Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minuun ihastunut mies teeskentelee sitkeästi uskovansa että olen / alan ajan mittaan olla kiinnostunut hänestä

Vierailija
20.06.2025 |

Olen sanonut hänelle selkeästi etten ole kiinnostunut hänestä. Hän on ehkä jollain tavalla neuropsykologisesti epätyypillinen tai mt-ongelmainen, en tiedä.. On kuitenkin normaaliälyinen muuten ja käy töissä yms. Hän yhä uudestaan ja uudestaan puhuu siihen malliin kuin hänellä ja minulla olisi jotain orastavaa tapailusuhdetta, vaikka en suostunut edes ekoille treffeille kun hän pyysi kuukausia sitten. Esim. pyytämättä selittää, että kutsuisin sinut muuten luokseni grillaamaan juhannukseksi mutta terassini on remontissa tms. Vaikka enhän minä hänen luokseen menisi enkä ole koskaan puhunut mitään sen suuntaistakaan! Mietin vain että toivottavasti tästä ei tule myöhemmin mitään suurempaa ongelmaa kun hän lopulta joutuu myöntämään totuudeksi sen etten ole enkä koskaan tule tapailemaan häntä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeri-ainesta.

Vierailija
2/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vältellä hänen seuraansa, parempi kun et kohtaisi häntä ollenkaan. Muuten pakkomielle sinua kohtaan kasvaa koko ajan pahemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olette tekemisissä? Älä vastaa hänelle enää yhtään mitään puhelimitse tai kasvotusten. Hän vain innostuu  kaikesta kontaktista, vaikka sanoisit suoraan kieltävän vastauksen. Ohita täysin. 

Vierailija
4/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei se olisi sitten sellaista huumoria, esimerkiksi toi kutsumisjuttu? 

Vierailija
5/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kertoa hänelle ettet ole kiinnostunut ja jättämään rauhaan?

Vierailija
6/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä nyt estää blokkaamasta hänen numeroa tai yhteydenottoja somessa? Ettei sua vaan nyt kutkuttelisi, että joku miehenkanttura on susta kiinnostunut ja ihan pikkusen annat hänelle aina aihetta jatkaa piirittämistä?

Vierailija
7/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä nyt estää blokkaamasta hänen numeroa tai yhteydenottoja somessa? Ettei sua vaan nyt kutkuttelisi, että joku miehenkanttura on susta kiinnostunut ja ihan pikkusen annat hänelle aina aihetta jatkaa piirittämistä?

Heh heh onpa hauskaa. 

Vierailija
8/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh onpa hauskaa. 

No ei mitään hauskaa vaan ihan järjellä ajateltua. Jos AP olis halunnu miehestä eroon, olisi hankkiutunut jo. Mutta jokin estää - mikä?

Vierailija
9/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa tai jos et voi (esim. jos töiden takia pitää säilyttää joku kanava) niin älä vastaa tuollaisiin puheisiin /viesteihin mitään. Teeskentele ettei hän mitään sellaista ole sanonut. Älä lähde siihen että aina vain uudestaan annat pakit, koska sitä hän juuri hakee, siis että teillä olisi jotain intiimiä "välienselvittelyä".

Vierailija
10/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama tilanne. Naapurustossa asuva reilu 60v mies.(Minä selkeästi nuorempi) Erosi jopa vaimostaan, siinä uskossa, että "hänen elämäänsä tulee se  tummahiuksinen nainen, jonka ennustaja lupasi"

Voipi olla, mutta se en ole minä. Kiertää koiransa kanssa jatkuvasti korttelia (koira on pelkkä tekosyy) ja yrittää jatkuvasti tunkea juttusille. Keksii tikusta asiaa ja rimputtelee ovikelloa. On ostanut  5-6 eläinaiheista kirjaa, omalle koiralleni herkkuja kaupasta jne jne. Hän on itse sanonut olevansa vaikeassa tilanteessa, koska en ole hänestä kiinnostunut(se on sanottu jo hyvissä ajoin ja olen toistuvasti sanonut, etten ole hänestä millään tavalla kiinnostunut. Aina sen jälkeen, pysyttelee muutaman kk kauempana, eikä ota kontaktia. Asiasta tekee hieman monimutkaisen, että meillä on yhteisiä tuttuja yms Tosi häiritsevää. 

Vierailija
11/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei se olisi sitten sellaista huumoria, esimerkiksi toi kutsumisjuttu? 

Kenen mielestä tuo on huumoria?

Vierailija
12/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blokkaa tai jos et voi (esim. jos töiden takia pitää säilyttää joku kanava) niin älä vastaa tuollaisiin puheisiin /viesteihin mitään. Teeskentele ettei hän mitään sellaista ole sanonut. Älä lähde siihen että aina vain uudestaan annat pakit, koska sitä hän juuri hakee, siis että teillä olisi jotain intiimiä "välienselvittelyä".

tämä

Vierailija
13/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli opiskeluaikoina ystävätär jolla oli tuollainen sinnikäs rakastunut miekkonen perässään. Ystävätär teki sen virheen että lähti mukaan noihin miehen vedätyksiin ja höpötyksiin jankkaamalla ettei ole kiinnostunut. Lopputulos oli että he näyttivät illanvietoissa kinastelevalta pariskunnalta. Neuvon myös että teeskentelet ettet ole koskaan kuullutkaan miehen höpötyksiä tai et muista niitä tms. Et vuorovaikuta tuon aihepiirin osalta hänen kanssaan yhtään.

Vierailija
14/14 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta HETI kaikki kommunikointi, viestit yms hänen kanssaan! Jos tulee vielä puheeksi, miksi et ole yhteydessä, sano asiallisesti mutta jämäkästi, ettet ole hänestä kiinnostunut eikä asia tule muuttumaan. Miehille pitää olla erittäin tiukka, muuten eivät usko vaan yrittävät kovempaa. Kokemusta on useammasta tapauksesta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi