Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nettomaksaja Suomessa? Koska viimeksi kävit Kelassa asioimassa, siis ihan paikanpäällä?

Vierailija
07.10.2020 |

Vuosiluku riittää.
Tähän ei muiden tarvitse kommentoida.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkohan käynyt Kelassa 1990-luvun alussa opintotuen takia. Opintojen jälkeen en ole ollut enää Kelan asiakas. Mulla ei ole edes enää Kela-korttia. 

Vierailija
42/45 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinkohan käynyt Kelassa 1990-luvun alussa opintotuen takia. Opintojen jälkeen en ole ollut enää Kelan asiakas. Mulla ei ole edes enää Kela-korttia. 

Ups, vastaukseni ei oikeastaan kuulunut aihepiiriin, kun en ole nettomaksaja Suomessa enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole enää vuosiin saanut kelasta yhtään mitään.

Tässä kunnassa julkiset plvelutkin ovat surkeat:

- Ei katulamppuja muuta kuin keskustassa, tiet aivan surkeassa kunnossa, talkooporukalla korjattu osittain.

- Lunta ei ole ollut pariin vuoteen ja jos on niin naapuri sen auraa nopeammin kuin kunnalta joku pääsee tänne asti.

-Hammaslääkäriin vuoden jonot.

- Terveyskeskus on sellainen vedetään hatusta sairaus että siellä uskalla edes käydä.

- Kirjastoauto lopetti 2000 luvun alussa.

- Vanhainkodit on täynnä, muistisairas äitini kuulemma pärjää ihan hyvin kotona vielä. No ostin hänelle yksityiseltä ruokapalvelun ja käyn itse huolehtimassa päivittäiset lääkkeet.

- Peruskoulu homeessa, mutta sitä ei tietenkään myönnetä

Kyllä vähän vi tuttaa maksaa veroa ja varsinkin kunnalisveroa!

Vierailija
44/45 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vime viikolla. Asiakkaan asioita hoitelin.

Ap on yksinkertainen, jos kuvittelee voivansa päätellä jotakin paikan päällä asioinnista.

Kaikki kun ei ole sitä miltä näyttää ulospäin.

Vierailija
45/45 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tässäkin ketjussa on hyötynyt hyvinvointiyhteiskunnasta vähintään satojen tuhansien eurojen verran, jotkut enemmän. Aika paljon saa maksaa veroja, ettei olisi itse saamapuolella. Olette saaneet ilmaisen koulutuksen, käyttäneet puoli-ilmaista terveydenhuoltoa jne. Nettomaksajia on korkeintaan yksi tai kaksi vaikka täällä niin hanakasti kuvitellaankin olevan "tosirikkaita".