Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Trumpia ei suojeltu koronalta?

Hallintoalamainen
07.10.2020 |

Suomessa ei olisi ollut mahdollista, että presidentti altistetaan tartunnalle.
Innokkaimmatkaan Niinistön fanit eivät olisi menneet kättelemään ja puhumaan presidentin kanssa ilman maskia. Miksi amerikkalaiset ovat näin vastuuntunnottomia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö syy Trumpin omasta suhtautumisesta koronaan?

Vierailija
2/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpia on hankalampi kaista kuin kapallista kirppuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin pitää ottaa itse vastuu omasta suojautumisestaan. USAssa jokainen on oman onnensa seppä.

Vierailija
4/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että laumasuoja leviää Valkoisessa Talossa. Kukaan muu kuin Trump ei ole saanut oireita viruksesta, mutta kohta ovat immuuneja.

Trump on nyt vähän lääkkeissä, ja siksi lennokkaalla päällä, mutta kohta hänkin paranee ja saa immuniteetin. Siitä on hyvä lähteä uudelle kaudelle.

5/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että presidentti ei ole halunnut käyttää maskia. Se vaikeutta puhumista ja estää ilmeiden näkymistä ja ilmeet on tärkeä osa viestintää.

Minä myös ihmettelen nimenomaan kannattajien käyttäytymistä. Ihan kuin he tieten tahtoen olisivat halunneet iäkkään presidentin pois pelistä vaalien aattona.

Vierailija
6/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin kannattajien mielestä Trump on supermies, joka ei vahingoitu mistään. Sen lisäksi he uskovat, että korona aiheuttaa vain pientä nuhaa eikä siis ole vaarallinen kenellekään. Miksi heidän pitäisi Trumpia suojella, kun mitään vaaraa ei ole?

Vierailija
7/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on tyyppiä joka nuolee itse vessan istuimia ihan vaan pullistellakseen.

Vierailija
8/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump oli ilmeisesti oma-aloitteisesti läheisessä kontaktissa viehättävän ja 1988 syntyneen Hope Hicksin kanssa ja suojausta ei käytetty.