Miksi Trumpia ei suojeltu koronalta?
Suomessa ei olisi ollut mahdollista, että presidentti altistetaan tartunnalle.
Innokkaimmatkaan Niinistön fanit eivät olisi menneet kättelemään ja puhumaan presidentin kanssa ilman maskia. Miksi amerikkalaiset ovat näin vastuuntunnottomia?
Kommentit (8)
Trumpia on hankalampi kaista kuin kapallista kirppuja.
Trumpin pitää ottaa itse vastuu omasta suojautumisestaan. USAssa jokainen on oman onnensa seppä.
Ihan hyvä, että laumasuoja leviää Valkoisessa Talossa. Kukaan muu kuin Trump ei ole saanut oireita viruksesta, mutta kohta ovat immuuneja.
Trump on nyt vähän lääkkeissä, ja siksi lennokkaalla päällä, mutta kohta hänkin paranee ja saa immuniteetin. Siitä on hyvä lähteä uudelle kaudelle.
Ymmärrän, että presidentti ei ole halunnut käyttää maskia. Se vaikeutta puhumista ja estää ilmeiden näkymistä ja ilmeet on tärkeä osa viestintää.
Minä myös ihmettelen nimenomaan kannattajien käyttäytymistä. Ihan kuin he tieten tahtoen olisivat halunneet iäkkään presidentin pois pelistä vaalien aattona.
Trumpin kannattajien mielestä Trump on supermies, joka ei vahingoitu mistään. Sen lisäksi he uskovat, että korona aiheuttaa vain pientä nuhaa eikä siis ole vaarallinen kenellekään. Miksi heidän pitäisi Trumpia suojella, kun mitään vaaraa ei ole?
Trump on tyyppiä joka nuolee itse vessan istuimia ihan vaan pullistellakseen.
Trump oli ilmeisesti oma-aloitteisesti läheisessä kontaktissa viehättävän ja 1988 syntyneen Hope Hicksin kanssa ja suojausta ei käytetty.
Löytyisikö syy Trumpin omasta suhtautumisesta koronaan?