Kun et onnistu missään merkittävässä asiassa elämässä
Huono koulussa, en ole koskaan päässyt opiskelemaan ammatteja mitä haluaisin. Tyytynyt sitten johonkin.
Lasteni isän luulin valitsevani hyvin, mutta erohan siitäkin tuli. 8 vuotta pettämistä, valehtelua, henkistä väkivaltaa...
Lapsia olen rakastanut ja kasvattanut parhaani mukaan, mutta piloillehan heidänkin elämä meni eron myötä ja esikoisella erityishaasteita, joiden kanssa pärjääminen tuntuu ylivoimaiselta.
Kaikki miesjutut mitä olen yrittänyt niin ei onnistu, ei. Kesällä tapailin hetken pitkäaikaista ihastusta ja ajattelin että nyt on valoa tunnelin päässä, mutta perseelleen sekin meni ja mies muutti toiselle puolen Suomea.
Ajattelin että eroni ainakin hoidin hyvin, asiallisesti, lapset edellä, otin aikaa itselleni ja opettelin olemaan tyytyväinen yksikseen... nyt kuitenkin yhä useammin tulee riitaa ja erimielisyyttä exän kanssa ja exän uusperheen perustaminen on todella rassaavaa lapsille ja myös minulle, mitä en olisi uskonut.
Välillä mietin että miksi edes yrittää tai vaivautua. Näistä räpellyksistä ikinä mitään tule - paitsi pahaa mieltä. Yksinäinen vanhuus odottaa joka tapauksessa.
Kommentit (23)
Jeesus auttaa ja pelastaa. Hän on tullut erityisesti juuri heikkoja varten. Lue Raamattua, rukoile, älä jää yksin, mene seurakuntaan! Kuuntele netistä ja YouTubesta Tapani Suonnon opetuksia. Itse olen saanut niistä valtavan paljon. Eikä tämä ole mitään mainostusta koska rahaa ei mene näistä mihinkään.
Opettele hyväksymään tuo menneisyys, keskity nyt niihin hyviin puoliin mitä sulla on. Jos haluat muutosta, tee asioita niiden eteen. Älä hae hyväksyntää miehiltä ja unohda uuden suhteen perään haaveilu. Opettele tulemaan itsesi kanssa sinuiksi ja elämään itsesi kanssa. Sinä kyllä pärjäät, mutta menneiden murehtiminen vie vain voimia ja on tosi kuluttavaa.
Katse siis eteenpäin.
Miten valitaan lapsille isä????