Vaniljas3ksimies, onko toivoa, että tulisi vähän mielenkiintoisempaa?
Mies itse on sanonut, että kerran viikossakin riittää. Ei halua nuolla minua ja on hämmentynyt, jos minä ottaisin suihin tai tyydyttäisin häntä. Mies on herkkä, introvertti, ihana. Haluan häntä, kun hän on luotettava ja tuntuu hyvältä. Onko toivoa, että häntä saisi ohjailtua siihen suuntaan, että kokeillaan enemmän asioita?
Kommentit (24)
Laitetaan vielä selvennykseksi, että olen itse tosi ihastunut nyt mieheen ja haluaisin tietysti miellyttää häntä ja nauttia itsekin. Mies suhtautuu minuun muuten aika huomaavaisesti, tämä hänen estoisuutensa hämmentää minua. Olen nyt suhteen "nymfo", vaikka seksihalut ovat ne melko tavalliset kolme kertaa viikossa ja omasta mielestäni en halua tosi erikoisia juttuja. Olen aiempien kumppanien kanssa ottanut suihin loppuun asti ja harrastanut anaaliseksiäkin ja itsekin pidän noista.
Jos nyt alkuhuumassa jo ollaan näin eri raiteilla, voiko homma toimia pidemmän päälle..
Ilmoittaudun jonoon jos teille tulee ero.. Mies ei tiedä mistä jää paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Voi hän opetella teknisesti juttuja, mutta laimeaan, intohimottomaan mieleen et kyllä taida saada muutosta. Voit ehkä saada hänet mieliksesi tekemään enemmän, mutta siitä ei välttämättä tule suurmenestystä jos häntä ei oikeasti kiinnosta tai tuntee jopa vastenmielisyyttä vaikkapa suuseksiäkin kohtaan.
Ei mies sinällään ole intohimoton, mutta hänellä ei ainakaan mielikuvitus lennä niin kovaa kuin minulla. Hän kyllä tuntuu kuitenkin suhtautuvan innostuneesti siihen, että jokin tuottaisi minulle nautintoa, joten kai se on minun toivoni saada hänet kokeilemaan jotain (kun huomaa innostuvansa siitä, että minä kiihotun jostain). Hän kai ei ole seksuaalisesti kovin kokenut, joten se kai vaikuttaa myös ja kummallinen syyllisyys tuntuu hänellä myös liittyvän asioihin. ap
Vierailija kirjoitti:
En etsi pelkkää seksisuhdetta, tämä mies halusi vakavaa suhdetta. Sen takia ei ollut itseni helppo löytää tätäkään. Pilvin pimein kyllä kaikenlaisia virityksiä olisi tarjolla muuten. Seksuaalisesti aktiivisempien kanssa itselläni on ollut sitä ongelmaa, että on ollut vaikea saada henkistä yhteyttä. Tämän miehen kanssa nautin myös siitä. ap
Vierailija kirjoitti:
Voi hän opetella teknisesti juttuja, mutta laimeaan, intohimottomaan mieleen et kyllä taida saada muutosta. Voit ehkä saada hänet mieliksesi tekemään enemmän, mutta siitä ei välttämättä tule suurmenestystä jos häntä ei oikeasti kiinnosta tai tuntee jopa vastenmielisyyttä vaikkapa suuseksiäkin kohtaan.
Juuri näin. Kovin paljoa noita "raameja" ei venyttää, vaikka hieman voi kumpikin toisen "mieliksi" joustaa.
Hyvää tuossa tilanteessa on se, että todennäköisesti tulevaisuudessa (raskaudet, pikkulapsiaika, lähestyvät vaihdevuodet...) teidän halut osuu melko hyvin yksiin.
Tuota, vanilijaseksi on vähän väärä termi tuossa yhteydessä.
Jos mies on neitsyt 18v, toivoa on. Jos hän on useammassa suhteessa jo ollut 30+v, ei hän tuosta mihinkään muutu.
Suu on syömiseen, pylly kakkimiseen ja pimppi naimiseen! Eipä käytetä niitä reikiä väärin siellä!
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on neitsyt 18v, toivoa on. Jos hän on useammassa suhteessa jo ollut 30+v, ei hän tuosta mihinkään muutu.
Hän on jo ohittanut kolmenkympin, ilmeisesti pitempiä vakavia suhteita ei ole. ap
Jos kolmekymppiselle miehelle "riittää" kerran viikossa vaniljaseksi niin aika olematon libido. Turha odottaa mitään innostusta kinkyilyihin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mies taas itse olisi ihanteellinen monelle vähemmän seksikeskeiselle naiselle, jotka ahdistuvat Cosmo-vinkkien ryöpytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on jo ohittanut kolmenkympin, ilmeisesti pitempiä vakavia suhteita ei ole. ap
Yli kolmikymppinen tuskin tuosta muuttuu, etenkin kun ei itsellä näytä olevan mitään mielenkiintoa laajentaa repertuaaria. Ei kokemattomuus pitäisi viedä kiinnostusta, ja tällä miehellä ei tunnu sitä juuri olevan. Joko tyydyt tähän mitä saat, tai kannattaa vaihtaa ennemmin kuin myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan vielä selvennykseksi, että olen itse tosi ihastunut nyt mieheen ja haluaisin tietysti miellyttää häntä ja nauttia itsekin. Mies suhtautuu minuun muuten aika huomaavaisesti, tämä hänen estoisuutensa hämmentää minua. Olen nyt suhteen "nymfo", vaikka seksihalut ovat ne melko tavalliset kolme kertaa viikossa ja omasta mielestäni en halua tosi erikoisia juttuja. Olen aiempien kumppanien kanssa ottanut suihin loppuun asti ja harrastanut anaaliseksiäkin ja itsekin pidän noista.
Jos nyt alkuhuumassa jo ollaan näin eri raiteilla, voiko homma toimia pidemmän päälle..
Vastaus: Intohimoa joko on tai ei. Heti alusta saakka.
Sitä ei voi luoda tyhjästä, eikä sitä voi neuvotella.
Et voi keskustella miestä intohimoisemmaksi seksin suhteen. Joten veikkaan että tuhlaat aikaasi, olen tavannut kaltaisiasi naisia jotka ovat kertoneet samaa edellisestä miehestään ja ovat olleet huomattavasti onnellisempia kun ovat päässeet todellisen intohimon makuun.
Lauantaina kokeillaan suklaaseksiä.
Ei se tuosta muutu. Oli ikää sitten 18 tai 30. Kokeiltu on.
On toivoa! Samanlainen tilanne oli myös meidän suhteen alkuvaiheessa. Olin tyytymätön seksielämäämme, sillä mies ei tehnyt juuri koskaan aloitetta, ei halunnut, että antaisin hänelle suuseksiä, muutenkin oli melko mielikuvitukseton, jne. (Mutta muuten maailman ihanin mies).
Suhteen syvetessä ymmärsin, että mies on todella ujo! Vaikka onkin sosiaalinen, ja ulospäinsuuntautunut. Seksisioissa hänellä oli jokin esto. Ehkä hänelle on edellisissä suhteissa käynyt jotain ikävää, en tiedä.
Luottamuksen lujittuessa alkoi sänkyhommatkin luistamaan. Hän oli jotenkin "pelännyt"? suihinottoa, nykyisin hän rakastaa sitä, myös minut ottaa ihanasti huomioon. On muutenkin vapautunut huomattavasti.
Uskaltaa jopa ehdotella uusia juttujakin. Aivan muuttunut mies.
Mutta n. vuoden verran itsekin asian kanssa tuskailin, ennenkuin asiat alkoivat pikkuhiljaa lutviutua.
Suhteenne on kenties tuore? Älä luovuta, jos hyvä mies on. Niitä on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko uskovainen/homo?
Tai onko sairauksia?
Mielialalääkitys?
Kyse ei ole välttämättä niinkään siitä että mies ei ole ikinä kokeillut mitään uutta ja jännää, vaan ei ehkä vaan tykkää noista asioista. Itselleni oli eksän jälkeen helpotus kun seksi nykyisen kanssa ei ollut kuin joku ammattitason urheilusuoritus kalliine välineineen. Itselläni tipahtaa intohimo jos pitää koko ajan vaihtaa asentoa ja asetella liukkaria/vibraa/anaalitappia eikä voi vaan keskittyä siihen hetkeen.