olenko mielestäsi seksuaalisesti häiriintynyt?
Pidän siitä kun miehen kanssa aletaan leikkimielisesti läpsimään toisiamme, mies kaataa sängylle ja läpsäisee kovempaa poskelle, ottaa käsistäni kiinni ja vetää housut pois ja tulee sisään.
Pidän siitä että mies "pakottaa" ja hieman alistaa läpsimällä takapuolta ja vetämällä hiuksista sekä kovista otteista. Myös se että seksikumppani on huomattavasti vanhempi kiihottaa.
Kommentit (29)
Olenko itselleni/ muille vaaraksi, jos kerran kuulun laitokseen? T:8
Länkyti länk. Jotkut ne haluaisi määrätä muiden ajatuksetkin.
Kai sitä nyt saa fantasioida mistä huvittaa. Eri asia haluta oikeasti toteuttaa / oikeasti olla tuollaisessa tilanteessa. En jotenkin usko, että ap ja muut oikeasti innostusivat siitä, että joku vanhempi sukulaismies heitä hyväksikäyttäisi tai raiskaisi. Vai?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:08"]
Kai sitä nyt saa fantasioida mistä huvittaa. Eri asia haluta oikeasti toteuttaa / oikeasti olla tuollaisessa tilanteessa. En jotenkin usko, että ap ja muut oikeasti innostusivat siitä, että joku vanhempi sukulaismies heitä hyväksikäyttäisi tai raiskaisi. Vai?
[/quote]
Ei voi tietää jos ei ole kokeillut?
Tuo on erittäin tavallista ja täysin normaalia!
omasta mielestäni en, mutta kun ystävien kanssa puhun niin ilmeisesti olen. Olen 25v. ja seksi 40+ varattujen miesten kanssa kiihottaa paljon. (varattujen kanssa en kyllä muulloin kuin fantasioissani alkaisi pelleilemään ikinä)
Ei kuulosta häiriintyneeltä, vaan kuulostaa hyvältä! Olen itse samanlainen, pidän siitä kun vanhempi mies alistaa sängyssä ja laittaa eri asentoihin. :)
Et ole, mäkin tykkään alistamisesta tai siis alistettuna olemisesta :)
Olette kaikki vinksahtaneita.