Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaatuneet kulissit

Vierailija
26.12.2013 |

Mitkä ovat pahimmat/hauskimmat tietämäsi kulissit jotka ovat kaatuneet? Itselläni ei ole kun niitä perinteisiä että luulee jonkun pariskunnan olevan yhdessä ikuisesti ja sitten he eroavatkin. Mikä lie taustalla. Mutta kerro oma tarinasi. Oliko täti sittenkin setä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden nuoren parin, joilla oli kunnon kulissisuhde (miestä kiinnosti lähinnä naisen rahat). Mies kuolasi minun, köyhän opiskelijan, perään. Mies väitti minulle eronneensa ja halusi tavata minut kahvin merkeissä. No, päädyimme sänkyyn ja mies jatkoi minun tapailua.

Kävin sitten kerran huvikseni kurkkimassa tämän "ex-naisen" facebookkia, hän oli juuri lisännyt sinne kuvan itsestään, jossa esittelee kihlasormusta. Otin yhteyttä tähän naiseen ja kysyin, seurustelevatko he vielä. Hän vastasi, että ovat kihloissa. Kerroin sitten naiselle mitä miehensä puuhaili hänen selkäsä takana ja nainen purki kihlauksen. Itsekin lopetin yhteydenpidon tähän petturimieheen. :)

Vierailija
2/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:00"]

Tiedän yhden nuoren parin, joilla oli kunnon kulissisuhde (miestä kiinnosti lähinnä naisen rahat). Mies kuolasi minun, köyhän opiskelijan, perään. Mies väitti minulle eronneensa ja halusi tavata minut kahvin merkeissä. No, päädyimme sänkyyn ja mies jatkoi minun tapailua.

Kävin sitten kerran huvikseni kurkkimassa tämän "ex-naisen" facebookkia, hän oli juuri lisännyt sinne kuvan itsestään, jossa esittelee kihlasormusta. Otin yhteyttä tähän naiseen ja kysyin, seurustelevatko he vielä. Hän vastasi, että ovat kihloissa. Kerroin sitten naiselle mitä miehensä puuhaili hänen selkäsä takana ja nainen purki kihlauksen. Itsekin lopetin yhteydenpidon tähän petturimieheen. :)

[/quote]

No olipa hauska kulissi ja sen kaatuminen. Ha ha ha.

Erikoinen tapa ap:lla etsiä viihdykettä: kulissien kaatuminen. Kuule ap, ei se, ettei aina levittele koko maailmalle yksityisimpiä asioitaan tarkoita, että tietoisesti rakentaisi KULISSIA. Ihmeellisen kylmää meinikiä ja tirkistelynhalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDR ajasta

Minun ystävä meni naimisiin yhden saksalaismiehen kanssa. Hänen (miehen) isä oli naimisissä yli 20 vuotta vaimonsa kanssa kunnes Saksat yhdistettiin. Silloin hän sanoi vaimolle, että on homo ja otti eron. Vaimo ei tiennyt miehensä homoudesta mitään.

Vierailija
4/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:00"]

[/quote]

No olipa hauska kulissi ja sen kaatuminen. Ha ha ha.

Erikoinen tapa ap:lla etsiä viihdykettä: kulissien kaatuminen. Kuule ap, ei se, ettei aina levittele koko maailmalle yksityisimpiä asioitaan tarkoita, että tietoisesti rakentaisi KULISSIA. Ihmeellisen kylmää meinikiä ja tirkistelynhalua.

[/quote]

Kävitpä sitten kuitenkin tirkistelemässä tätä ketjua missä toivossa?

Vierailija
5/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:00"]

[/quote]
Lisäys,  Ennen kuin aloittivat seurustelun, tämä nainen jostain syystä vihasi minua. Mies oli samaan aikaan deittaillut meitä kahta (ja ehkä muitakin).
Seurustelun aloitettuaan tämä nainen hehkutti suhdettaan kaikille ja oli ylpeä tästä miehestä eikä olisi koskaan uskonut, että pettää. Itse uskon, että mies on varmasti tapaillut myös muitakin naisia kulissisuhteen aikana salaa, hänessä kun on pelurin vikaa.

Vierailija
6/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mitään kulissien kaatumista, jos tulee ero. Kaikki suhteet päättyvät joskus. Kulissiliitoksi sanotaan sellaista, joka jatkuu, vaikka kaikki tunteet ovat kuolleet.

Vierailija
8/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kulissisi, ap, ovat kaatuneet jo ajat sitten. Olet raukkamainen ja haluat kertoa meille jotain ilkeää itsestäsi. Voit kertoa sen suoraan, anna tulla.

Vierailija
9/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet säälittävä. Eikö sinulla ole yhtään positiivistä ajatusta, edes nyt joulunaikaan..surullista.

Vierailija
10/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat retostella, no, kerroppa omien kulissiesi kaatuminen. Alamme sitten retostella elämälläsi.

Vierailija
11/11 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, lähinnä ajattelin että olisiko joitakin hauskoja tarinoita tiedossa, ei niinkään ilkeitä. Mutta jokainenhan ajattelee ja näkee asioita oman turmeltuneisuusasteen mukaan. Hyvää Joulua teille kaikesta huolimatta!

Ap