Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein sukat, alushousut ja t-paita kuuluu vaihtaa? Miehen mukaan..

Vierailija
07.10.2020 |

joka toinen päivä riittää.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset röllipeikot vapautetaan takas luontoon. Sinne ne kuuluu haisemaan hikisukkineen ja kusipöksyineen. Röllipeikkoja ei kukaan täyspäinen ota kotiinsa.

Eli yök 😰😷 ja päivittäin vaihto. Etenkin miehet.

Vierailija
2/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommoset röllipeikot vapautetaan takas luontoon. Sinne ne kuuluu haisemaan hikisukkineen ja kusipöksyineen. Röllipeikkoja ei kukaan täyspäinen ota kotiinsa.

Ihan kaikki miehet ei ehkä pissi alushousuihinsa? Ja eivät ole kengät jalassa koko päivää? Omat kolme poikani olen opettanut vaihtamaan nuo päivittäin, mutta tuskin tämä maailma kaatuisi jos väli olisi joka toinen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan alusvaatteet päivittäin. Kesäaikaan käytän sukkia vain lenkkareiden kanssa joten silloin ne menee useamman päivän, muulloin vaihdan päivittäin. T-paitaa pidän vaan vapaa-ajalla joten se menee kyllä muutaman päivän jos ei hikoa. Töissä on eri vaatetus.

Vierailija
4/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan alushousut joka päivä. Sukkia pidän näin villasukka-aikaan usein kaksikin päivää, koska kun menen lenkille, vaihdan tekniset sukat (saan helposti rakkoja) ja sisällä tosiaan niitä suojaavat villasukat. Sama juttu on t-paidan kanssa (tai siis mun tapauksessa se on toppi: laitan ulkoiluun tai urheiluun toisen paidan, usein myös ihmisten ilmoille, joten kotitoppia pidän useamman päivän).

Mutta siis tämähän riippuu ihmisestä. Mun mies vaihtaa myös t-paidan ja sukat joka päivä, koska hänellä on rasvoittuva iho ja jalat hikoavat ihan eri tavalla kuin mulla.

Vierailija
5/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni mukaan joka päivä. Näin hän on myös pojillemme opettanut.

Vierailija
6/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdan alushousut joka päivä. Sukkia pidän näin villasukka-aikaan usein kaksikin päivää, koska kun menen lenkille, vaihdan tekniset sukat (saan helposti rakkoja) ja sisällä tosiaan niitä suojaavat villasukat. Sama juttu on t-paidan kanssa (tai siis mun tapauksessa se on toppi: laitan ulkoiluun tai urheiluun toisen paidan, usein myös ihmisten ilmoille, joten kotitoppia pidän useamman päivän).

Varmaan tajuat, että aloituksessa tarkoitetaan paitaa ja sukkia, jotka tavallisesti hikoaa tarpeeksi käytössä, kun niitä pidetään yhtäjaksoisesti eikä vuorotella jonkun löysän kotipaidan kanssa.

Vierailija
7/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ihminen, ja vaihdan ehkä joka toinen päivä. Tosin kotona en käytä alusvaatteita enkä sukkia, joten ne eivät ole koko päivää hikistymässä päälläni, vaan vain muutaman tunnin, kun käyn ulkona ja asioilla.

Hajun ja/tai hikoilun märän perusteella vaihdan puhtaat.

Olettepa te hienostelijoita. Ei ihme, että kunnola peseviä koneita eienää tehdä, kun teidän kaltaisenne nirsoilijat ovat tuhlanneet aiemmin tuhansia litroja vettä käyttökelpoisten vaatteiden turhaan pesuun.

Eli olen TÄYSIN ap:n miehen kannalla! Joka toinen, joskusjopa harvemmin, riittää.

Sama koskee suihkussakäyntiä.

Vierailija
8/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tajuat, että aloituksessa tarkoitetaan paitaa ja sukkia, jotka tavallisesti hikoaa tarpeeksi käytössä, kun niitä pidetään yhtäjaksoisesti eikä vuorotella jonkun löysän kotipaidan kanssa.

No en minä tiedä, vaihtaako aloituksen mies paidan ja /tai sukat, kun menee lenkille. Sitä ei mainittu, kuten huomaat.

(Mä en muuten käytä löysää kotipaitaa, vaan hihatonta toppia.)

Vierailija
9/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet ja sukat ehdottomasti päivittäin. T-paitaa voin käyttää pari päivää, jos en hikoile.

Vierailija
10/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otat pidätyskyvyttömän miehen? Ei kaikilla hana vuoda koko ajan.

Vierailija
11/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsurin humpassa lauletaan:

Lauantaina

Paidan aina

Kääntää nurinpäin

Ja kylille käy

Viheltäin.

Vierailija
12/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä! Itse jos olen kotona ja käyn esim. aamulenkillä ja sen jälkeen suihkussa, niin vaihdan kaikki puhtaisiin vaatteisiin, myös alusvaatteet. Eli joskus vaihdan alushousut kahdesti päivässä.

Mutta vähintään kerran päivässä! 

Vierailija
13/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut joka päivä, sukat joka toinen tai kolmas päivä (Jos jalat ei hikoile), t-paita riittää muutaman päivän välein jos ei hikoile.

Vierailija
14/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suihkun jälkeen, eli päivittäin. 

Vierailija
15/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallu Valpion sanoin: Herra määrää, mitä naisella on päällään. XD

Vierailija
16/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikkoon saunan jälkeen.

Vierailija
17/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupassa töissä, ja voi sitä hajua, mikä monista ihmisistä lähtee. Meilläkin myydään alle eurolla suihkusaippuaa ja dödöjä, ja pyykinpesuainettakin saa melkein jatkuvasti tarjoushinnalla. Ei se puhtaus ainakaan hinnasta kiinni ole.

Vierailija
18/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden tunnin välein

😠

Vierailija
19/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan KAIKKI vaatteet päivittäin, mutta olenkin pakkomielteinen asian suhteen.

Normaali tapa kait on tietysti näkyvästi likaiset tai haisevat vaatteet heittää pyykkiin. Alushousut ja sukat vaihdettava päivittäin, ja muut vaatteet 2 - 3 päivän välein. Farkkujahan ei pestä usein.

Oonko ihan väärässä?

Vierailija
20/33 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta kiistellään myös meillä. Omasta mielestäni alushousut ja sukat on syytä vaihtaa päivittäin, jos niitä käytetään koko päivä. Mieheni mielestä naisten alushousut likaantuvat nopeammin. Hän itse vaihtaa sukat yleensä päivittäin, mutta alushousut vasta suihkun yhteydessä 2-3 päivän välein käyttäen niitä yötäpäivää putkeen, kun itse käytän alushousuja ainoastaan päivisin ottaen aamuisin aina uudet käyttööni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän