Ikuinen ero Jumalasta
Tässä laulussa kerrotaan siitä, että kerran tulemme Pyhän Jumalan eteen. Toiset tulevat menemään oikealle ja toiset vasemmalle puolelle tuomituiksi. Joka ei ole elämän kirjaan merkitty, hänet väistämättä tuomitaan vasemmalle puolelle. Ikuiseen kadotukseen. Oikealle puolelle menevät ne, jotka pääsevät taivaaseen, ikuiseen elämään Jumalan läsnäoloon.
Ihmiselle on annettu vapaa valinta sen suhteen, että elämänsä aikana hän voi ottaa vastaan tämän lahjan Hänen Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. Tunnustamalla Hänet Jumalan ainutsyntyiseksi Pojaksi, maailmaan ihmiseksi tulleena, syntien sovittajana ja uskomalla, että Hän sovitti syntini ja sairauteni omakohtaisesti. Muuta tietä taivaaseen, Elävän kaikkivaltiaan Jumalan läheisyyteen ei ole olemassa. Hän kutsuu vielä, koska Hän on rakkaus.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Jumalaa, en Jeesusta.
Jeesus on Jumala.
Eron jumalasta voi ilmoittaa maistraattiin. Muista kuitenkin katumusaika 1kk, jonka aikana voit vielä perua eron.
Jumala voi puolestani vetää käteensä.
Murh anhimoi nen hir viö joka
repi neitsyen al apään
hukutti kaikki luomansa
poltti eläv ältä kaksi kaupunkia
Sallii kivun jak ärsimyksen
sallii pienten lasten kuolemisen syöpään
pitää naista ja koiraa saasta isena
lista vaan jatkuu
Late Johansson täällä Hei!
Lukekaa kirjani jossa otan miehiltä suihin ja vedän käteen.
Saarnaan aviorikosta vastaan.
Minä olen t.appanut..mutta pääsen sinne oikealle puolelle:)
Jumala on hyvä:) minulle
Minä en ole t.appanut enkä h.omostellut..
Miksi joudun h.elvettiin????
Vierailija kirjoitti:
Late Johansson täällä Hei!
Lukekaa kirjani jossa otan miehiltä suihin ja vedän käteen.
Saarnaan aviorikosta vastaan.
Minä olen t.appanut..mutta pääsen sinne oikealle puolelle:)
Jumala on hyvä:) minulle
Luetaan luetaan, älä vit*u tapa meitä!
Vierailija kirjoitti:
Jumala voi puolestani vetää käteensä.
Murh anhimoi nen hir viö joka
repi neitsyen al apään
hukutti kaikki luomansa
poltti eläv ältä kaksi kaupunkia
Sallii kivun jak ärsimyksen
sallii pienten lasten kuolemisen syöpään
pitää naista ja koiraa saasta isena
lista vaan jatkuu
Tuo olikin ainoa hyvä asia mitä se teki. Mä.dä.ttäjä't meni mukana ..
Zinc
Hyi, demonit heti tämänkin ketjun kimpussa. Osoittaa vain, kuinka Jumalaa tarvitaan entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, demonit heti tämänkin ketjun kimpussa. Osoittaa vain, kuinka Jumalaa tarvitaan entistä enemmän.
En ole huomannut matrixin vartijoita .. mutta onhan ne joka paikassa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Niin, asiat oli paremmin kun köyhät eli herran nuhteessa.
Ihmettelen, miksi Jumalaan uskovilla ei ole luottamusta siihen, että Jumalalla on oma aikataulunsa jokaisen yksilön kohdalla. Jumala, Korkeampi voima, Allah, Maailmankaikkeuden henki - miten kukin sitä nimittääkin, toimii omalla parhaalla tavallaan aina.
Eri uskontokuntien rajoittuneet käsitykset ovat vain esteenä ja hidasteena, kun ihmiset etsivät ymmärrystä. Erityisen vaarallisia ovat uskonnolliset fanaatikot, jotka saavat ihmiset vain karttamaan hengellisyyttä.
Tälläkin palstalla on tavan takaa näitä tihulaisia.
= ikuinen ero hihhulien tyranniasta
Rakastan Jumalaa, en Jeesusta.