Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi juoda jouluaattona tai joulupäivänä?

Vierailija
26.12.2013 |

Ei vaan voi olla vastenmielisempää!

Ei siinä pienessä tissuttelussa tai lasillisessa/yhdessä tölkissä mitään mut se et ihan ryyppää..?? Ihan hemmetin oksettavaa mun mielestä.

Se että facebook täyttyi siitä että miten joulut on nyt vietetty ja päästää ryyppäämään.

Kertoo paljon ihmisestä jos pitää olla kännissä eikä kestä esim uuteenvuoteen saakka :)

Mitä mieltä te ootte?

ps. sekin et tänään (keskiviikko) ni pitää lähteä baariin,  mitä vittua??

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en joisi, jos siltä tuntuu? Olen itse oman elämäni herra, eivätkä juhlapyhät määrittele tekemisiäni.

Vierailija
2/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna on baarissa pukkia tarjolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut illan mittaan pari lasillista rentoutuakseni. Introverttina joulun sukuloinnit ja sosiaalisuus väsyttävät henkisesti ja käyvät vähän hermonkin päälle.

Vierailija
4/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 02:14"]

Jouluna on baarissa pukkia tarjolla!

[/quote]

Sinkkumiehenä on käynyt mielessä että pitäisikö laittaa tarjolle "erilainen" pukkipalvelu aatoksi. Olisiko sinkkunaisten suunnalta kysyntää?

Ja itse aiheeseen. Otan jos otan, en tietenkään mitenkään enemmän perheen tai sukulaisten kesken mutta ei joulu ole mikään ihmeellisempi hetki kuin muutkaan juhlat.

Vierailija
5/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähen nyt nussiin kännississä miestäni.Ihanaa munajoulua ap. Haits viddu btw.

Vierailija
6/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä? Mitä ihmeen vikaa on Tapaninpäivän baareilussa? Suomalaiseen vanhaan traditioon kuuluu, että Tapanina lähdettiin kylille :)

En toki enää sitä perheellisenä harrasta, mutta perheettömänä se oli traditio, että ystävien kanssa lähdettiin Tapanina iltaa istumaan. Aika omituista, jos joku pitää sitä vääränä.

Vierailija
7/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät elä samalla tavalla kuin sinä, kaikella ystävyydellä.

Vierailija
8/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 03:19"]

siis mitä? Mitä ihmeen vikaa on Tapaninpäivän baareilussa? Suomalaiseen vanhaan traditioon kuuluu, että Tapanina lähdettiin kylille :)

En toki enää sitä perheellisenä harrasta, mutta perheettömänä se oli traditio, että ystävien kanssa lähdettiin Tapanina iltaa istumaan. Aika omituista, jos joku pitää sitä vääränä.

[/quote]

Tapasin mieheni "Tapanintansseissa" 18 vuotta sitten... :) <3 

Vierailija
9/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet? Ei minun FB-seinäni todellakaan ole täyttynyt "miten joulut on nyt vietetty ja päästää ryyppäämään" - tyyppisistä viesteistä. 

Vierailija
10/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, minulla joulussa korostuu mässäily ja herkuttelu niin paljon, etten halua sotkea siihen rehellistä ryyppäämistä, jolla silläkin on oma aikansa ja paikkansa. :)

Vierailija
11/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  inäkään tunne yhtään perheellistä joka juopottelisi jouluna, ei se perhe-elämään kuulu muutenkaan.

Yhden perheen tiedän jossa äitiä kiinnosti baarielämä, isä hoiti lapsia. No lapset kasvoi äiti joi, tytär pössytteli..lapset kasvoi, tytöllä huumekuolema, äiti sekosi ja raitis isä jäi huolehtimaan nuoremmasta pojasta. Tämäkin porukka kaikki olivat työssäkäyviä. Miten paljon surua viina ja huumeet toikaan tälle perheelle.

Vierailija
12/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 06:32"]En  inäkään tunne yhtään perheellistä joka juopottelisi jouluna, ei se perhe-elämään kuulu muutenkaan.

Yhden perheen tiedän jossa äitiä kiinnosti baarielämä, isä hoiti lapsia. No lapset kasvoi äiti joi, tytär pössytteli..lapset kasvoi, tytöllä huumekuolema, äiti sekosi ja raitis isä jäi huolehtimaan nuoremmasta pojasta. Tämäkin porukka kaikki olivat työssäkäyviä. Miten paljon surua viina ja huumeet toikaan tälle perheelle.

[/quote]

On maailmassa muitakin kuin perheellisiä. Itse ainakin ryyppäsin jouluna kohtalaisesti. Eipä silloin oikein mitään muutakaan tekemistä ole: kaverit on sukulaisissa, telkkarista tulee paskaa ja kaikkialla on tylsää. Miksen siis ryyppäisi aikani kuluksi?

Vierailija
13/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole ainuttakaan FB-kaveria, joka ilmoittelisi päivityksissään ryyppäämisistä saati siitä että oikein "pääsee" ryyppäämään. Varmasti moni sitä tekee, joku joulunakin, mutta ei niitä kertoja listata muille ihan kuin ei mainosteta sitäkään milloin on saatu seksiä. Kuulostaa ihan teinimeiningiltä.

Vierailija
14/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 03:19"]

[/quote]

Niin, tämä oli sitä aikaa, kun aattona ja joulupäivänä oli tanssikielto. ;-) Olisikohan se purettu joskus 80-luvulla, koska minun nuoruudessani 90-luvulla lähdettiin into piukkana paikalliseen jo joulupäivän iltana, oli silloin uusi asia. Pienemmällä paikkakunnalla, josta nuoret lähtivät muualle opiskelemaan, illan pääsisältö oli kyllä niiden vanhojen kavereiden tapaaminen, ei kännääminen. Itse lopetin tuon tradition n. kolmokymppisenä vielä perheettömänä juuri siksi, että kaverit kaikkosivat.

Vierailija
15/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun FB-kavereistani yksikään ei ole hehkuttanut kännäämisellä, mutta kyllähän joulu on alkoholitilastoissa ihan juhannukseen verrattava kännäysjuhla. Joillekin monta vapaapäivää tarkoittaa ryyppäämistä, valitettavasti.

Vierailija
16/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei okseta jos joku lähtee baariin. Se että toisen ihmisen käytös herättää noin suurta aggressiota, kertoo ap sinun mielenterveysongelmasta, jostakin huonommuudentunteesta kun nostat itseäsi halveksimalla muita.

Joillekin ihmisille koululla ei edes ole mitään merkitystä. Heidän pitäisi kai alkaa viettää joulua,että ap:lla olis parempi mieli.

Vierailija
17/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt Tapanintansseissa, tajuisn juuri. Ehkä se ei ollut tapana 80-luvun lopun nuorilla. 90-luvulla olin jo 3 lapsen äiti, niin ei kai sitä tarvetta ole ollut senkään jälkeen. En ole vissiin koskaan ollut kapakassa/ tanssiravintolassa joulun aikaan. Uutena vuotena olin kerran, milleniumjuhlinnsassa mukana. Silloin sain lapset mummolaan yökylään.

Vierailija
18/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 08:22"]Mun FB-kavereistani yksikään ei ole hehkuttanut kännäämisellä, mutta kyllähän joulu on alkoholitilastoissa ihan juhannukseen verrattava kännäysjuhla. Joillekin monta vapaapäivää tarkoittaa ryyppäämistä, valitettavasti.

[/quote]

Miksi se on sinusta valitettavaa? Miten on sinulta pois, jos sinulle tuntemattomat ihmiset juovat alkoholia jouluna?

Vierailija
19/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 02:07"]Ei vaan voi olla vastenmielisempää!

Ei siinä pienessä tissuttelussa tai lasillisessa/yhdessä tölkissä mitään mut se et ihan ryyppää..?? Ihan hemmetin oksettavaa mun mielestä.

Se että facebook täyttyi siitä että miten joulut on nyt vietetty ja päästää ryyppäämään.

Kertoo paljon ihmisestä jos pitää olla kännissä eikä kestä esim uuteenvuoteen saakka :)

Mitä mieltä te ootte?

ps. sekin et tänään (keskiviikko) ni pitää lähteä baariin,  mitä vittua??

[/quote]

Arvelitko tähän asti, että baarit pitävät ovet kiinni viikolla ja ovat avoinna vain viikonloppuisin? Tai että ne ovat tyhjiä arkisin?

Toisekseen: oletko tullut ajatelleeksi, että toisilla on erilainen rytmi kuin sinulla. Saattavat olla vaikka töissä viikonloppuisin ja vapaalla arkena. Vai kismittääkö sua vain, kun et omalta vauva-arjeltasi pääse baariin? ;)

Vierailija
20/26 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on just niitä ketkä ennen joulua moralisoivat aattoillan viinittelyä, eli heti kun tämä 'anna lapselle raitis joulu' (-aatto) vollotus on ohi,avataan hanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä