Millaisesta rintojen hyväilystä juuri sinä pidät?
Kommentit (41)
7 kirjoitti:
Nipple52 kirjoitti:
7 kirjoitti:
9
Nipple52 kirjoitti:
7 kirjoitti:
Nipple52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nipple 52 kirjoitti:
Alkuun helliä hyväilyjä koko rintojen alueelle. Nännien hipaisuja ja kevyitä kosketuksia sormin, käsillä, kielellä ja huulilla. Kun olen riittävän kiihoittunut niin saa puristaa kovemmin jo nännejä sormin ja huulilla. Saan ns. nänniorgasmejakin. Rinnat ja nännit herkistyneet imettämisen jäljiltä ja tuntuu että niistä on suora yhteys tuonne " alakertaan " Kostun ihan reilusti ja olen sitten ns. heti valmista mallia sieltäkin.
Kuulostaa hyvältä. Oletko nautiskellut ja testannut muiden miesten kuin omasi hyväilytaitoja??
En ole kokeillut / saanut. En siis ole saanut " sitäkään " keltään muulta. No dildoja on toki useita joten ne ovat erilaisia kuin mieheni ..
Kokeile joskus nipsuja tai nännipumppua. Olen kuullut niiden tekevän hyvää
On minulla nipistimet ja kahdetkin erillaiset imukupit. Saavat nännit isoiksi ja pinkeän koviksi. Mieheni yleensä laittaa ne minulle. :)
Miestäsi on onnistanut, todellakin. Minkä kuppikoon rintoihin hän niitä asettaa??
No liivimallista riippuen G-H 75. Eli hiukan kookkaathan nuo ovat mutta toimivat :)
Onko imukuppien ja nipistimien laittana silminnähden tyytyväinen käsiinsä saamaan varustukseesi?
Taitaapi tuo olla innoissaan vieläkin. Huomaan sen kyllä hänen vehkeestään ja kyllä minäkin siitä huomion saan. Molemmin puolinen hyöty ja nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siitä, että kosketaan muualle kuin nänneihin ja nännipihoihin. Hellää sormenpäillä tai sormenselillä hyväilyä muualta, erityisesti ihan kainalon vierestä. Mulle rinnat ei oo juur ollenkaan erogeeninen alue, mikä on harmi, koska niistä kaikki innostuu (65J-kuppi). Nännien hiplailu tuntuu lähinnä ikävältä. Eivät ole kosketusherkät. Suukottelusta ja imemisestä en nauti ollenkaan, mutta toki annan tehdä niin. Kourimisesta ja leipomisestakaan en tykkää, en saa siitä mitään irti. Erogeeniset alueet on ihan muualla mulla, ja yksi sellainenkin paikka kaukana genitaalialueesta, jonka hyväily tuottaa orgasmin ilman mitään muuta kontaktia. Harmi vaan tosiaan, että noi rinnat on ne, joihin kaikki tuppaa kiinnittämään huomiota, ja muut osat jää sit vaille.
Mikä paikka se on? Josta saat orkut
Jalkaterät, jalkapöydän päältä ja holvista kun hyväilee.
Siun pittää ottaa joku, jolla on jalkafetissi :)
Kokeiltu on, ja hauskaa oli. Lykki jalkaterien väliin, nautittiin siitä molemmat. Ketään en "ota", vaan ihan vaan kasuaalisti silloin tällöin jotain fyysistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin hyväillä naisen tissejä satiinimekon tai satiinipaitapuseron läpi. Mikään tuskin tuntuisi ihanammalta kuin kiiltävän, liukkaan satiinin peittämien tissien hyväily.
Oma lemppari on ihan tavallinen puuvillainen kireä poolopaita ilman rintaliivejä. Isot, kiinteät daisarit siellä alla ja kun leipoo, niin nännit alka nöpöttää. Parempaa kuin paljaiden rintojen hyväily. Näyttääkin paremmalta.
AP kiittelee jo tässä vaiheessa vastanneita. Muistan millainen ahaa-elämys oli kun törmäsin ensimmäistä kertaa naiseen jolta lähestulkoon lähtivät jalat alta rintojen hyväilystä. Joidenkin miestenkin nännit ovat kuulemma erittäin herkät, minulla ne ovat tunnottomammat kuin juuri mikään muu paikka kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siitä, että kosketaan muualle kuin nänneihin ja nännipihoihin. Hellää sormenpäillä tai sormenselillä hyväilyä muualta, erityisesti ihan kainalon vierestä. Mulle rinnat ei oo juur ollenkaan erogeeninen alue, mikä on harmi, koska niistä kaikki innostuu (65J-kuppi). Nännien hiplailu tuntuu lähinnä ikävältä. Eivät ole kosketusherkät. Suukottelusta ja imemisestä en nauti ollenkaan, mutta toki annan tehdä niin. Kourimisesta ja leipomisestakaan en tykkää, en saa siitä mitään irti. Erogeeniset alueet on ihan muualla mulla, ja yksi sellainenkin paikka kaukana genitaalialueesta, jonka hyväily tuottaa orgasmin ilman mitään muuta kontaktia. Harmi vaan tosiaan, että noi rinnat on ne, joihin kaikki tuppaa kiinnittämään huomiota, ja muut osat jää sit vaille.
Mikä paikka se on? Josta saat orkut
Jalkaterät, jalkapöydän päältä ja holvista kun hyväilee.
Siun pittää ottaa joku, jolla on jalkafetissi :)
Kokeiltu on, ja hauskaa oli. Lykki jalkaterien väliin, nautittiin siitä molemmat. Ketään en "ota", vaan ihan vaan kasuaalisti silloin tällöin jotain fyysistä.
Ei hitsi, nämä voisi olla ihan mun kirjoittamia viestejä (joskin rintani ovat eri kokoiset kuin sinun).
Paras seksikokemus oli se, kun just tuollainen jalkafetissinen mies hieroi ja "lykki" mulle orgasmin jalkojen koskettelulla ja siinä sitten kun äänekkäästi tulemistani voihkin, niin laukesi mun jalalle, ja sain katsoa kun se neste siinä valui. Huhhuh. Kiva tietää, etten ole ainoa, joka saa siitä noin hyvät kiksit!
Eikö rinnat ole lapsille tarkoitettu.
Ootteko kokeillut piiskata tissejä? Tai haluaisitteko et tulis mies pikskaan niitä?
Rakastan rintojen koskettelua! Sekä omien, että muiden. Kaikki paitsi liian kovakourainen hyväily, puristelu, sively ym käy. Nännini tulevat esille vasta, kun niitä kunnolla nipistää. Sen jälkeen pysyvät näpäkkäinä koko touhujen ajan. Orgasmia en ole pelkillä rinnoilla saanut, mutta ei sekään kaukana ole. Kiitos luojalle ihanista kauniista avuistani!
Tykkään erittäin paljon. Öljyä kehiin, etenkin kun mies on takana ja kaataa kevyesti öljyä ja hyväilee.
Ihania ja kiihottavia kommentteja! Tuskin maltan odottaa iltaa, tekisi mieli taas hyväillä vaimon rintoja öljyllä. Joo, ovat imettäneet, keski-ikäiset, eivät ole Instagram-kuvamanipulaatiomuodoissa, mutta mulle rakkaat ja ruokkineet kaksi lastamme. Lopuksi sitten spermat rinnoille, nam!
( muistakaa sitten mammat se, että jos mies ei osaa hyväillä juuri teidän rintojanne juuri teille sopivalla tavalla, se on JSSAP, ei suinkaan puhumisen paikka! :)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään erittäin paljon. Öljyä kehiin, etenkin kun mies on takana ja kaataa kevyesti öljyä ja hyväilee.
Mitä öljyä vastaaja tarkoittaa? Ruokaöljyä, auton moottoriöljyä vai kentien moottorisahan telaketjuöljyä. Minne sitä öljyä kehässä laitetaan, lattialle vai kehäköysiin??
Rinnat ovat erityisen seksuaalinen osa naista. Miksi feministit yrittävät kaikella voimalla todistaa, että rinnat eivät ole seksiin liittyvät? Mitä ajatelevat palstan naiset mm. tissiflasmobista? En vaan miehenä tajua koko flasmobin ideaa.
Olin 19 vuotias ja tyttöystävän kanssa pääsimme vihdoinkin viettämään koko viikonlopun rauhassa ilman vanhempiani tai sisaruksiani. Olin viikonlopun siis "yksin" kotona. Alunperin meillä oli varovaisia suunnitelmia, että jos sitten vaikka illalla, kun tietyt pakolliset käynnit olisi hoidettuna... sitten olisi se ensimmäinen kerta.
Hain hänet aamulla bussiasemalta ja menimme minun kotiini. Ovesta sisään päästyämme olimme kymmenessä sekunnissa heittäneet vaatteet ja suunnitelmat nurkkaan. Peuhasimme kuin kanit ja kokeilimme kaikkia asentoja, kaikki oli uutta.
Kun hän tuli päälleni ratsastamaan, niin pidin hänen lantiostaan kiinni. Mutta hän halusi, että hyväilen hänen rintojaan. Toistuvasti hän otti käsistäni kiinni ja vei ne ylös rinnoilleen. Tajusin, että rintojen hyväily tehosti hänen nautintoa huomattavasti. Ihastuttavat nuoren naisen terhakat rinnat...
Luojan kiitos, olin varannut riittävästi kumeja, niitä nimittäin kului sen viikonlopun aikana paljon. Mahdoimmeko edes syödä mitään koko aikana? Ne pakolliset menot unohdimme tietenkin täysin.
Voi taivas, kun sitä viikonloppua muistelen... ja taivaassahan me kyllä olimmekin.
t. yli viisikymppinen mies
Vierailija kirjoitti:
Samalla logiikalla penis on vain kusemiseen tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla logiikalla penis on vain kusemiseen tarkoitettu.
Tämän palstan ukkojen juttuja lukiessa tulee mieleen, ettei sillä muuta virkaa taida ollakaan.
Hitaasta hivelystä voisin tykätä, mutta tarjolla on nopeatempoista leipomista joka ilmeisesti miestä kiihottaa. Minulle rinnat on toissijainen asia seksissä ja kyseinen puristelu vähän laskee fiilistä, mutta annan miehen toteuttaa itseään. Tunnelma kohenee sitten taas muista jutuista. En myöskään tykkää pitkään suutelusta, mutta teen sitäkin koska se miestä kiihottaa.
Itse tykkään eniten siitä, kun saan kullin sisääni ja mies liikkuu syvällä sisällä lyhyin liikkein, tiukasti minua syliinsä puristaen ja kesken yhdynnän nuolee minulle orgasmin. Näitä aina odotan seksissä ja sitä ennen voin hyvin toteuttaa asioita joista mies nauttii.
Rintojen ääriviivoja tykkään, että hivellään kevyesti tai ihan nuollaan.
Nännejä saa puristaa ja imeä.
Naidessa tykkään kun rintoja välillä puristellaan aika rajustikin ja kun saan niin nänni suuhun. Aah!
Vierailija kirjoitti:
Naidessa tykkään kun rintoja välillä puristellaan aika rajustikin ja kun saan niin nänni suuhun. Aah!
Tuletko voimalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naidessa tykkään kun rintoja välillä puristellaan aika rajustikin ja kun saan niin nänni suuhun. Aah!Tuletko voimalla?
Orgasmini ovat useimmin todella voimakkaita ja sarjamaisia, välillä menee hetkeksi taju.
Haluaisin hyväillä naisen tissejä satiinimekon tai satiinipaitapuseron läpi. Mikään tuskin tuntuisi ihanammalta kuin kiiltävän, liukkaan satiinin peittämien tissien hyväily.