Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla tietty miestyyppi, joka ihastuu sinuun?

Vierailija
07.10.2020 |

Minulla on. Olen 175 cm pitkä, kurvikas ja ylipainoinen nainen. Useimmiten vielä käytän korkokenkiä, jotka jalassa olen selvästi yli 180 senttinen. Kroppa on mallia Ashley Graham eli tissit, perse ja vyötärö löytyy, mutta painoa on selvästi liikaa. Minuun yleensä ihastuvat miehet ovat lyhyitä tai korkeintaan minun pituisia, hoikkia, siroja ja poikamaisia. Kaksi pitkää suhdettanikin ovat olleet oman pituisten miesten kanssa.

Ihmettelen aina miksi viehätän juuri tuon tyyppisiä miehiä, kun fyysinen eroavaisuutemme on niin suuri. Kun tuollainen pieni tirriäinen tulee silmät loistaen puhumaan työpaikan ruokalassa tai pyytää baarissa numeroa/treffeille, itselle tulee lähinnä mieleen, että 'Et voi olla tosissasi. Minähän rusentaisin sinut sängyssä.' Pitkät suhteeni ovat saaneet alun opiskellessa ja töissä, jossa olen ehtinyt hyvin tutustua mieheen ja ihastua miehen persoonaan.

Kysymys oli siis otsikossa: onko teillä muilla naisilla tiettyä miestyyppiä, joka ihastuu teihin?

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ihastukset eivät yleensä tule ilmi. Kai kevyesti minuun tykästyy aika monikin mies, muttei nyt sentään ihastu syvästi.

Olen:

- 160/49, kauniskasvoinen ainakin vielä, parikymppinen

- ystävällinen, uusien tuttavuuksien seurassa ujohko, pyrin sopimaan joukkoon. Tutumpien seurassa: keskusteleva, luova, ystävällinen, oikein tuttujen seurassa aika räväkkäluonteinen

Tähän mennessä minuun ihastuneet miehet:

1. 170/paino jotain, jäntevä, komea, mukava, hellä, ei mikään nero mutta ihana ja yllättävissä asioissa fiksu, tunneälyinen, taitava käsistään

2. Kaverin isoveli, ehkä 175-180, urpo

3. 170/jotain, hyvävartaloinen, ihanat silmät, TODELLA hauska, traumoja kantoi, kunnioittava, ystävällinen

4. 170-(alle)175, hoikka, superujo

5. 175/65, urheilullinen, komea, reilu, toisinaan liian kunnianhimoinen, älykäs, luova, todellinen oman tien kulkija

6. 190/painoi paljon, huumorimies, vähän lapsellinenkin

7. 170/65, superkomea, seksikäs, hellä, vastuullinen, aito, ihana, ei aina tajunnut kaikkea, luotti oletuksiinsa, taitava käsistään

8. 175/80? Voimakas, urheilullinen, hauska, manipuloiva (huono sellainen)

Itse ihastuin ja jopa rakastuin vastavuoroisesti 1., 3., 5. ja 7. mieheen. 3. kanssa ei suhdetta, 1. ja 7. jättivät ja sitten halusivat takaisin, vitosen kanssa naimisissa. Yhdistävää noille: lähellä omaa ikääni, pituus 170(+), hyviä ihmisiä. Muuta yhteistä ei paljon taida olla.

Vierailija
122/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä saisi sanoa, mutta aina ne on mustia olleet. Harmi vaan, ettei itseä kiinnosta. Tosi vaikeaa löytää valkoista miestä :/

Mulla sama. Missään ei saa olla noilta rauhassa. Mihin on kaikki suomimiehet kadonneet?

En tiedä johtuuko mahdollsiesti jostain vesijohtovedestä, mutta suomalaisen miehen itsetunto ja itseusko on kadonnut tyystin. Mitä on tapahtunut?

En mä tajua. Alkuvuodesta menin ihan sillä meiningillä Helsingin keskustan baareihin, että isken sieltä jonkun ihanan suomimiehen yhden yön iloksi. EN LÖYTÄNYT!!! Noita tummempia kyllä pörräsi ympärillä. En kelpuuttanut.

Samaan kiinnitin huomiota viime vuoden puolella. 97 % miehistä oli tummia.

Taitavat piestä suomalaiset miehet jos tulevat apajille. Kuka opiskelija jolla on tulevaisuutta haluaisi tuhota sen noita luusereita vastaan. Noilla pojilla ei ole mitään menetettävää.

En mä ainakaan änkeä sinne "sekaan" kun nuo tummat tulijat piirittää naisia. Monesti baarissa katsellut tuota hommaa vierestä.

M38

Eikä ole järkeäkään. Alat vain katsoon muualta naista ja teet työsi hyvin.

mies52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että IHAN JOKAINEN MIES, jonka kanssa olen missään tekemisissä, ihastuu. Kavereidenkin miehiltä tulee hyvin kyseenalaisia viestejä ensitapaamisen jälkeen, ei ole ollut yksi eikä kaksi kertaa uuden tyypin kanssa sama. Töissä pörräävät ympärillä.

Olen aseksuaali, hitto vie. Haluan olla rauhassa.

Voidaanko vaihtaa osia?? T. Kohta nelikymppinen ikisinkku neitsytnainen, ei koskaan yhtään viestiä tai flirttiä mieheltä. Siis ikinä. :(

Tämäkö pitäisi uskoa? Oletko tinderissä tai nettideiteissä?

Olen kokeillut. Tulos oli laiha, kuten viestistäni voi päätellä.

Vierailija
124/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä saisi sanoa, mutta aina ne on mustia olleet. Harmi vaan, ettei itseä kiinnosta. Tosi vaikeaa löytää valkoista miestä :/

Mulla sama. Missään ei saa olla noilta rauhassa. Mihin on kaikki suomimiehet kadonneet?

En tiedä johtuuko mahdollsiesti jostain vesijohtovedestä, mutta suomalaisen miehen itsetunto ja itseusko on kadonnut tyystin. Mitä on tapahtunut?

En mä tajua. Alkuvuodesta menin ihan sillä meiningillä Helsingin keskustan baareihin, että isken sieltä jonkun ihanan suomimiehen yhden yön iloksi. EN LÖYTÄNYT!!! Noita tummempia kyllä pörräsi ympärillä. En kelpuuttanut.

Taitavat piestä suomalaiset miehet jos tulevat apajille. Kuka opiskelija jolla on tulevaisuutta haluaisi tuhota sen noita luusereita vastaan. Noilla pojilla ei ole mitään menetettävää.

En mä ainakaan änkeä sinne "sekaan" kun nuo tummat tulijat piirittää naisia. Monesti baarissa katsellut tuota hommaa vierestä.

M38

mies52v

Ei auta.

M38

Vierailija
125/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että IHAN JOKAINEN MIES, jonka kanssa olen missään tekemisissä, ihastuu. Kavereidenkin miehiltä tulee hyvin kyseenalaisia viestejä ensitapaamisen jälkeen, ei ole ollut yksi eikä kaksi kertaa uuden tyypin kanssa sama. Töissä pörräävät ympärillä.

Olen aseksuaali, hitto vie. Haluan olla rauhassa.

Voidaanko vaihtaa osia?? T. Kohta nelikymppinen ikisinkku neitsytnainen, ei koskaan yhtään viestiä tai flirttiä mieheltä. Siis ikinä. :(

Tämäkö pitäisi uskoa? Oletko tinderissä tai nettideiteissä?

Olen kokeillut. Tulos oli laiha, kuten viestistäni voi päätellä.

Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
126/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit ja mt-ongelmaiset. Edellämainitut ylennsä aika sellaisia miehekkäitä.

Sitten on toinen miestyyppi, juurikin sellaiset vähän hiljaiset, sosiaalisesti kömpelöt, lyhyet ja pienikokoiset. Olen itse siis 180cm, muodokas ja käytän myös korkokenkiä ja pukeudun muutenkin aika naisellisesti. Jotenki jännä että mikä siinä on että itseäni jopa huomattavasti pienemmät miehet osoittavat kiinnostustaan. 

Itse en siis halua parisuhdetta enkä mitään muutakaan. Joskus voin treffeillä käydä. 

Vierailija
127/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies52v

Ei auta.

M38

Missä suhun törmäisi?

T. Yksi niihin Muhiksien ahdisteltavana olemiseen kyllästynyt

Vierailija
128/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihdeongelmaiset ja mielenterveyspotilaat.

Osaan yleensä jo ensitapaamisella sanoa, mikä tyypin diagnoosi on.

Oon koittanut miettiä, että miltä pitäisi näyttää että nää elämän ongelmaiset ohittais. Onko vinkkejä?

Mulla on toi sama. Plus 20-40 vuotta vanhemmat miehet, jotka tulee heittään läppää tyyliin "jos olisin 20 vuotta nuorempi, niin kyllä..." Tätä tapahtuu useimmiten huoltoasemilla, enkä siis ole mikään abc:n kassa.

Vierailija
129/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies52v

Ei auta.

M38

Pötyä, rohkeutta peliin vain ja itänaapureihin kylään. Asiallinen  käytös ilman viinaa tekee vaikutuksen.

mies52v

Vierailija
130/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies52v

Ei auta.

M38

Missä suhun törmäisi?

Työ, koti harrastukset.

M38

Vierailija
131/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä sellaiset "syvälliset älykkömiehet". En todellakaan tidä mistä tämä johtuu, mutta kuvio on jo liian selkeä ollakseni huomaamatta sitä. Pidän itse lyhyistä miehistä, mutta heidän suhteen on ollut vähän 50/50, ruumiillisesti miehet jotka ovat minusta kiinnostuneet ovat olleet sekalaista sakkia.

Vierailija
132/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies52v

Ei auta.

M38

Pötyä, rohkeutta peliin vain ja itänaapureihin kylään. Asiallinen  käytös ilman viinaa tekee vaikutuksen.

mies52v

Ei kiinnosta ulkomaalaiset vaikkei heitä mitään vastaan ihmisinä olekaan.

M38

Vierailija
133/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies52v

Ei auta.

M38

Missä suhun törmäisi?

Työ, koti harrastukset.

M38

No annapa kotiosoite. Voin tulla jo täksi yöksi.

Vierailija
134/147 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies52v

Ei auta.

M38

mies52v

Ei kiinnosta ulkomaalaiset vaikkei heitä mitään vastaan ihmisinä olekaan.

M38

No sitten vaihtoehdot on vähissä. valitan. katuu ne suomalaiset naisetkin vielä tätä, aikanaan

mies52v

Vierailija
135/147 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin usein tämä sama miestyyppi: enemmän inrovertit kuin ekstrovertit, kohtuu nörtit mutta myöskin siis huomattavan fiksut ja menestyneet. Siis tällaiset reilusti alle 30v. Tohtoriksi väitelleet, jossain maailman huippuyliopistoissa opiskelevat tai menestyvät yksityisyrittäjät. Kiltit ja kohteliaat. Olen hyvin kiitollinen että asia on näin. Sen sijaan pelimiehet kiertää onneksi kaukaa. Olen muutaman miespuolisen ystävän kanssa jutellut tästä pelimies-asiasta, ovat vain todenneet että olen huomattavan vaativaa seuraa suhteessa siihen mitä he hakevat. Totta varmasti tämä.

Vierailija
136/147 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ylipainoinen ja minua lähestyi aina todella laihat ja sirot miehet. Osa ihan komeitakin, mutta ajatus seksistä tuntui todella vieraalta. Onneksi löysin nallekarhumaisen miehen itselleni jota ei tarvitse pelätä, että menisi rikki.

Miehenä ihmettelen tätä.

Kuinka se voi olla niin että jos mies on vähänkään naista pienempi niin heti on vaara että mies menee rikki?

Miehillä on kuitenkin vahvempi luusto ja suhteessa kokoon huomattavasti enemmän lihasmassaa.

Esimerkiksi minä 172cm/65kg miehenä olen reippaasti vahvempi kuin 180cm/80kg nainen, ellei jälkimmäinen treenaa oikein kunnolla.

"Rikki menemisen vaara" jos nainen esimerkiksi päättää istahtaa syliin on tasan sama kuin 60-kiloisen naisen tapauksessa, ellei pienempi mikäli isommassa naisessa on enemmän pehmusteita.

Mutta maagisesti mies, joka olisi samankokoisenakin vahvempaa tekoa ja vahvempi, on reippaasti naista isompi niin siinä ei olekaan vaaraa rikkimenemisestä vaan päin vastoin ihanan suojeltu olo kun jättimies nostaa pikku tyttärensä maasta ilmaan ja silti jälkimmäinen tuijottelee silmät lautasina mestariaan ylöspäin?

Paskanlatvat taas tällekin jutulle. On sinun kokoisia pikkumiehiä nähty kun ne uupuu jonkun kauppakassin alle. En ole sentään 180cm pitkä, mutta on mitattu luuntiheys ja se vastaa 190cm ja parikymppisen miehen ja olen keski-ikäinen nainen. Treenata ei kummoisesti tarvitse, että nostaa enemmän kuin kokoisesi hippiäinen, jos ollenkaan. On niitä salilla nähty tärisemässä ja jaksaa nostaan jonkun mun lämppärin maksimissaan. Miksi pikkumiehillä on aina isoimmat luulot itsestään :D 

Vierailija
137/147 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ap:lle.

Millaisten miesten sitten olettaisit ihastuvan sinuun?

Pienet ja sirot naiset pitävät itsestäänselvinä että heihin ihastuvat pitkät ja maskuliiniset miehet, ovathan he itse feminiinisiä. Luonnollista että vastakohdat vetoavat toisiinsa.

Pitkät ja näyttävät naiset pitävät itsestäänselvinä että heihin ihastuvat pitkät ja maskuliinisen miehet, ovathan he pitkiä ja naisellisia.

Keihin meidän lyhyiden, hoikkien ja poikamaisten miesten sitten kuuluisi ihastua kun jokaisen naisen vastakappaleeksi sopisi se sama pitkä ja maskuliininen mies?

En oleta, että minkäänlaiset miehet ihastuisivat minuun. Ehkä se on minun oma huono itsetunto ja kompleksit, jotka saavat minut ajattelemaan miksi miehiä ei häiritse se, että olen heitä pidempi ja painavampi. En ole mitenkään poikkeuksellisen pitkä, mutta kasvoin ekana luokastani ja olin monta vuotta kaikkia poikia pidempi. Lisäksi kasvoin myös molempia vanhempiani pidemmäksi, joten olen kuullut kokoani kauhistelevia kommentteja n.10 vuotiaasta asti.

Tiedän, että näytän ihan hyvältä (tai siis niin hyvältä kuin kokoiseni ihminen voi näyttää), mutta silti hämmästyn aina jos lyhyt ja hoikka mies osoittaa kiinnostusta. Mielestäni ympärilläni on ihania, kauniita, siroja naisia ja ihmettelen miksi nämä miehet ei kiinnostu niistä vaan minusta, joka on heille 'vääränlainen'.

Sanoin myös aloituksessani, että elämäni 2 pitkää parisuhdetta ovat olleet pituisteni miesten kanssa, mutta ne ovat alkaneet opiskellessa ja töissä, joissa olen ehtinyt hitaasti tutustua miehiin ennen suhteen muuttumista seurusteluksi.

Oletko siis sitä mieltä että sinulle sopisi ne halutuimmat pitkät, komeat ja maskuliiniset miehet kun taas lyhyet ja hoikat nörtit sopisivat hoikille kaunottarille?

ps. ja tämän ei ole tarkoitus olla ulkonäkösi arvostelua, henk koht pidän "amatsonimaisista " naisista.

Tämä on kyllä hauskaa, että jokainen naistyyppi ulkonäöstä ja luonteesta riippumatta pystyy keksimään omat varsin hyvin perustellut "tärkeät syynsä" siihen, miksi juuri heidän tulisi pariutua pitkien, komeiden, hyvävartaloisten ja karismaattisten miesten kanssa.

Te kaksi ylempää kommentoijaa luette ja tulkitsette viestejäni jotenkin oman agendanne kautta. Sanoin, etten oleta että minkäänlaiset miehet ihastuisivat minuun. Ihmetteken vain miksi minuun ihastuvat pääsääntöisesti lyhyet ja poikamaiset miehet, vaikka olen heitä pidempi ja painavampi. En myöskään sanonut, että minuun ihastuvat miehet ovat nörttejä vaan he ovat olleet koulutettuja, keskimääräistä komeampia ja älykkäitä. Ihmettelen vain miksi nämä miehet eivät ihastu niihin kauniisiin, ihaniin, siroihin naisiin vaan naiseen, jotka mielestäni ovat ihannenaisia.  

Vierailija
138/147 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti ja luonteeltaan erilaiset, mutta aina sellaiset jotka haluaa parisuhteen. Itse olen enemmän vapaudenkaipuinen ja jostain syystä sellaisen yhden illan jutun tai nähdään välillä hauskanpidon merkeissä löytäminen tuntuu mahdottomalta. Aina halutaan seurustella, vaikka teen oman kantani selväksi, ettei tosiaan seksiin toivossa tarvitse valehdella. Ja jos seksiin asti päädytään, niin ei ne senkään jälkeen häviä vaan edelleen haluavat perustaan perheen. Kaverit taas voivottelee, kun ei miehet halua sitoutua. Mutta ehkä johtuu myös siitä, että oma miesmaku on sellainen älykäs rehellinen tavismies.

Vierailija
139/147 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka tekevät suhteen alussa vaikutuksen huomioimalla ja olemalla ihania, kekseliäitä ja ahkeria. He keksivät treffejä, suunnittelevat asioita, tekevät kotitöitä ja osallistuvat kaikkeen yhtälailla kuin minäkin. Sitten suhteen edetessä huomaan, että minä olen miehelle itsestäänselvyys joka kokkaa, siivoaa, pyykkää ja suunnittelee yllätyksiä ja yrittää piristää parisuhdetta, kun mies istuu koneellaan aamusta iltaan töitä tehden, pelaten ja vikitellen muita naisia selkäni takana. Muuten miehet ovat olleet hyvin erilaisia mutta tämä passattavaksi heittäytyminen on kaikilla sama. Olen ilmeisesti liian kiltti enkä naputa jatkuvasti asiasta niin heidän on helppo antautua perusluonteelleen.

Vierailija
140/147 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies52v

Ei auta.

M38

Missä suhun törmäisi?

Työ, koti harrastukset.

M38

No annapa kotiosoite. Voin tulla jo täksi yöksi.

Julmaa pilaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi