Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystäväni mies on kieltänyt lähtemästä kanssani baariin

Vierailija
25.12.2013 |

koska olen sinkku. En rieku öitä enkä pokaa miehiä baarista. joskus vaan olisi kiva viettää tyttöjen iltaa, mutta jos mennään baariin hän ei saa tulla. luokseni toki saa ja päivällä töiden jälkeen joskus. Muutoin ystäväni kertoo, että olemme lenkillä jos nautimme lasin viiniä työpäivän jälkeen. Onko tämä normaalia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas mustasukkainen! pelkää että löydät paremman. Mua ahdistais olla tuollaisessa vankilassa, aikuinen ihminen kun saa päättää omista asioistaan!

Vierailija
2/4 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taitaa dokata aika paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselepä onko muita samankaltaisia rajoituksia. Auta ystävääsi näkemään tilanteensa muiden silmin jos on. Ei suhde kuitenkaan välttämättä huono ole, mutta epävarmuutta siinä on tai sitten nainen ei ole ollut aina luotettavin mahdollinen.

Vierailija
4/4 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans samanlainen ystävä. Tosin lopetin yhteiset iltamat siihen, kun ystävä riiteli jostain miehensä kanssa ja pyysi mut lasillisille baariin. Sitten soittaa miehelle ja carsin provoilevasti kailottaa olevansa mun kanssa liikkeellä. Vähän ajan päästä lähti, kun mies olikin nyt suuttunut tosissaan. Totesin siinä, että haista paska ja samat terveisenä urpomiehelles!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi