Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Vierailija
07.07.2006 |

Esikoinen on 4v poika ja me asutaan alueella, jossa on kyllä muitakin lapsia, mutta muilla on täysin eri rytmi kuin meillä. Nyt naapuritaloon muutti perhe, jossa esikoinen on myös 4v poika. Pojat alkoivat eilen leikkiä ulkona yhdessä ja viihtyivät hyvin. Tänään tuo naapurin poika kävi hakemassa meidän poikaa ulos (ja meidän poika oli siitä todella iloinen, että joku haluaa hänen kanssa leikkiä) :)

Leikit pojilla sujuu suht rauhallisesti ja ilman riitoja. Mutta on vain yksi mutta... Tuo toinen poika on vähän ärsyttävä käytökseltään. Minä olen isompi kuin sinä, minä olen nopeampi kuin sinä, minä olen vahvempi kuin sinä, minä osaan paremmin kuin sinä... Tuota naapurin poika hokee vähän väliä. Meidän poika yrittää aina sanoa, että olen minäkin nopea ja jos minä hyppään niin olen ihan yhtä pitkä kuin sinäkin.

Minua tuo pojan käytös ärsyttää ja arveluttaa, että alkaako meidänkin poika puhumaan samanlaisia juttuja jos ovat tiiviisti yhdessä.

Pitäisikö minun puhua pojalleni, että älä välitä niistä jutuista vai mitä? Vai puutunko asiaan vasta sitten jos tuosta tulee meidän pojalle tapa?

Tiedän, että kyselen vähän tyhmiä, mutta tämä on todellakin eka kerta kun pojalla on kaveri, joka hakee ulos ja jonka kanssa ovat keskenään ulkona.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en olisi huolissani. Tuollaistahan tapahtuu täällä joka päivä ja luullakseni on kysymys ainakin iältään aikuisia ihmisiä :).

Ja itse ainakin muistan lapsuudestani noita " meidän isä on vahvempi kuin teidän isä" . Eli veikkaisin kuuluvan jotenkin pojan ikään tai että on vaan jotenkin kovin kilpailuhenkinen luonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla