Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhana uskaltaa tehdä vielä lapsia??

Vierailija
22.07.2006 |

Tosi moni tuntuu olevan sitä mieltä että max. 35-39 vuotiaana voi vielä tehdä, mutta että silloinkin on jo aika VANHA.

Itselläni on lapset 12, 11 ja 0 v. Haluaisin vielä 1-3 lasta lisää, olen nyt 32 v. Enkä pidä itseäni vanhana!

Olen ajatellu että vielä joskus 40-42 vuotiaana voisin 1-2 tehdä (jos siis saan), onkohan tuo ihan hullua?

Äitini ja tätini sai molemmat vielä kuopuksen n. 42 vuotiaana, siitä ehkä mulle jäänyt ajatus että se olisi ihan ok.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok asiana.

Vierailija
2/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni voisin erittäin hyvin tehdä vielä ainakin kaksi lisää, tunnun olevan paremmassa kunnossa kuin koskaan... valitettavasti mies ei halua =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ensimmäisen 20-vuotiaana, toisen 22-vuotiaana ja kolmannen 24-vuotiaana. Neljäs syntyi juuri ennen 30-vuotispäiviä, ja viides kun olin neljänkymmenen.

Kaikki lapset ovat olleet terveitä syntyessään, enkä ole käynyt lapsivesi- tai muissa tutkimuksissa, ainostaan ultraäänessä. Jos vielä tulisin raskaaksi, ottaisin lapsen kyllä ilolla vastaan, vaikka tällä iällä ehkä harkitsisin jo sikiötutkimuksiakin.

Vierailija
4/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain itsestä tuntuu siltä että vielä voisi niin mikä ettei. (Se että kuinka helppoa/vaikeaa se on niin on toinen juttu.)

Vierailija
5/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin vielä lapsia siis mutta en ryhdy enää yrittämään :( Aika ajoi tämän mamman ohi...

Vierailija
6/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä se luonto on hoitanut asiat niin että kun ei enää ole lasten aika niin tulee vaihdevuodet! Mielestäni ei ole mitenkään kummallista jos 40+ saa lapsen.

Jos vain itsestä tuntuu siltä että vielä voisi niin mikä ettei. (Se että kuinka helppoa/vaikeaa se on niin on toinen juttu.)

Vierailija
7/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties sua ei 10 vuoden päästä innostakaan enää saada lapsia. Haaveet ja tulevaisuuden pohdiskelu on kuitenkin hirveän ihanaa, ei kaikkia unelmia tarvitsekaan toteuttaa! Mutta älä koskaan jää miettimään, että " mitähän muut ihmiset tästäkin ajattelevat" , sillä niin et koskaan saa mitään tehdyksi.

Nauti elämästä, anna sen rullata eteenpäin ja katso mitä tapahtuu! :)

Aina on jossain joku valmiina teilaamaan kaikki ideat, mutta pidä oma pääsi!

Vierailija
8/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän toki että 10 v. päästä voi tosiaan olla ihan eri kuviot.

Jotenkin vaan haluaisin säilytätä itselläni sen option / mahdollisuuden mielessä, enkä esim. nyt vauvaa hoitaessa ajatella että tämä olisi viimeinen vauva! Se olisi liian haikeaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi