Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää väkisin ostetut lahjat

Vierailija
24.12.2013 |

Vanhempien ja siskojen kanssa sovittu että aikuisille ei mitään osteta, lapsille vain. No, sieltä sitten tuli taas Pentikiä, iittalaa ja muumia. Mä en mitään noista kerää, enkä aio ruveta keräämään enkä sisusta kotiamme millään kivilyhdyillä tai mariskooleilla. Ärsyttää että pitää tuhlata toisten rahoja täysin tarpeettomaan tavaraan, varsinkin kun etukäteen on sovittu asiasta. No, varmaan olen kiittämätön paskapää kun olen ärsyyntynyt tästä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, mekin toivoimme ettemme saisi tavaraa ja kuitenkin sitä tuli. Tunnen itseni kiittämättömäksi kun en tykkää niistä ja jäävät käyttämättömänä kaappiin.

Vierailija
2/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain rumat kahvikupit jotka ei edes ole mitään merkkiä. pentikkiä, Iittalaa tai muumeja vielä kehtaa laittaa eteenpäin mutta noi mitä minä sain on oikeasti ihan turhaa roskaa. :( ja mulla on jo ihan tarpeeksi mukeja ja juon kahvini muutenkin aina samasta kupista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kipatkaa ne kirppikselle, päihdekeskuksiin, pelastusarmeijalle tai punaiselle ristille. Tarvetta on.

Vierailija
4/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin lahjoittaa tavarat äidilleni, niin olen tehnyt ennenkin ja se keräilee kaikkea tuollaista. Kuitenkin ahdistaa juurikin se että tunnen itseni kiittämättömäksi ja mietin vain että onnistuinko vaikuttamaan tarpeeksi ilahtuneena lahjoista että kukaan ei nyt vaan loukkaantuisi.

-Ap

Vierailija
5/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla nyt vaan oikeasti ahdistaa ihmisenä olo. Siihenkin on opittava

Vierailija
6/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä kehittyneiden teollisuusmaaihmisten ongelmia.

Vierailija
7/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan mukit sun muut lasteni koulun oppilaskahvilaan.

Vierailija
8/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskikseenkin voi laittaa. Pääsee todella helposti eroon. Vasaralla vielä hajotat niin voit kunnolla nauraa ostajille.

Vierailija
9/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ainakin ihania lahjoja äidiltäni! Ja aviomieheltäni. On nykyään ihmiset aika kiittämätöntä kansaa kun mikään ei kelpaa. Ei kaikki ees saa mitään jouluna vaikka olisikin kiva saada joltain vaikka läheisyyttä.. Joten antakaa arvoa sille mitä saa, ja jos ei tarvitse antakaa vaikka sellaiselle kuka tarvitsee :)

Minä sain tarpeellisia, ja ihania paketteja! Ajatus on tärkeitä :)

Vierailija
10/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tunnet äitisi, mikset mieti koko vuoden ajan mitä haluaisit. Mun äiti ostaa mulle pyjaman jos en anna mitään vinkkiä.

Onneksi aloin vuosia sitten keräämään muumi-mukeja. Meillä on iso keittiö ja paljon säilytystilaa. Koska olen syntynyt alkuvuodesta, saan aina synttärilahjaksi joulumukin ja joululahjaksi kesämukin. Lisäksi saamme mieheni kanssa jotain yhteistä, tänä jouluna pellavalakanat. Kun tarjouskoodi tuli, vinkkasin äidilleni ja äitini vaan valitsi värin. Tietää sisustuksen, tietää lempivärini.

Monen oudon lahjan jälkeen tämä on loistava vaihtoehto. Eiköhän jokainen osta jotain vähintään kerran vuodessa.