Olen koukussa maskeihin! En halua olla ilman julkisella paikalla
Saan enemmän intimiteettiä, kun pidän maskia. Tulee alaston olo ilman maskia. Entäs te onko teilläkin samoin?
Kommentit (23)
Intimiteettiä 😆 Ihan kuin ketään kiinnostaisi ihmisjoukoissa juuri Sinä.
No ei ole samaa ongelmaa. Mulla on nätti naama enkä tykkää piilottaa sitä.
Olet amatööri. Itse asun maassa, jossa ollut kaikissa julkisissa ajoneuvoissa, takseissa, kaupoissa jne maskipakko viimeiset 7 kuukautta. Sinulta sen sijaan loppuu ilkkuminen kun joku läheisistäsi kärsii vakavan koronan tai jopa menehtyy siihen. Kuten mnä olen kokenut. On muuten aika perseestä se lähtö yksin sairaalassa kun kukaan ei pääse edes sanomaan "heippa" kun lopulta tukehdut hitaasti. Lähisukulaiseni viimeinen tervehdys oli vilkutus pihalla typertyneenä seisoville sukulaisille sairaalahuoneen ikkunasta. Sisälle kun ei saanut mennä.
Että hihii, hahaa vaan sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Syytä olisi olla, ei tätä koronaa muuten voiteta
Rokotteella voitetaan, kunhan se tulee.
Miksi kuvittelet, että kasvojesi näkyminen on muille ihmisille merkityksellistä?
Kelle nuo ilkeät viestit on oikein osoitettu? Ap toimii mielestäni oikein käyttäessään maskia. -ohis
Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, moniko jatkaa maskin käyttöä sitten kun pandemia on ohi.
Monesta tavasta voi tulla pakkomielle, se on mihin tottuu.
Mä en osaa lopettaa hampaiden lankaamista.
Vierailija kirjoitti:
Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, moniko jatkaa maskin käyttöä sitten kun pandemia on ohi.
Tuskin monikaan. Siitä pitää markkinavoimat kyllä huolen. Voi tosin olla, että näemme maskeihin liittyvän lyhytaikaisen markkinahäiriön pandemian päätyttyä.
Menee siis niin, että pandemian päätyttyä maskien tuontantomääriä aletaan pudottamaan reilusti. Jos maskien kysyntä jatkuu kuitenkin pandemian tasolla, niin siitähän seuraa maskien hintojen raju nousu. Maskipaketti voi silloin äkkiä maksaa 100 euroa tai paljon enemmänkin. Eikä ilmaisia maskeja enää saa, kun niiden jakelu lopetetaan, kun uhka on ohi.
Voi verrata siihen, kun muutama vuosi sitten Bitcoinin arvonnousu sai himolouhijat ostamaan tehokkaita näytönohjaimia kaupat tyhjiksi, niin äkkiä normihintainen 500 euron näytönohjain maksoikin jo 2000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin monikaan. Siitä pitää markkinavoimat kyllä huolen. Voi tosin olla, että näemme maskeihin liittyvän lyhytaikaisen markkinahäiriön pandemian päätyttyä.
Menee siis niin, että pandemian päätyttyä maskien tuontantomääriä aletaan pudottamaan reilusti. Jos maskien kysyntä jatkuu kuitenkin pandemian tasolla, niin siitähän seuraa maskien hintojen raju nousu. Maskipaketti voi silloin äkkiä maksaa 100 euroa tai paljon enemmänkin. Eikä ilmaisia maskeja enää saa, kun niiden jakelu lopetetaan, kun uhka on ohi.
Voi verrata siihen, kun muutama vuosi sitten Bitcoinin arvonnousu sai himolouhijat ostamaan tehokkaita näytönohjaimia kaupat tyhjiksi, niin äkkiä normihintainen 500 euron näytönohjain maksoikin jo 2000 euroa.
Olen luullut, että hinnat yleensä laskevat, jos kysyntä nousee. Kertakäyttöisten maskien valmistaminen on tuskin sen vaativampaa kuin esim. kuukautissiteiden valmistus, ja sidepaketin saa kaupasta eurolla.
Ei ole.