Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tavallista esinettä et omista?

Vierailija
06.10.2020 |

Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?

Kommentit (693)

Vierailija
141/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanny Hill kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älypuhelinta.

Ei ole minullakaan, eikä tule. Läppäri, iPhone ja Nokian vanhanmallinen puhelin.

Sinulla ei ole eikä tule älypuhelinta mutta silti sinulla on iPhone. 😂

Vierailija
142/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolit, TV, mikroaaltouuni, sohva, villasukat, taulut, silitysrauta, matot, (muro)kulhot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildoa

Vierailija
144/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompelukone, vohvelirauta, kuivausrumpu, poreamme jne...

Onko nämä normaaleita? :o

Vierailija
145/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenvarjoa ☺️

Vierailija
146/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivausrumpu, ovikello, vedenkeitin, työnnettävä ruohonleikkuri, käsilaukku

Vierailija
147/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesukonetta. :(

8 vuotta olen omat ja lapsen pyykit raahattanut äitini luokse pestäviksi, ja lakaa kyllä pikkuhiljaa usko ja voimat loppua.

Vielä kolmas kerros ilman hissiä. Autoa ei ole jne.

Minua muutossa auttaneet vain päättivät jättää pesukoneen tuomatta, koska vessa on niin pieni ja huonokuntoinen. Niinhän se on, mutta ei ole vessaa rempattu vieläkään ja olisi se ehkä jotenkin sinne mahtunut.

En ole vaivautunut etsimään edes olisiko olemassa jotain minimaalisen kokoista pesukonetta, olen jotenkin vain niin uupunut kaikkeen.

Pieniäkin pesukoneita on esim. Tää oli meillä ja toimi ihan ok

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/18424/mdkbt/Candy-AQUA-1042D1-2…

Ei toi näytä sen pienemmältä mikä minulla oli.

Odotan että löytyy sopiva asunto, en jaksa näitä rappusia enää. Ostan pesukoneen sitten heti kun on muutettu.

Meni syteen tai saveen, tämä savotta saa riittää.

Vierailija
148/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone

Vierailija
149/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on melkein kaikki härpäkkeet, mutta ei pelikonsolia, hiustenkuivaajaa, moottoripyörää, netfliksiä tai muita elina viihteitä enkä omista insta-, twitter- tai linkedin-tiliä.

- kaljuksi ajeltu ikämies

Ja tämäkin epänormaalia? Mähän alan tuntea itseni oikeasti epänormaaliksi :o

Vierailija
150/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut löytyy, vain äänimeisseli puutuu.

Vierailija
151/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hie roma sauva. Naiset aina yllättyneitä, etteikö mulla muka olis. Ei meinaa uskoa, kun kerran kaikilla on. Mulle oma käsi on ihan riittävä.

Vierailija
152/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokone

Minullakaan ei ole. En aio hankkiakkaan. Älypuhelin riittää.

Vierailija
153/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukone, dildo (mies riittää :).

154/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroaaltouunia.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
155/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullon avaajaa, en käytä alkoholia joten pullonavaajaa ei ole. Kaulinta, en leivo. Riisin keitintä, vaikka enpä tiiä onko sekään tavallinen, kattila kun ajaa saman asian. Pakastinta olen harkinnut ostavani, mutta en ole saanut aikaiseksi. Asunnossa ei ole alunperin ollut pakastinta edes pakaste lokeroa. Keittiöpöytää, syön yksin ni syön olkkarin pöydällä. Kaukosäädintä, sain tutulta joskus tuon nykyisen telkkarin jonka mukana joko ei tullut kaukoa mukana tai sit tuli ja olen hukannut sen,  ni painanut vanhanliiton malliin tv:ssä kiinni olevista napeista : D. Enkä ikinä muista ostaa kaukosäädintä. Kukkaruukkuja kasveineen enkä mitään koriste esineitäkään omista. 9

Vierailija
156/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv, suihku, vessanpönttö, pullonavaaja, mikro, kakkulapio, hiustenkuivain, pölynimuri... nää nyt tuli äkkiseltään mieleen.

N31

Vierailija
157/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa.

Vierailija
158/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitteista puhuttaessa meillä ei ole ompelukonetta, yleiskonetta, monitoimikonetta, hiustenlaittovehjettä eikä radioa. Vohvelirauta, leivänpaahdin, keittiövaaka ja kahvinkeitin on, sekä vatkain ja sauvasekoitin sekä Vitamix blenderi ja monta erilaista imuria. Mikro on kiinteästi asennettu, mutta sitä käytetään harvoin.

Vierailija
159/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitteista puhuttaessa meillä ei ole ompelukonetta, yleiskonetta, monitoimikonetta, hiustenlaittovehjettä eikä radioa. Vohvelirauta, leivänpaahdin, keittiövaaka ja kahvinkeitin on, sekä vatkain ja sauvasekoitin sekä Vitamix blenderi ja monta erilaista imuria. Mikro on kiinteästi asennettu, mutta sitä käytetään harvoin.

Riisinkeitin on myös.

Vierailija
160/693 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riisinkeitin on myös.

On myös pöytätietokone, kaksi tablet tietokonetta ja älypyhelin/älypuhelimet, vanhat ja uudet. Kaksi televisiota, pyykinpesukone ja -kuivaaja, astianpesukone. Mehulinko on myös jossakin varastossa. Kaiken maailman puu- ja metallityökaluja ja laitteita.