MItä tuon Tarja Turusen kasvoille on tapahtunut?
Kommentit (37)
Lähetys oli suora. Itse olin joulukiertueen konsertissa ja lähietäisyydeltä sanoisin, että on niin laiha tällä hetkellä ja meikki vielä korostaa. Ja onhan se lapsikin pieni, oli mukana konsertissa isänsä kanssa.
Tarja teki ainoan lapsensa kalkkiviivoilla- on vaativaa, kun vauva valvottaa ja uraakin pitäisi tehdä, hymy on ainakin hyytynyt häneltä
t. fani
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:10"]
Lähetys oli suora. Itse olin joulukiertueen konsertissa ja lähietäisyydeltä sanoisin, että on niin laiha tällä hetkellä ja meikki vielä korostaa. Ja onhan se lapsikin pieni, oli mukana konsertissa isänsä kanssa.
[/quote]
Ei ollut suora vaan nauhoitettu. Ekumeeninen Joulu -tilaisuus oli 12.12.13.
Ehkä kuivakampi kuin ennen, mutta silti hyvännäköinen ikäisekseen.
Karismaattinen,hyvän-näköinen nainen.Pitänyt itsestään huolen.Hyvä esimerkki muille.Esiintyy vielä pitkään ja on otsikoissa.Voice vaan paranee.Hyvä Tarja.
Tarja itse on herännyt näköjään uudenvuodenkoomasta :D
Katsokaa se video ilman ääntä, ihan levoton :D
Huonosta meikistä johtuu. Liian tumma meikkivoide ja silmät meikattu syvälle päähän.
Mieletön ääni.
Ihan järkyttävä meikki joka vanhentaa, lisäksi laihduttanut ihan liikaa. +5 kg tekisi todella terää.
Näyttääpä pahalta. Ihan kuiva, rasvaton, eloton. Kuin pääkallon päälle olisi pingotettu kuivaa nahkaa. Kireähuulinen ja katkera.
Elkää jaksako, sehän näyttää oikein kauniilta. Silmämeikki on kyllä aika tumma, mutta ei se Tarjaa yhtään rumenna tai vanhenna. Kaunis aikuinen nainen!
Botoksia, botoksia... olihan siitä juttua.
Seuraan Tarjan instatiliä ja vaikka on edelleen jumalaisen kaunis, naama on nykyään jotenkin tunkkainen. Se iso punainen tatuointi ei muuten sovi Tarjalle yhtään, jännä kun luulisi että tuollaiselle goottikunigattarelle istuisi kuin nenä päähän!
Katkeruus verottaa. Onhan tuosta 2005 erotusjupakasta jo vuosia. Näin pitkään haudottu katkeruus kyllä varmasti näkyy jo kasvoissa.
Milloin lienee nauhoitettu Turun tuomiokirkon tapahtuma? Missä vaiheessa Turusen joulukonserttikiertue silloin oli? Oliko lian tiivis aikataulu? Vai onko lapsi valvottanut? Jotenkin väsähtäneen näköinen oli. Ja pelottavan synkkä simämeikki ei ainakaan nuorentanut tai raikastanut ilmettä. Hienosti lauloi joka tapauksessa.