Mitä on päässä äidillä, joka pitää vauvaa sylissä moottoritiellä.
Eli sinä nainen, joka eilen istuit harmaan hondan(x--7--) takapenkillä kehä1(n.17.15) vauva sylissäsi. Autossa oli muitakin ylimääräisiä lapsia. Ilman asianmukaisia turvalaitteita. Toivottavasti oli viimeinen kerta, kun matkustitte näin ja toivottavasti pääsitte turvallisesti perille.
Kommentit (56)
Pitkä matka tauotetaan, niin ei tarvi vauhdissa imettää.(Vauhdissa imettäminen onnistuu myös ilman lapsen poistamista kaukalosta, eikä tarvi itseäänkään irroittaa.)
Tosin tämä vaatii muhkeat rinnat. ;)
Ap
Ne sun muhkeat rinnat musertaa vauva paran pahasti kolarin sattuessa.
Siis mitä? Minun lapsellani ei ainakaan ole nälkä sormia napsauttamalla.
Ja provosoin sinua vaan jatkamaan, joka kirjoitit että " luonto hoitaa pois" . Tiedän ihan tasan tarkkaan minkä riskin otan.
6
Vierailija:
En kirjoittanut kylläkään noin, itseasiassa imetän lastani myös siellä 120km/h. Enkä kuvittele olevani mikään super, tiedän kyllä mitä voi käydä jos kolari tulisi. Toisaalta jos minä ja mieheni kuoltaisiin, en soisi lapsenikaan jäävän henkiin. Minä pidän huonona äitinä sellaista joka huudattaa lastaan nälässä.
6
Toisaalta jos minä ja mieheni kuoltaisiin, en soisi lapsenikaan jäävän henkiin. Minä pidän huonona äitinä sellaista joka huudattaa lastaan nälässä.
6
Luuletko, että lapsesi ei pysytisi elämään ilman sinua?? hullu...
Vierailija:
Luuletko, että lapsesi ei pysytisi elämään ilman sinua?? hullu...
Ei kai siinä nyt ole kahta kysymystäkään että lasta pitäisi imettää ajon aikana!!! Pysähtyä pitää tai sitten antaa korviketta pullosta. Hullujahan te olette jos imettäminen menee muun turvallisuuden edelle.
Ei ymmärrä ei...
Eikö lapsesi nälkä pysy imetyksen jälkeen poissa hetkeäkään? Onko vauva siis koko ajan tissillä? ( Jos näin on niin kannattaa antaa lisämaito pullolla tai lusikalla)
Vauhdissa imettäminen voisi onnistua näin:
Kumarrut " hiukan" lapsesi luo ja annat nännin varovasti lapsen suuhun.
Et kumarru lapsen päälle vaan siitä sivusta.
Mutta suosittelen jonkin näköistä rytmitystä vauvallesi.
Ap
Vierailija:
Itse imetän useinkin takapenkillä auton liikkuessa. Olemme niin kiireisiä ihmisiä.
Cool, en ole ennen vielä joutunutkaan av-mammojen hampaisiin!
:)
6
samalla autoa ajaessaan, vaimon imettäessä vauvaa takapenkillä, puhuvat kännykkään...maksimoidaan onnettomuuden riski 100%:sti!
Ja tällä kertaa täällä parjataan sua ihan aiheesta! Mikä siinä on niin vaikeeta että pysähtysitte?
Niin ja te kaikki " niin ennenki tehtiin" -ihmiset, sallikaa mun nauraa teille! Tsiiiisus!
Vierailija:
samalla autoa ajaessaan, vaimon imettäessä vauvaa takapenkillä, puhuvat kännykkään...maksimoidaan onnettomuuden riski 100%:sti!
Hän osaa myös kiertää limupullon korkin auki ja juoda ja sulkea pullon. Osaa kaivella hansikaslokeroa ja osaa ajaa ilman käsiä ja seistä vielä samaan aikaan päällänsäkin.
6
itseään jos lapsi lentää autosta ulos jarrutustilanteessa tai kolarissa.
niin toi teidän viestienne sävy ainakaan saisi muutettua asennettani. Jos oikeasti haluaisitte " tehdä hyvää" , pyrkisitte asiallisuuteen, ap:lle kiitos tästä. Joku fiksu täälläkin tähän aikaan päivästä on!
6
vaikka itse on ihan hyvä kuski mutta entäs ne muut..
nää jotka ajttelee että ajetaan rauhallisesti/hyvin kun lapsella ei ole turvavyötä/istuinta nii entäs jos vastaan tuleekin juoppo joka ajaa 120 ja päin omaa autoa..
suru tulee lapsiaen puolesta joiden vanhemmat eivät ajattele lasen turvallisuutta...
Vierailija:
- " Hyvänä" vanhempana huolehdit varmasti, että lapsesi ei lähde liikenteeseen tyhjällä vatsalla, vaan annat hänelle syötävää jo ennen lähtöä. Tien varrella on sitä paitsi säännöllisin väliajoin paikkoja joissa voi pysähtyä lepäämään ja syöttämään lasta.
Etpä muuten voikaan olla varma siitä, että onnettomuudessa kuolette myös te vanhemmat. Voipa käydä niinkin, että kuoleekin vain lapsi. Teetkö sitten itsarin vai elätkö lapsesi kuolema tunnollasi loppuelämäsi ajan?
Se, että kasvattaa lapsensa olemaan noudattamatta yhteisön normeja, säännöksiä sekä lakeja, ei ole hyvän vanhemman malli. Tuolla mallilla tehdään muista ihmisistä ja säännöistä & laeista piittaamattomia rikollisia.