Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa joululahjaa mieheltä

Vierailija
24.12.2013 |

Siinäpä se otsikossa. Sanoi tänään että pitää mennä vielä aamulla kauppaan mutta huominen on kiireinen valmisteluineen ja teki tänään ruokaostokset niin sanoin ettei huomenna enää ehdi/tarvi mennä kauppaan. No en saa sitten kuulemma lahjaakaan. Tuli hieman paha mieli.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 23:20"]

Jos perheen aikuiset, pariskunta siis, ei osta toisilleen lahjoja, niin suhteessa ei kyllä paljon romantiikkaa ja hellyyttä näy. Ei naisen ja miehen välistä jännitettä, toisen arvostamista eikä mitään siitä, mikä minule olisi syy olla yhdessä. Lahjoilla on väliä.

[/quote]

Meillä ei yhteisestä sopimuksesta osteta lahjoja, koska molemmat osaamme ostaa itse tarvitsemamme ja haluamamme asiat. Arvostaminen ja rakkaus osoitetaan aivan muilla keinoilla, joka päivä eikä vain jouluna.

Vierailija
42/47 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 23:34"]

Jos perheen aikuiset, pariskunta siis, ei osta toisilleen lahjoja, niin suhteessa ei kyllä paljon romantiikkaa ja hellyyttä näy. Ei naisen ja miehen välistä jännitettä, toisen arvostamista eikä mitään siitä, mikä minule olisi syy olla yhdessä. Lahjoilla on väliä.

[/quote]

Meillä ei yhteisestä sopimuksesta osteta lahjoja, koska molemmat osaamme ostaa itse tarvitsemamme ja haluamamme asiat. Arvostaminen ja rakkaus osoitetaan aivan muilla keinoilla, joka päivä eikä vain jouluna.

[/quote]

Tuo sopii teille, ei sopisi minulle. ja joululahjat eivät muuta sitä, että myös arkena arvostetaan, on romantiikkaa, on jännitettä, on salaperäisyyttä, on hellyyttä jne. Tehkää niin kuin haluatte, minä ja mieheni samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, tuttua tuo että lahjaksi tulee esim. Leffa jonka mies itse haluaa nähdä. Mikä noita miehiä vaivaa? Pieni vaiva vähän miettiä mistä toinen ilahtuisi. Ehkä ne ei halua iloista vaimoa?

Vierailija
44/47 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 23:34"]

[/quote]

[/quote]

Tuo sopii teille, ei sopisi minulle. ja joululahjat eivät muuta sitä, että myös arkena arvostetaan, on romantiikkaa, on jännitettä, on salaperäisyyttä, on hellyyttä jne. Tehkää niin kuin haluatte, minä ja mieheni samoin.

[/quote]

Totta kai, jokainen omalla tavallaan. Mutta silti et voi yleistää, että suhteesta puuttuisi aina romantiikka ja hellyys, jos lahjoja ei ostella. 

Vierailija
45/47 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 23:20"]Jos perheen aikuiset, pariskunta siis, ei osta toisilleen lahjoja, niin suhteessa ei kyllä paljon romantiikkaa ja hellyyttä näy. Ei naisen ja miehen välistä jännitettä, toisen arvostamista eikä mitään siitä, mikä minule olisi syy olla yhdessä. Lahjoilla on väliä.

[/quote]

Samaa mieltä. Lahjan ostaminen vaatii vaivaa ja on osoitus todellisesta halusta ilahduttaa toista.

Vierailija
46/47 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas mielenkiintoista lukea, kuinka monen av-mamman joulu on ollut syystä tai toisesta pilalla jo aamusta (elisestä, toissapäivästä, viime viikosta, viime kuusta, viime joulusta jne.) alkaen. Vihoissaan ja katkerana ja itkua vääntäen ja marttyyrina on valmisteltu joulua perheelle. Hyvin menee, ei voi kuin ihmetellä.

Kuinka kenenkään itseään kunnioittavan aikuisen naisen joulu/ilo/elämä/onnellisuus/tyytyväisyys voi olla kiinni lahjoista? Käsittämätöntä.

Jos suhde voi hyvin, ei sitä yhden lahjan olemassaolo tai puuttuminen heilauta suuntai taikka toiseen. jos suhde voi huonosti, ei sitä yhden lahjan olemassaolo tai puuttuminen oikeasti heilauta suuntaan taikka toiseen. Eli mitä te lahjoista valittavat naiset oikeasti yritätte sanoa?

Onko jonkun aikuisen ihmisen elämä oikeasti niin pinnallista, että koko joulu menee pilalle sen takia, ettei saa lahjaa? Kovin lapsellista.

Joulun rauha ja taika löytyvät tunteista ja ajatuksista. Teillä pinnallisilla ja lapsellisilla vaatijoilla on näemmä pitkä matka tuolle tasolle. Hävetkää.

Vierailija
47/47 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin saamarin vaikeaa ostaa/järjestää puolisolle edes joku pieni juttu? Ei jouluaatto tietääkseni tule puun takaa yllättäen vaan kerran vuodessa ja aina samana ajankohtana. Eikö kokonainen vuosi riitä miettimiseen millä voisi muistaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän