Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelottava viime riidan aikana

Vierailija
24.12.2013 |

Joudutteko ikinä minkäänlaiseen fyysiseen tappeluun miehenne kanssa riidan aikana? Meillä oli miesystäväni kanssa taannoin jokin riita, ja yllättäen hän tuli keittiöstä luokseni, työnsi naamasta ja tönäisi niin että kaaduin lattialle. Sen jälkeen hän seurasi minua makuuhuoneeseen, jossa makaessani sängyllä hän tarttui jalkaani ja ikään kuin mietti miten satuttaa minua. Hän kuitenkin irrotti otteensa ja löi nyrkillä minua pakaraan, josta muistona kipeä mustelma. En ole koskaan nähnyt miestä tuollaisena. Hän raivostui kun heitin kaukosäätimen lattialle, joten vikaa on minussakin. Hän on aina sanonut, ettei ole koskaan lyönyt naista ja ei haluaisi koskaan satuttaa minua. Oli myös pahoillaan myöhemmin kun näytin mustelmaa.

Onko teillä koskaan mitään tällaista? Viime kerralla ensimmäistä kertaa oikeasti pelkäsin. Emme sentään asu yhdessä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista kimppuunkäymistä ei ole siis koskaan ennen tapahtunut.

Ap

Vierailija
2/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole meillä ollut tuollaista koskaan ja ollaan oltu yhdessä yli 24v.  Älä nyt vaan mene muuttamaan yhteen, ennemmin jätät koko äijän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ja jos joskus joutuisin, niin se olisi kyllä sitten siinä.

Vierailija
4/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa oli, mutta ei kyllä koskaan niin mitättömästä syystä kuin kaukosäätimestä. Minua ei saa kukaan lyödä (eikä tietenkään ketään muutakaan) enkä minä lyö ketään ja  sillä selvä. 

Vierailija
5/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pahenee ajan kanssa eli otteet kovenee. Normaali mies ei edes käy naisen kimppuun satuttamistarkoituksessa ellei oikeasti puolusta henkeään.

Vierailija
6/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet koukussa sillä perustelet jo nyt järjettömyyksiä ihan järjettömästi.

tiputun kaken, syytä on siis todellakin kyllä minussakin.

run forrest run. juokse nyt, lujaa. älä katso taaksesi. pois. 

Vierailija
7/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kaukosäädin tohon pahoinpitelyyn liittyy? Niitä saa kaupasta uusia, eli jos hajotit miehen kaukosäätimen, ei ongelmaa, koska voit marssia ostamaan uuden omilla rahoillasi.

Jos asutte yhdessä, sinuna alkaisin heti miettiä, minne voisin muuttaa väliaikaisesti (ystävä? sukulainen? turvakoti?) siksi aikaa, että löydän uuden asunnon.

Tietysti jos sä haluat jäädä odottelemaan sitä kertaa, kun sun täytyy riidan jälkeen käydä lääkärillä paikkailtavana, ennen kuin tajuat että teillä harjoitetaan parisuhdeväkivaltaa, niin tee toki hyvin.

Vierailija
8/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei ole koskaan lyönyt naista? Älä vaan ole niin tyhmä että uskot. Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
9/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu noin vuosi. Joskus on suutuspäissään ottanut ranteesta kiinni ja vääntänyt niin että on särkenyt seuraavanakin päivänä. Hän aina pyytää anteeksi, mutta kuulemma suututan hänet niin pahasti. 

En paiskannut kaukosäädintä niin että se olisi mennyt mäsäksi, ennemminkin tipautin sen sohvalta matolle ja mies sekosi.

Ap

Vierailija
10/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, ap! Pitäiskö sun nyt jo pikkusen huolestua?! Kysypä mieheltä, miksi löi sua, vaikka on vannonut, ettei löisi naista! Mä lähtisin lätkimään suhteesta.

Vierailija
11/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, ap! Pitäiskö sun nyt jo pikkusen huolestua?! Kysypä mieheltä, miksi löi sua, vaikka on vannonut, ettei löisi naista! Mä lähtisin lätkimään suhteesta.

Vierailija
12/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua tarinaa eli vääntämisestä alkaa ja sitten tulee tönimiset ja sen jälkeen kovemmat otteet kuristamiset ja lyömiset.

Vierailija
13/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 01:35"]

Yhdessä ollaan oltu noin vuosi. Joskus on suutuspäissään ottanut ranteesta kiinni ja vääntänyt niin että on särkenyt seuraavanakin päivänä. Hän aina pyytää anteeksi, mutta kuulemma suututan hänet niin pahasti. 

En paiskannut kaukosäädintä niin että se olisi mennyt mäsäksi, ennemminkin tipautin sen sohvalta matolle ja mies sekosi.

Ap

[/quote]

Onko muslimi? Kuullostaa siltä.

Vierailija
14/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka ottaa puheeksi "en ikinä löisi naista" on niitä jotka lyö. Jos ei ole sellaista taipumusta niin ei asiaa osaa noin mainostaa koska sitä ei ajattele.

Vierailija
15/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 01:35"]

Ap

[/quote]

Onko muslimi? Kuullostaa siltä.

[/quote]

No itse asiassa on, on syntynyt muslimiperheeseen mutta ei ole uskonnollinen itse. On Balkanilta ja asunut Suomessa yli 20 vuotta. Nyt en varmaan saa enää asiallisia vastauksia.

Ap

Vierailija
16/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua. Älä jää kattomaan tuommosta. Sen vuoden mitä ootte ollu yhdessä, mies on koukuttanu sua itseensä ja just sen takia et omassa päässäs kuvittelet et se tosiaan oli sun vika ku kävi käsiks. Jos et olisi pudottanu/heittäny kaukosäädintä ei olis tarvinnu käydä käsiks? Sinä olet "onnekas" ku hän sietää sinua. Olen kokenut saman. Takana oli 8kk yhdessä, ku ensimmäisen kerran kävi käsiks. Tein jotain "väärin". Mies aina pyyteli anteeks, usein leperti ja suukotteli mustelmia ym, "mut jos sinä et olis..." Sairasta. Koko ajan paheni. Ymmärsin lähtee ku tuli ympäri kroppaa nyrkistä. Paljon voimia ja jaksamista sinne, toivottavasti pääset miehestä vielä hyvissä ajoin eroon. Hän varmasti tekee kaikkensa että jäisit.

Vierailija
17/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta tulee vain pahenemaan, eli jalat alle...

Vierailija
18/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon olen tosiaan kuullut, tuon että olen onnekas kun olen hänen kanssaan, muut eivät kuulemma kestäisi minua. En kuulemma löydä toista yhtä kilttiä kuin hän. Nämä riidat ovat melko harvinaisia, yleensä hän ei koske muhun. Muuten on kiltti ja huomaavainen. Viime kerta vain säikäytti.

Ap

Vierailija
19/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne alkuun on harvinaisia. Muu aika on välillä liiankin hyvää ollakseen totta, niinhän se onkin. Mitä pitempään olette yhdessä, sen pahemmaks se käy ja sen vaikeempi sun on sitä jättää. Sä alat uskomaan koko ajan enemmän ja enemmän siihen et vika todellakin on sinussa ja kukaan muu sua ei kestäis.

Vierailija
20/49 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua juttua, olin naimisissa ja mies väänsi kädestä ja mottasi, sen yhden kerran ja se oli todellakin viimeonen. Älä jää siihen, neuvon todella.

Meillä oli riitaisa ero mutta kun siitä selvisin elämä on ollut yhtä juhlaa. Myöhemmin menin naimisiin uudelleen ja tämä mies ei noihin sorru, avioliittoa jo 20v. Vakavasti, lopeta suhde ennenkuin joudut katumaan ja paljon, tulee nimittäin toistumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän