paljonko käytit rahaa puolison lahjaan?
Itse panostin tämän vuonna kunnolla, käytin kolme tonnia.
Kommentit (55)
2,5 euroa. En ole useimpina vuosina ostanut mitään, joten tämä on luksusta... yhtenä vuonna kyllä tein itse lahjan hänelle.
Samat tyypit ostavat kakaroille tonnilla lahjoja ja puolisolle ei mitään. Ei ihme, että parisuhteista valitetaan täällä niin paljon.
5,5 euroa, mutta lahja on hauska ja kekseliäs.
30e.
Ostin hupparin ja shortsipyjaman.
Ostaisin hänelle vaikka kuun taivaalta jos vain pystyisin mutta kitkutan alle toimeentulotukirajojen. :(
Kolmelle lapsellemme ostin yhteiseksi 13e:lla dvd:n.
80€.. Tosin mies kylläkin jätti mut eilen, et ei oo lahjalle saajaa.. Näin!
Reilun satasen. Lisäksi huolehdin kaikista tarjoiluun liittyvistä asioista ruokineen + juomineen, sekä käytin useita tunteja kodin siivoamiseen ja laittamiseen. Mies on ostanut itselleni huomattavasti kalliimman lahjan. Uskon silti, että hän ilahtuu myös omastaan, se on aika kekseliäs!
vajaa neljäkymppiä: kirja, sukkia, shampoo.
itse olen tyytyväinen, että sain tuon kirjan tänään, kun painos oli muualta jo loppu. Muutenkin, että keksin. Mä olen huono lahjoja ja yleensä se saa sukkia ja alkkarit..
Mun lahja miehelle maksoi 13 euroa. Miehen lahja mulle maksoi 20 e.
Lasten lahjoihin sekä ruokiin panostimme, niihin on mennyt satoja euroja. Mies rakastaa ostaa lahjoja lapsille ja näkee paljon vaivaa niiden eteen. Myös mulle hän tykkää ostella kalliitakin lahjoja, mutta tänä jouluna kieltäydyin lahjoista.
Jostain syystä mulla on sellainen materia-ähky, että ajatuskin mulle suunnatuista lahjoista ahdisti. Mies ei ylipäänsä halua itselleen lahjoja, oli sitten syntymäpäivä tai joulu. Jos esimerkiksi olen antanut lahjaksi lahjakortin, mies kipittää kauppaan hankkimaan sillä jotakin lapsille. Nyt mies saa yhden lempileffansa ja on siihen tyytyväinen.
Tuntuu helpottavalta tällä tavalla: lapset saavat lahjoja, joista nauttivat ja me aikuiset voimme vain rentoutua ja katsella lasten iloa :)
n. 40e, vaatteita ja leffa. En tiedä, mitä saan, mutta sain lauantaina aamiaisen sänkyyn ja sitä aiemmin sydänkonvehteja :D ollaan köyhiä, ja sanoin kyllä, etten tarvitse mitään.
yli 600 e. Ostin puhelimen. Sitä makselenkin seuraavan 3 vuotta pois. Niin ja satasen talvikengät.. Ja kaikki jouluruuat. Yleensä olen ostanut myös kaikille 400 eurolla joululahjoja, mutta päätin tänävuonna että jos joku miehen sukulainen saa lahjan, niin se ei mene minun pussista. (olen äitiyslomalla)
En mitään.
Meille tulee uusi auto tammikuun alussa, siinä on meille molemmille tarpeeksi lahjaa.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 01:33"]
80€.. Tosin mies kylläkin jätti mut eilen, et ei oo lahjalle saajaa.. Näin!
[/quote]
Siis miten suhde voi päättyä noin joulun alla jättämiseen?
Voitko kertoa syyn miksi miehesi jätti sut noin kylmän viileästi?
T. Mies suhteesta
500€, prossu koneeseen. Hyvin tyytyväinen oli :)
Me ollaan miehen kanssa lopetettu lahjojen osto vuosia sitten jo enen lapsia. Varsinkin mieheelle se oli yhtä tuskaa. Mutta kuulin lasten puhuvan kuinka joulupukki tuo myös aikuisille paketit. Niinpä paketoin kirjan jonka olin ostanut itselleni ja nappasin miehelle Adodaksen dödö/suihkugeelipaketin (urheilee paljon ja kuluttaa noita tolkuttomasti). En muista mitä maksoi.
Tänä vuonna 0 €.