Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naimississa miehen joka on kuin kone -kanssa

Vierailija
23.12.2013 |

Hän oppii minusta. Hän on ohjelmoitu olemaan virheetön. Jokainen virhe, jonka teen, hän rekisteröi ja elää minua paremmin., virheettömämmin, täydellisemmin.

Hän koskettaa minua kuin ohjelma. Hän rakastelee minua kuin ohjelma. Hän hoitaa arjen kuin ohjelma. 

En voi kuin seurata ja toteuttaa. Ja kun en tee, hän puskee eteenpäin kuin kone. Olen viallinen kappale. Olen huomauteltava. Olen virhepiste. Olen ohjelmistobugi, joka ei mene niinkuin hän ajatteli. Hän yrittää poistaa sen.

Olen sitä, olen tätä. En ole kuin, ja jos olen, hän tasaa. Hän. Hän ja hän.

Minä seuraan. Minä muutun. minä olen uppiniskainen, mutta kun vuosia yrittää, saa sen mitä haluaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa?

Vierailija
2/13 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kummallinen rakenne otsikossa. :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sellanen tunne, että ap. ei kyllä nyt käy ihan täysillä ollenkaan!

Vierailija
4/13 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen naimississa joka on kuin kone -kanssa??

Olet varmaankin ulkomaalainen? Onko sinulla tarpeellinen ystävä- ja turvaverkko, jonka puoleen voit kääntyä?

Vierailija
5/13 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen sen olis pitänyt olla?

-ap

Vierailija
6/13 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nörtti sekos?

Vierailija
7/13 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

-ap

Vierailija
8/13 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla sama rouva jolla se kuollut kissa ja itkevä lapsi

Vierailija
9/13 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on paska vaimo. Thäts it.

Vierailija
10/13 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kissa on kuollut ja juuri joulun alla, siksi hän on niin erikoinen. Voimia ap, toivottavasti teillä on kaikesta huolimatta mukava ja rauhallinen joulu!

Vierailija
11/13 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sängyssäkin kuin kone? 15 minuuttia hillitöntä rynkytystä, sitten ohjelma loppuu kuin seinään. Vaihtoehtona 5 min pikaohjelma :)

Vierailija
12/13 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen olisi pitänyt olla: Olen naimisissa miehen kanssa, joka on kuin kone.

Vierailija
13/13 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen ihmisen kanssa on raskasta elää, kun saa tuntea koko ajan oman vajavaisuutensa. Ala kehitellä omaa elämää ja tehdä sellaisia asioita, jotka sinua itseäsi kiinnostavat. Jos tykkäät lukea, lue. Jos kuuntelet mielelläsi musiikkia, kuuntele sitä. Jos harrastat yksin tai seurassa, tee niin. Älä valitse lähellesi ihmisiä, jotka kelpaavat puolisollesi, vaan rakenna suhteita heihin, joiden seurassa itse viihdyt ja saat olla oma itsesi. Älä elä miellyttääksesi toista vaan saadaksesi itse elämästäsi irti asioita, jotka tuottavat sinulle mielihyvää. Älä anna toisen nujertaa minuuttasi tai määritellä, mikä sinulle on hyvää ja hyödyllistä.  Arvosta puolisoasi paljon mutta itseäsi vielä vähän enemmän. Jokainen on loppujen lopuksi yksin tällä maankamaralla, vaikka jakaakin ison osan elämästään puolison, ystävien ja sukulaisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän