Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette olleet pidempään täysin raittiita. Kaljamaha

Vierailija
03.11.2022 |

Onko noin kuukauden juomattomuuden jälkeen tapahtunut enää mitään merkittävää? Itsellä esim kaksoisleuka ja naaman turvotus on lähtenyt, mutta vatsa on vielä tosi pullea.

Milloin kaljamaha kutistuu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljamaha ei valitettavasti ole turvotusta vaan ihan vaan sitä raatorehellistä läskiä. Se lähtee kun laihdut. En tarkoita pahalla mutta noinhan se on. Varmaan palkitsevaa kuitenkin jo kuukaudenkin jälkeen nähdä peilissä positiivisia muutoksia. Varmasti toinenkin kuukausi tekee jo jotain sen turvotuksen suhteen. (Ulko)liikunnalla vielä boostaat tehoa. Tsemppiä!

Vierailija
2/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljamaha ei valitettavasti ole turvotusta vaan ihan vaan sitä raatorehellistä läskiä. Se lähtee kun laihdut. En tarkoita pahalla mutta noinhan se on. Varmaan palkitsevaa kuitenkin jo kuukaudenkin jälkeen nähdä peilissä positiivisia muutoksia. Varmasti toinenkin kuukausi tekee jo jotain sen turvotuksen suhteen. (Ulko)liikunnalla vielä boostaat tehoa. Tsemppiä!

Kiitoksia. Olisin vaan niin kovasti toivonut kauniimpaa siluettia, kun tosiaan aika pullea tuo vatsanseutu suhteessa muuhun kroppaan. Olen nyt syönyt puhtaammin pehmeitä rasvoja ja kasviksia yms. Vielä kun pääsisi karkista eroon. Joulua odotellessa, heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa se siitä kutistuu, vaikka ei tosiaan tapahdu kuukaudessa tai kahdessa. Ensimmäisenähän uurikin ne nesteet poistuu kehosta, ja sitten se itse rasvan polttaminen on hitaampaa. Jos ruokavalio ei ole ihan retuperällä, niin puolen vuoden, vuoden päästä on todennäköisesti jo ihan huomattavasti sulanut vyötäröltä senttejä. Sokerit ja muu turha "höttö" pois, niin auttaa pudottamaan painoa. 

Vierailija
4/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin ison vatsan vuoksi rasvan mittaus. Rasvaa ei löytynyt yhtään. Hoitaja oli hyvin ihmeissään tuloksesta. Eli vatsaani oli kertynyt ilmeisesti vettä tai ilmaa.

Alkoholi jäi kokonaan pois noin 18 vuotta sitten. Minulla ei ole nykyään mitään ajatuksia alkoholista. Miellän sen nykyään vain hermomyrkkynä.

Vierailija
5/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärönympärys kutistuu vielä paljon lisää ja kävely pistää kehon nesteet liikkeelle. Juo pari litraa vettä päivän mittaan.

Vierailija
6/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhiljaa se siitä kutistuu, vaikka ei tosiaan tapahdu kuukaudessa tai kahdessa. Ensimmäisenähän uurikin ne nesteet poistuu kehosta, ja sitten se itse rasvan polttaminen on hitaampaa. Jos ruokavalio ei ole ihan retuperällä, niin puolen vuoden, vuoden päästä on todennäköisesti jo ihan huomattavasti sulanut vyötäröltä senttejä. Sokerit ja muu turha "höttö" pois, niin auttaa pudottamaan painoa. 

Näin täytyy tehdä. En ole joskaan ollut mikään sokerihiiri, paitsi nyt sitten alkoholin sijaan tullut napsittua. Ehkä sellaiset 100g päivässä ja mehua ruuan kanssa. Huono tapahan sekin.

Vierailija
7/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliala tasaantuu sitä mukaa kuin maksa tervehtyy, jää se viikonloppujuomisen masennus pois.

Vierailija
8/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötärönympärys kutistuu vielä paljon lisää ja kävely pistää kehon nesteet liikkeelle. Juo pari litraa vettä päivän mittaan.

Oi ihanaa. Lopetin juomisen muista kuin ulkonäöllisistä syistä, mutta olisihan se kiva näyttääkin tervehenkiseltä.

Vierailija
9/12 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tehtiin ison vatsan vuoksi rasvan mittaus. Rasvaa ei löytynyt yhtään. Hoitaja oli hyvin ihmeissään tuloksesta. Eli vatsaani oli kertynyt ilmeisesti vettä tai ilmaa.

Alkoholi jäi kokonaan pois noin 18 vuotta sitten. Minulla ei ole nykyään mitään ajatuksia alkoholista. Miellän sen nykyään vain hermomyrkkynä.

Itse miellän pesuaineena tai desinfiointiaineena, jota on sitten maustettu eri makuisilla laimennoksilla.

Vierailija
10/12 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Miten vatsa saatiin rauhoittumaan/pienenemään ja missä ajassa? Ja onneksi olkoon hyvästä päätöksestä.

Vierailija
11/12 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti painoa kilo per viikko kun lopetin juomisen. Kaikkiaan n 10kg. Ei jäänyt mitään eturellukkaa mut mä olenkin nainen.

Vierailija
12/12 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia. Olisin vaan niin kovasti toivonut kauniimpaa siluettia, kun tosiaan aika pullea tuo vatsanseutu suhteessa muuhun kroppaan. Olen nyt syönyt puhtaammin pehmeitä rasvoja ja kasviksia yms. Vielä kun pääsisi karkista eroon. Joulua odotellessa, heh.

Sokerista puolet on fruktoosia, joka rasvoittaa maksaa aivan samalla tavalla kuin alkoholi. Hermomyrkkyvaikutusta sokerilla ei tokikaan ole.

Ajattele tätä ja heitä ne karkit bioroskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan