Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytyksen jälkeinen seksi ja kirvely

Vierailija
23.12.2013 |

Vauvamme 3,5vk vanha ja Harrastimme aamulla seksiä, nyt kuitenkin tuntuu virtsatessa kirvelyä.. Jälkivuotoa ei enää ollut mut nyt tuli hiukan kirkasta verta. Synnytyksessä ei tullut tikkejä tai repeämiä ja oli ihan alapääsynnytys.. Ei ollut kuiva alapää että en usko että johtui liukasteen puutteesta, Mites Ku ei käytetty kondomia, voiko siitä myös johtua se kirvely, mies ei kuitenkaan lauennut sisälle..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te ette käyttäneet luikkaria? Siitähän se vois johtua, sillä synnytyksen jälkeen ja imettettäessä alapään limalvot on todella arat ja herkät ja hankaus ärsyttää. Mulla on aivan sama juttu jos ei käytetä luikkaria. Virtsaputken suun seutu ärsyyntyy ja kirvelee usein vielä seuraavanakin aamuna. Harvoin munkaan mies laittaa kortsua, vaikka muuta ehkäisyä mullakaan ei vielä ole ja ainakin mulla sitä kirvelyä ja limakalvojen punoitusta tulee silloin enempi, jos miehellä oli seksin uudelleen alettua mun pyynnöstäni satunnaisesti kortsu. Siksi mä en sitä olekkaan enää siltä edes enää patistanut. Toivottavasti tää vauvan täysimettämimettäminen suojaa jonkin aikaa uudelta raskaudelta, vaikka eihän tää mikään ehkäisykeino olekkaan. Pillerit aloitan uudelleen kuitenkin vasta silloin, kun tää täys imetys, tai maidon tulo loppuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jospa sitä sitten ensi kerralla olisi viisaampi ja käyttäis sitä liukkaria kun se 2metrin päässä olisi ollut.. Tuntui vaan niin kostealta että aavistelimme ettei tarvita..