Lautaselle oliiviöljyä ja merisuolaa. Siihen kastetaan vaaleaa leipää. Ihanaa!
Syön tuota ehkä kerran kolmessa vuodessa. Täytyisikin alkaa nauttia sitä useammin!
Harrastatteko te tätä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kova juttu 25 vuotta sitten.
Äläs nyt, joskus se on jokaisella se eka kerta Kreikassa...
Kohta ketjuun tulee bulgariankävijöitä kehumaan kuinka tomaatti-kurkku-öljy salaatti on niin hyvää...
Oi kyllä. Mulla on pikkuinen oliiviöljypullo johon laitan valkosipunkynnen pohjalle. Ah mikä maku!
Siihen pitää laittaa vielä pari tippaa balsamicoa.
Vierailija kirjoitti:
Oliiviöljyä, vaaleaa balsamicoa, rouhittua mustapippuria, näin saat ala-asteen köksäntunnin salaattikastikkeen...
Oliiviöljy maistuu hikiselle villasukalle, jota on käytetty viikko vaelluskengässä.
Suussani jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Oliiviöljy maistuu hikiselle villasukalle, jota on käytetty viikko vaelluskengässä.
Suussani jotain vikaa?
Ehkä kannattaisi kokeilla laadukkampaa oliiviöljyä.
Hyvää on! Syön itse oliiveja ja leipää.
En ole muuta leipäni päälle laittanut kuuteen vuoteen. Hyvää on.
Laitan Pan-suolaa ja oliiviöljyä.
Laitetaan lisäksi balsamicoa, valkosipulia ja mustaapippuria. Syödään ciabattaa mökillä. Ja punkkua. Ehkä 5-6 krt v talviaikaan.
Minä syön vain hunajaa ja nuotiolla paahdettuja heinäsirkkoja.
Että on hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliiviöljyä, vaaleaa balsamicoa, rouhittua mustapippuria, näin saat ala-asteen köksäntunnin salaattikastikkeen...
Köksä alkaa yläkoulussa vasta. Eikä me tuollaista tehty. Pippuri ei olis kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ala-asteella oo köksää.
Eikä siellä mun aikana ainakaan noin kalliita aineksia ollut. Varmaan rypsiöljyä ja väkiviinaetikkaa, ehkä viinietikkaa.
Rasvaa, suolaa ja vehnäleipää. Onpas terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä siellä mun aikana ainakaan noin kalliita aineksia ollut. Varmaan rypsiöljyä ja väkiviinaetikkaa, ehkä viinietikkaa.
Milloin olet käynyt peruskoulusi? Joskus vuosituhannen vaihteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monissa alakouluissa on nykyään valinnaisena köksää.
Juu. Paitsi että laitan kylkeen lisäksi hyvää balsamicoa..
Syön paahdettua leipää noin viikonloppuisin. Pieni suuri nautinto.
Tää oli kova juttu 25 vuotta sitten.