Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1989 syntyneet, millainen elämäntilanne?

Vierailija
23.12.2013 |

Valmistuin n. vuosi sitten amk:sta ja nyt burn outin takia saikulla..alan vaihto on käynyt useasti mielessä, en vaan vielä oikein tiedä mitä sitä lähtis seuraavaksi opiskelemaan. Vähän vanhempi mies löytyy, avoliitossa ollaan ja vuokralla asutaan. Lapsista ollaan puhuttu, mutta luultavasti niitä ei ole tulossa vielä muutamaan vuoteen..mites muut? :)

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistun ensi vuonna amk:sta ja sen jälkeen aion hakea vielä yliopistoon. Menin suoraan amk:hon ilman välivuosia lukiosta, mutta jäin äitiyslomalle 2012. Olen kihloissa ja minulla on 1-vuotias lapsi. Asumme vuokralla tällä hetkellä.

Vierailija
2/69 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, ammatteja 2 opiskeltuna. Naimisiin menossa ensi vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ja asuntolainaa on. Valmistunut kauppiksesta, muutama vuosi töitä ja nyt Aikuisopiskelijana lähäriks. Ei lapsia, mutta eläimiä löytyy.

Vierailija
4/69 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin ammattikoulusta ammatin, valmistuin 3v sitten. Avopuolison kanssa asumme hänen omistamassaan asunnossa. Meillä asuu myös minun koirani. Esikoisemme la on huhtikuussa. Molemmat ollaan töissä. 

Vierailija
5/69 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööriksi valmistuin , teen alan töitä ja sain vakituisen työn äskettäin. Olen aviossa ja maksan asuntolainaa. Ei ole lapsia, mutta lemmikki on. Alanvaihto on käynyt mielessä ja lähete psykologillekin odottaa, että ei kai tässä ihan täysillä porskutella..

Vierailija
6/69 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän välivuotta yliopisto-opinnoista, valmistaudun ensi kevään pääsykokeisiin, teen osa-aikatöitä kahdessa paikkaa. Avomiehen kanssa ollaan oltu viisi vuotta yhdessä, asutaan vuokralla ja kaksi kissaa hyörii jaloissa. Lapsia ei ole, eikä luultavasti moneen vuoteen vielä tulekaan. 

Vierailija
7/69 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te jo tajuatte, että alle 25-vuotiaana EI saa olla vakituisessa parisuhteessa, asua omillaan, tehdä isoja päätöksiä yms yms yms...? ;)

Ei vaan. Täällä ilmoittautuu viimeistä vuottaan opiskeleva, onnellisessa avoliitossa omakotitalossa. Lapsia ei vielä, mutta katsotaan kun opinnot päättyvät. 

Vierailija
8/69 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:14"]

Insinööriksi valmistuin , teen alan töitä ja sain vakituisen työn äskettäin. Olen aviossa ja maksan asuntolainaa. Ei ole lapsia, mutta lemmikki on. Alanvaihto on käynyt mielessä ja lähete psykologillekin odottaa, että ei kai tässä ihan täysillä porskutella..[/quote]

Lohduttavaa kuulla, ettei kaikilla muillakaan mene niin hohdokkaasti..en ois kyllä ikinä uskonu, että alle vuodessa valmistumisesta palan loppuun. Toivottavasti tuleva vuosi toisi tullessaan jotain parempaa.

Kaikesta huolimatta mukavaa joulun odotusta :)

Vierailija
9/69 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaalla. Vakituinen työpaikka odottaa. Asun rivitalossa mieheni ja tyttäremme (8 kk) kanssa. Taloudesta löytyy myös koira. Tasapainoilua roolien välillä.

Vierailija
10/69 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana viikolla 29 eli esikoinen syntyy ensi maaliskuussa. Avoliitossa olen kolme vuotta vanhemman miehen kanssa. Kolme ammattia olen opiskellut ja joululahjaksi Sain töistä potkut taloudellisista syistä, onneksi miehellä työtä riittää. :) silti optimisesti kohti tulevaisuutta liikutaan.

Vierailija
11/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v avioliitossa (menin 18v naimisiin). Yhden ammatin opinnot keskeytin. Yhdestä oon valmistunut. Tehnyt sijaisuuksia ko ammatissa epäsäännöllisen säännöllisesti! :) nytten odotan esikoista jonka la on helmikuun puolessa välissä. Omakotitalo ja lemmikki on.

Vierailija
13/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ja elän yksin yksiössäni. Valmistuin alle puoli vuotta sitten amk:sta ja olen tehnyt keikkatöitä samaan paikkaan pari vuotta. Vakituista työtä olen tässä kyllä etsinyt hiljalleen, mutta taidan ollan hieman kranttu sen suhteen mitä haluaisin tehdä.

Hieman ahdistaa. Ajattelin kymmenen vuotta sitten, että kun olen tässä pisteessä (opinnot ohi ja "oma elämä", poissa vanhempien nurkista) se paljon puhuttu elämä alkaisi. No jaa, paikalla pysyttelee kuten aiemminkin ja kaikki asiat ihan auki. Kaverit suunnittelee perheen perustamista ja itse en voisi vähempää valittaa. Perjantai-illankin näkötän näköjään vauva-palstalla :D

Vierailija
14/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto-opinnot biologiasta alkaa olla loppusuoralla. Kandi viimeistelyä vaille valmis ja gradun teko alkaa tammi-helmikuun vaihteessa. Niiden lisäksi opinnoista enää muutama kirjatentti suorittamatta. Eli hyvinkin olen kesäkuuhun mennessä valmistunut. Tällä hetkellä asun seitsemän vuotta vanhemman avomieheni kanssa vuokra-asunnossa kerrostalossa mutta olemme pian muuttamassa omaan taloomme (vanha kyläkauppa), jossa on vielä remontti vähän vaiheessa. Meillä ei vielä ole lapsia mutta haaveissa olisi aloittaa yrittäminen muutaman vuoden sisällä.

Vierailija
15/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ammatti ja toista ammattia luen tällä hetkellä(käyn myös töissä) 4v lapsi,ihana mies,pari vuotta sitten rakennettu omakotitalo,pari autoa,koira ja varaa elää ja kaikki ollaan terveitä.

Menee siis ihan mukavasti:)

Vierailija
16/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala nähköön, onko täällä -89 syntyneitä mammoja jo. Mun auto on vuodelta 89.

Vierailija
17/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion jälkeen neljä vuotta töitä samassa paikassa ja sen jälkeen äitiyslomalle, tällä hetkellä olen hoitovapaalla. Asun avomiehen ja yksivuotiaan tyttäreni kanssa vuokralla. Nyt tulevaisuus pohdinnassa: palaisinko takaisin töihin työpaikkaan, jossa uran luominen ei oikein edes ole mahdollista, hakisinko opiskelemaan (kunhan vaan mielenkiintoinen ala löytyisi) vai "tehtäisiinkö" toinen lapsi, joka samalla käytännössä viivästyttäisi ainakin opiskelua. Tuntuu vaikealta päättää..

Vierailija
18/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:45"]Herrajumala nähköön, onko täällä -89 syntyneitä mammoja jo. Mun auto on vuodelta 89.

[/quote]

Pääseekö sillä eteenpäin vielä?:D

Vierailija
19/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen neljättä vuotta yliopistossa. Valmistuminen häämöttää 1,5-2 vuoden päässä. Olen seurustellut vajaat 6 vuotta, asunut yhdessä 3,5 vuotta ja ollut kihloissa vajaan vuoden. Se tarina on kuitenkin juuri päättymässä ja toivon mukaan muutan asun helmikuussa yksin. Asunto(i)na opiskelija-asunto. Ei lemmikkejä, ei lapsia, ei autoa.

Vierailija
20/69 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittä vaille valmis sairaanhoitaja, nyt äippälomalla ja vauva 4kk. Miehen kans yhessä 8v. Vuokralla asutaan, oma asunto ja naimisiin meno edessä ensi vuonna, kenties.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi