Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitääkö serkun noudattaa meidän sääntöjä kun on yötä meillä

Vierailija
22.07.2006 |

Hänellä omaa rahaa mukana ja karkkia pitää saada. Tytöillä karkkipäivä lauantaisian eli tänään. Serkku kävi eilen tyttöjen kanssa asialla kaupassa. Myöhemmin tytöt sanoivat et serkku osti karkkia vaikka tytöille ei ostettu. Lupasin kaikille jäätelöt asialla käynnistä palkkiona ja tytöt olivat siiehn tyytyväisiä.

Mitä mieltä oletteko olenko vain liian tarkka äiti kun olen sitä mieltä ettei serkunkaan olisi pitänyt karkkia ostaa? Meillä meidän tavat ja kai niitä on hänenkin meillä ollessa toteltava.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat tavat. On tää vierailu serkulla varmaan vähän niinku lomailua ja meillä kyllä lomalla vähän lipsutaan varsinkin jos on niinkin mitättömästä kuin karkista kyse.

Ja ei meillä ei todellakaan syödä joka päivä karkkia mut ei meillä karkkipäivääkään ole. Ja syy on se et meidän lapset voivat olla ilman karkkia vaikkapa 3 viikkoa ja sitten taas syödä esim. 3:na päivänä peräkkäin karkkiaskin verran.

Vierailija
2/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulta on pois jos serkku rahojaan lomaillessaan käyttää mihin haluaa? Ihme nipotusta pikku seikoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tyttöjen serkku siis lapsi. Mitäs luulette tyttöjen tykänneen kun serkulla oli karkkia

Vierailija
4/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikkaria enempää osta kun teillä ei ole kert karkkipäivä mut voithan omilleskin sanoa et serkku ostaa namia mut osta sä sit tilalle omilles jotaan, pipareita, mehua, jätskiä tms.

Vierailija
5/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä on lapsivieraita ja mennään vaikka kaupungille niin pistän koko poppoon karkkiostoksille vaikkei se karkkipäivä sattus just olemaan. Elämä ei voi olla niin vaikeeta.

Vierailija
6/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan tyttöjä lähettäessä sanoin et karkkipäivä on huomenna, joten ostakaa nyt jäätelöt palkaksi asialla käynnistä. Serkullekin ostettiin jäätelö ja tiesi et tänään pääsee karkin ostoon

Vierailija
7/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkku vähän vanhempi

Vierailija
8/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä jumalattoman pahaa ja räikeää epäkohtaa ja sitä suurta vääryyttä jota lapsesi joutuivat eilen kohtaamaan :D

Löysää pipoa ja lopeta jankutus niin huomaat ah aurinko paistaa ja kesä on kukkeimmillaan.

Vai kannattaako päivä pilata tommosella vähäpätösellä pikkuasialla joka sitäpaitsi on jo ohi. Eikös tänään sunkin lapses saa sitä karkkia?

Vierailija
9/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ihmettelen että oikeestikko ihmiset kehittää suurenki ongelman näin pikku asioista? No ehkä niitä oikeita ongelmia ei sit oo.

Tai ehkä sä ap oot niin tapojes orja että pasmat menee sekasin etkä hallitse tilannetta kun siitä vähänki poiketaan

Vierailija
10/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän voi ostaa karkkia omillaan. Mun mielestä sun tytöt voi oppia, että maailma on sellainen, että toisilla nyt välillä on ja toisilla ei. Ja sun lapset elää teidän perheen tavalla ja serkku serkun tavalla.

Siis selität vain, että " no kun serkku osti omilla rahoilla, niin hän osti siksi karkkia" . Ja sanot, että omista rahoista saa päättää itse. Mutta että tosiaan, teidän perheessä on teidän omat säännöt ja niitä noudattaa perheenjäsenet.

Vierailija
11/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" elää" niinkuin haluavat

Vierailija
12/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä jaksat vuodattaa ja kysellä josko joku olisi kanssasi samaa mieltä et voi kamala!!! Ja mitä ajattelit tehdä sille serkulle et oppii teidän tavoille?

Onko se hetkellisesti nyt niin vaikeaa löysää hihnoja ja antaa elämän mennä painollaan? Vai asuuko tämä serkku luonanne 2 kuukautta? Jos niin ymmärrän, että pyrit häntä muuttamaan, muuten en!

Ja mieti lapsi on aina lapsi ja jos hän on rahaa saanut käytettäväksi niin hän käyttää sen tietysti karkkiin koska se on lapsille aika ominaista!

Vierailija
13/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kerran tapahtunut karkin osto!!!!! HALOO, hiukan mittasuhteet hakusessa vai?

Vierailija
14/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" elää" niinkuin haluavat

Vierailija
15/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kerran viikossa olevan karkkipäivän ja säännöllisen harjaamisen

Vierailija
16/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti on fiksuna antanut vähän omaa rahaa omiin ostoksiin mukaan, niin saahan sitä nyt vähän lomasta nauttia ja omia rahoja törsätä vaikka sitten karkkiin. Oisko ollu kivempi, jos se ois leluja tms ostanut omilla rahoillaan ja teidän muksut ei ois saanu mitään??

Mikä ihme tää on, millanen äiti on noin hikipinko yhestä karkkipäivästä!! Joskus kuule voi vähän joustaa, ei se elämä siihen kaadu. Ei se serkku teillä varmaan joka päivä ole?!

Meillä kun tulee serkut kylään, käydään yhdessä ostamassa iso läjä herkkuja, karkkeja, sipsejä, limsaa, jätskiä yms ja herkutellaan ja nautitaan ja juhlitaan, kun serkut tuli kylään!! Eihän toi nyt jokapäiväistä ole!

Huh huh, mitä ihmisiä...

Vierailija
17/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun todella selittää heille jo tuossa iässä,että niin se vaan on,maailma on epäreilu?? Lapsen usko... se on ihana asia.

Kyllä minusta 13-vuotiaan serkun tulee tajuta,että talossa talon tavalla!!!

ap

Vierailija
18/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelua koska muuten olisi jo tässä kohtaa alkanut pohtimaan asiaa toiseltakin kantilta eikä huutelisi lastensa reijättömistä hampaista!

Mutta kuulehan myös minun lasteni hampaat ovat kiiltävät, valkoiset eikä reiän reikää ole ikinä ollut ja lapset ovat 5 ja 7!! Ja olen se jonka lapset voivat syödä karkkia vaikka kolmena päivänä peräkkäin ja sitten ei taas karkit maistu ja ollaan ilman vaikka 3 viikkoa. Ja näillä eväillä ei reikiä tule!

Jos lasteni serkut tulisivat meille yökylään ostaisin minä heille namia, limsaa ja ehkä jopa sipsejä koska se olisi aika erilainen tilanne kuin muulloin ja meillä lapset saisivat vielä valvoakin myöhempään ihan juhlan kunniaksi!

Tosin en muutoinkaan ole täydellisen ehdoton asioiden suhteen vaan minulla on neuvotteluvara ja osaan jopa ajatella asioita kahdelta kantilta, onneksi.

Mutta ap kauniitä kesäpäiviä ja jos pipo kiristää ota se pois kun on kesäkin =))

Vierailija
19/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiesi karkkipäivän olevan silloin

Vierailija
20/66 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osataan myös poiketa säännöistä ja herkutella jos vieraita ja syödä karkkiakin joskus muuna kun karkkipäivänä : ) ) HUI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä