Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiisitko ottaa rintaimplantit?

Vierailija
23.12.2013 |

Minulla rinnat olleet aina A kuppia. Lasten syntymän jälkeen rinnat ovat tyhjät pussit. Muisto vain. Häpeän itseäni kun katson peilistä. Minulla ei ole miestä ja häpeän sitä hetkeä tulevaisuudessa kun joudun joskus paljastamaan olemattomat rintani miehelle. Mietin että onko liian turhamaista , itsekästä ottaa implantit pelkän ulkomuodon takia. Niissä on kuitenkin suuret terveysriskit.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi implantteja vaikka maksettaisiin, mutta en tuomitse muiden leikkauksia.

En usko hetkeäkään niitä väitteitä, että kauneusleikkaus tehdään pelkästään itsensä takia. Elämme täällä muiden ihmisten joukossa, joten on luonnollista, että itseään vertaa muihin. Jos elää erakkona näkemättä muita ihmisiä, ei varmastikaan tule miettineeksi rintojensa kokoa.

Vierailija
22/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kokleaimplantti on hyödyllisempi keksintö, mutta huvinsa ja mielipiteensä kullakin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin nelonen: en ottaisi, mutta en myöskään tuomitse ap:n tilanteessa olevaa, joka sellaiset ottaa. Mulla mies ja kolme lasta ja toki vartalossani näkyy raskauksien jäljet - muuallakin kuin rinnoissa - mutta mun mielestä niin kuuluu ollakin. 

Mua vaivaa nykykulttuurissa vartalonmuokkausvimma, se, että naisten oletetaan olevan muovisen sileitä, timmejä, pystyrintaisia, isorintaisia, töröhuulisia, tiimalasivartaloisia ... että elämä ei saa näkyä. Ap:n tilanne on tietysti toinen. 

En uskalla sanoa mitä tekisin, jos minulta poistettaisiin syövän takia rinta tai molemmat rinnat. Implantti on yksi vaihtoehto, omasta rasvakudoksesta tehty rinta toinen, rintaliiveihin laitettavat täytteet kolmas. 

Arvoni ihmisenä ei enää tässä iässä (44 v.) ole rinnoistani kiinni, vaan se perustuu ihan muihin asioihin. 

Vierailija
24/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska idea on järjellä ajateltuna täysin seko. Ajattele että ihmisen vartalon sisälle laitetaan vierasesine ja vakuutetaan että haittoja ei ole. Todellakin on! On arvioitu että jopa 80% rinta-implantoiteista vuotaa kudoksiin, vaikka ne eivät olisi rikki. Siis ihan järkyttävää. En ottaisi. Tutkimuksissa alle puolet ne laittaneista naisista on tyytyväisiä viiden vuoden päästä. Puhumattakaan kapseloitumisista.

On vain yksi elämä.