Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiisitko ottaa rintaimplantit?

Vierailija
23.12.2013 |

Minulla rinnat olleet aina A kuppia. Lasten syntymän jälkeen rinnat ovat tyhjät pussit. Muisto vain. Häpeän itseäni kun katson peilistä. Minulla ei ole miestä ja häpeän sitä hetkeä tulevaisuudessa kun joudun joskus paljastamaan olemattomat rintani miehelle. Mietin että onko liian turhamaista , itsekästä ottaa implantit pelkän ulkomuodon takia. Niissä on kuitenkin suuret terveysriskit.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin ylimääräistä rahaa :(

Vierailija
2/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen entinen b, nykyinen a. olishan se kiva, jos olis vähän isommat. mutta toisaalta, eivät ole urheillessa tiellä ja olen hoikka ja sopusuhtainen. en eio teettää yhtäkään "turhaa" leikkausta. sairaaloista voi saada bakteerin ja voi olla, ettei enää herää nukutuksesta. niin turhamainen en ole. eläköön push upit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan sairaaloita ja leikkauksia, enkä todellakaan mene mihinkään leikkaukseen, mikä ei ole ehdottoman välttämätön. Raskaudenkin olisin perunut viimemetreillä, jos olisin voinut :)

Vierailija
4/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ikinä leikkauttaisi itseäni ns. turhaan. mutta jos se on sulle tärkeintä ja rahaa on niin miksi et. itselläni on rinnat isot ja en voisi kuvitellakaan hankkivani sellaisia plastisia palloja. eikö sinullekin voisi ottaa omaa rasvaa muualta ensin rintoihin?

Vierailija
5/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko mutta eihän sitä ikinä tiedä

Vierailija
6/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä tarvitse (80F/80G) mutta jos ei itse ole tyytyväinen ja on valmis ottamaan kaikki leikkauksen riskit niin mikäs siinä. Itse en ole valmis vielä edes pienennysleikkauksen riskeihin...

Vierailija
7/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli B-kuppi ennen raskautta ja imetystä, raskauden aikana kasvoi C:hen ja imetyksen aikana oli pieni D.  Nyt imetyksen loputtua B ja ei yhtä  kiinteät kun ennen mutta ei mitenkään häiritsevät roikkuvagt tyhjät pussitkaan, ennen oli toki paremmat mutta en mä näitäkään juuri inhoa ei leikkausta mulle, kyllä näillä mennään :)

Vierailija
8/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallispuuduksessa ottaisin jos olisi ylimääräistä rahaa.

Yhdellä perheenjäsenälläni on implantit ja kaikki meni hyvin, eikä ongelmia ole ollut.

Vierailija
9/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin nykyisiin rintoihin, ihan OK b-kuppi, en missä ään nimessä ottaisi. Mutta jos lapsiluvun ollessa täysi huomaisin olevani samassa tilanteessa kuin AP (ei mitkään vähän roikkuvat, vaan oikeasti pelkät tyhjät pussit) voisin ehkä harkita. Mutta sen näkee sitten joskus...

Vierailija
10/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 02:39"]

En, koska idea on järjellä ajateltuna täysin seko. Ajattele että ihmisen vartalon sisälle laitetaan vierasesine ja vakuutetaan että haittoja ei ole. Todellakin on! On arvioitu että jopa 80% rinta-implantoiteista vuotaa kudoksiin, vaikka ne eivät olisi rikki. Siis ihan järkyttävää. En ottaisi. Tutkimuksissa alle puolet ne laittaneista naisista on tyytyväisiä viiden vuoden päästä. Puhumattakaan kapseloitumisista.

On vain yksi elämä.

[/quote]

Pari lähdettä, kiitos :-)

Vierailija
11/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen ottanutkin (v.2009). Alun perin kuppikoko 34B, nyt 34D. Olen tosi tyytyväinen päätökseeni, kertaakaan en ole katunut.

Vierailija
12/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ottaisinko implantteja, tuskin. Mutta mikäli se olisi huomattavasti nykyistä edullisempaa tai saisin jostain paljon ylimääräistä rahaa, todennäköisesti kohotuttaisin. Minulla on pienet rinnat ja koosta niissä pidän, siinä ei ole korjattavaa. Mutta muotoa ja paikkaa haluaisin fiksata. Näyttävät joltain 80-vuotiaan rinnoilta OIKEASTI ja muuten olen timmi ja nättikroppainen :(

Vierailija
13/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut 6v sitten (pitkän imetyksen jälkeen oli vain arpiset lätkät jäljellä) eikä kaduta. Mitään ongelmia ei ole ollut.Kaunis ja luonnollinen lopputulos, miestäni lukuunottamatta kukaan ei edes tiedä asiasta.

PS.Koheesiogeeliset implantit ei "vuoda" yhtään mihinkään.

Vierailija
14/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ja olen myös ottanutkin.

nuorempana oli kauniit D rinnat.

imetysten jälkeen näkyivät rintojen läpi rintakehän luut, oli siis vain todella pelkkä nahka jäljellä.

4 vuotta miettisin ja haaveilin, 

en kehdannut mennä edes lasten kanssa uimarannalle.

näky oli aivan karmea.

nyt kävin loppuvuodesta leikkauksessa ja kumpa olisin mennyt aiemmin.

rasvansiirtoa ei voinut tehdä, koska rasvaa ei olisi riittänyt edes yhteen rintaan.

laitettiin siis anatomiset implantit, ja tosiaan ne eivät voi vuotaa, koska ovat ns kiinteää geeliä.

hyvin on mennyt ja kipu leikkauksen jälkeen oli hyvin vähäistä.

tieto vuotavista implanteista koskee luultavasti suolaliuos implantteja, jotka ovat nestettä ja nykysin implanteissa on erilainen pinta, mikä huomattavasti vähentää riskiä omalta osaltaan kapseloitumiseen.

on totta että aina jokin voi mennä vikaan, mutta olen valmis ottamaan sen riskin.

minulle se on sen arvoista, se ei ole keneltäkään muulta pois.

täällä tosiaan ollaan vain kerran, miksi hävetä itseänsä loppuelämä kun voisi tuntea itsensä taas naiseksi ja omaksi itsekseen.

ap käy konsultaatiossa, se ei velvoita mihinkään toimenpiteeseen.

hyvä lääkäri kertoo rehellisesti ja suoraan mahd. Ongelmista.

on helpompi punnita mikä itselle sopii parhaiten.

siskollani on myös pienet ja ns.pussit, on sinut itsensä kanssa ja tyytyväinen itseensä kaikin puolin.

helsingissä kävin itse ja lääri on todella ammattitaitoinen kaikin puolin.

Vierailija
15/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin 12 v sitten. Neljä lasta imettäneenä, minulla oli 30v tyhjät AA kokoa olevat nahkapussit. DollyPartoneita en ottanut, vaan nyt rintani ovat kokoa pieni C ja ovat sopusuhdassa vartaloni kanssa. Turhamaisuuttako? Jonkun mielestä ehkä, mutta itse olen ollut tyytyväinen ja se on tarkeintä :)

Vierailija
16/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. En tuomitse vaan mulla on just rinnat paras osa kroppaa. Ennen sitä pitäisi tehdä rasvaimua, treenat kroppa kuntoon, laittaa hampaat, hoitaa ihoa jne. Rinnat, ne on ainoa nätti osa mua luonnostaan. En pidä isoista rinnoista vaan mulla on sellaiset suht pystyt C-kuppi.

Vierailija
17/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin varmaan, jos saisin lapsia ja tissit menisivät imetyksessä. En kuitenkaan halua suuria rintoja. Minulla on nyt b-kuppi ja olen muutenkin tyytyväinen niihin. Jos ottaisin implantit, se olisi vain sen vuoksi, että saisin suunnilleen yhtä kivat rinnat kuin ennen lapsia.

Minulla tuskin olisi koskaan varaa.

Vierailija
18/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, kokoni on AA-A. Minulla on mielestäni kauniit rinnat. Jos ne tulevaisuudessa rupsahtaisivat todella pahasti, voisin harkita kohotusleikkausta, mutta en implantteja. En halua mitään ylimääräistä kehooni enkä halua myöskään ottaa riskiä koukkuun jäämisestä kauneusleikkauksiin (ilmiön näkee etenkin amerikkalaisilla julkkiksilla, ensin silarit ja sitten pitää korjailla vähän muutakin kunnes näyttää inhottavalta "kissalta") vaan vanhentua kauniisti. Silikonit joutuu useimmiten vielä uusimaan kun ne ottaa, koska keho hylkii niitä luonnostaan.

Vierailija
19/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Ja no, minulla on jo. Ja itsekkäistä syistä ne otinkin, en kenenkään muun kuin itseni takia. Mies niitä ensin vastusti ja kai vähän pelkäsi että jotain menee pieleen tms. Mutta hyvin kaikki meni ja menee edelleen.

Vierailija
20/24 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen rintani jouduttaisiin leikkaamaan esim. syövän takia pois, varmaankin ottaisin tilalle implantin. Minulla on c-koon rinnat, mutta aina ne ovat olleet tuollaiset surkeat koirankorvat, nännit katselleet varpaita. Rumathan ne ovat, mutta osa minua, eikä tuo mieskään ole niitä ainakaan ääneen haukkunut. Teininä oli aika kiusallista koulussa uimatunnilla, kun piti ne roikkutissit paljastaa, ja sen jälkeenkin aina kun meni jonkun miehen kanssa ensimmäisen kerran sänkyyn, mutta eipä nuo kokemukset minulta ole henkeä vieneet. Ehkä olen vain törmännyt sen verran fiksuihin ihmisiin kouluaikoina ja vanhempana, etteivät ole katsoneet tarpeelliseksi kommentoida rintavarustukseni löysyyttä. Koskaan en ole edes harkinnut mitään korotusleikkausta tai implanttia, jolla saisin pystytissit.