Mitä muut perheenjäsenesi tekevät juuri nyt?
Kommentit (16)
2 pelaa tietokoneidensa ääressä.
2 istuu TV:n ääressä ja syö iltapalaa
1 on omilla kämpillään luultavasti, en tiedä mitä puuhaa.
1 on töissä
Tossahan toi puoliso istuu vieressä läppäri sylissä. Elukka nuokkuu nojatuolissaan. Mun kaunis perhe <3
Mies meni viemään lahjoja, teini juttelee skypessä kaveriensa kanssa .
Mies on pelaamassa sählyä, lapsi potkiskelee minun sisälläni. :)
Mies makaa sohvalla ja katsoo telkkaria. Poika on tyttöystävänsä luona. Vanhempi tyttö tuli juuri lenkiltä ja meni suihkuun. Nuorempi tyttö mököttää huoneessaan.
Teini venyttelee ja temppuilee tuossa olohuoneen matolla, toinen on suihkussa. Kuopus menossa juuri hammaspesulle ja mies makaa tuossa vieressä sohvalla ja möllöttää telkkaria.
Isäpuoli ja veli harkoissa, äiti lötköttää pedissä/hyörii siellä täällä ja höpöttää ja kuuntelee jouluradiota, itse istuskelen pöydässä ja lueskelen täbiä.
Teini on kavereidensa kanssa ulkona, 12v katsoo sohvalla tabletista jotain videoita, 9-v nukkuu jo. Taidan itsekin lähteä peiton alle lukemaan kirjaa = nukkumaan.
Eskari-ikäinen touhuaa omassa huoneessaan jotain, vauva ähisee ja lauleskelee pinnasängyssä, mies on ampumassa jousipyssyllä ja minä ootan että vauva nukahtaisi tai mies tulisi, että pääsisin suihkuun.
Mies ja nuorempi lapsi on mökillä lämmittämässä ja siivoamassa. Mies varmaan juo näihin aikoihin saunakaljaansa, poika luultavasti sängyssään lukemassa.
Kotona teini harrastaa seksiä omassa huoneessaan. Minä kuuntelen kuulokkeet korvilla musiikkia (ja notkun av:lla, tietysti).
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 21:58"]
Mies ja nuorempi lapsi on mökillä lämmittämässä ja siivoamassa. Mies varmaan juo näihin aikoihin saunakaljaansa, poika luultavasti sängyssään lukemassa.
Kotona teini harrastaa seksiä omassa huoneessaan. Minä kuuntelen kuulokkeet korvilla musiikkia (ja notkun av:lla, tietysti).
[/quote]
WT-perhe
Istun paskalla ja mies lukee sängyssä Aku Ankkaa.
Mies lukee lapsille iltasatua, Koiramäen tarinoita taas :)
Mies on nukuttamassa lasta. Lapsi ei meinaa nukkua, tätä kummallista ilmiötä on jatkunut nyt muutaman päivän ajan. Makaa hiljaa paikallaan, mutta valveilla. Nukahtaa tosi kevyesti ja alkaa hysteerisesti itkeä, kun huomaa olevansa yksin.
Äiti ja isä taitavat olla koiriensa kanssa iltalenkillä kotinsa lähellä vajaan 10 kilsan päässä mun kotoani.
isosisko lienee omalla kämpällään tuossa muutaman kilometrin päässä.
Isoveli näyttäisi olevan kännykällään facebookissa, arvelen että on kotonaan n. 800kilsan päässä menossa nukkumaan.
Kaksi koiraani nukkuu jalkojeni päällä kun makaan sohvalla.
Kissa vetelee sikeitä raapimapuussaan pikkukorissa...
Mies nukkuu, veli on koneella, isä ja äitipuoli katsovat joulukonserttia, äidistä en tiedä.