Mies saa avioerohakemuksen joululahjaksi.
Mahtaa aattoiltana naama venähtää, kun avaa pakettinsa
Kommentit (37)
Lässynlässyn. Oon persettäni myöten täynnä sitä äijää
Oho. Toivottavasti kukaan ei oikeasti toimi näin mauttomasti ja aloittajakin ilmoittaa eroaikeistaan kahden kesken keskustellen. Tuli todella paha mieli tästä. Jos olet ap tosissasi, toivottavasti muutat mieltäsi.
Ja kohta olet sitten täällä valittamassa kun mies ei pidä lapsiin yhteyttä, ei osallistu, ei tee sitä eikä tätä. Sitä saa mitä tilaa!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 20:19"]
[/quote]
avun tarpeessa olet ihmisparka
[/quote] Mitäs annoit anaaliin.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 20:28"]
[/quote] Mitäs annoit anaaliin.
[/quote] Yleensä ollaan kurkkua myöten täynnä, ap onkin persettä myöten täynnä, joten sama ajatus tuli minullekin mieleen. Eli mitäs annoit, ei auta jälkikäteen enää vikistä
Joo-o, ei pidä olla sitten liiann pettynyt kun mies viileästi toteaa kiejoittaneensa pukille samaisesta toiveesta jo vuosia sitten.
Mutta aikuisten oikeasti....mautonta ja lapsellista, kiukuttelua.
Kiitos päivän nauruista. On täälläkin ollut vähän kireä tunnelma minun osaltani. Voi tätä elämää ja sen naurettavuutta... :D
mun kaverin isä teki aikoinaan juuri noin,päivällispöydässä kertoi erosta (siis jouluna)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 21:07"]
mun kaverin isä teki aikoinaan juuri noin,päivällispöydässä kertoi erosta (siis jouluna)
[/quote]
Se joulu varmaan jäikin sitten mieleen. Ihmiset toimii niin typerästi.
Ihanaa, hän on sitä niin odottanut. Haluaa jo muttaa yhteen kanssani, mutta on sinnitellyt eikä ole uskaltanut sitä sinulle kertoa kun luuli että saat jonkin kohtauksen. KIITOS, PELASTAT JOULUMME, AP!
Hitsi, olisinpa hoksinut tehdä saman. Go girl go! Mutta mun ex-mies olikin petturi ja luuseri ja sinällään olisi ansainnut juuri tuollaisen kohtelun.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:42"]
ap taisi joutua muuttamaan jo miehen saatua joululahjansa.........
[/quote]
"Ai nii voi perkele tää talo olikin miehen nimissä..."
ap taisi joutua muuttamaan jo miehen saatua joululahjansa.........
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 20:11"]
Repesin ysin kirjoittajalle :D
[/quote]
sama täällä :)