Suomitytöillä suuret prinsessa hallusinaatiot
Ongelman ydin on siinä että suomalaisten naisten odotetaan avioituvan ulkomaalaisen miehen kanssa, tai ainakin viihdyttävän heitä, toisaalta on suuret prinsessa hallusinaatiot, sitten odotetaan taas suomalaiselta mieheltä että on miljonääri, vaikka elää samassa suomessa kuin naiset, eli pätkätöissä parhaimmillaan.
Samalla feminismi sotkee naisten päät lisää, ja tasa-arvoinen ihmissuhde nähdään mörkönä.
Lopputuloksena monesta suominaisesta tulee ulkomaalaisten ilotyttö ja miehistä yksinäisiä reppanoita.
Kommentit (15)
Mun mielestä toi prinsessa on jo niin out. Eikö voisi jo keksiä uutta muotia. Vaikka kuningatar :D
Nyt taitaa ap:llä olla jotain TOOOSI hyviä nappeja itsellään, että oikein tuommosia hallusinaatioita tulee!
Onkos ap:n nainen lähtenyt ulkomaalaisen matkaan? Vähän siltä kuulostaisi.
Mullekin kelpaisi prinsessahallusinaatiot! :D
En tarkoittanut kielioppi- tai yhdyssanavirheitä. Sanavalinnat ja muut kielioppivirheet saavat tekstin vaikuttamaan ulkomaalaisen kirjoittamalta.
Onko kirjoittaja itse ulkomaalainen, kun tuo suomen kielioppi ei ole oikein hallussa?
Ei siihen mitään prinsessahallusinaatioita tarvita että valitsee täyspäisen ulkomaalaisen ap:n sijaan. Ap voisi kertoa miksi joku valitsisi hänet? Saadakseen päivittäisen annoksen misogyniaa ja sovinismia?
Pertsa on nyt kiukustunu kun ei saa mukaansa niitä kivoja nättejä tyttöjä :)
Voivoi mistähän johtuu hmm
Ap hei!
Ongelman "ydin" on sun omassa päässä. Ja taidat olla juuri maitsemasilainen yksinäinen reppana. Siihen on monia syitä, viestisi oli hyvin paljastava.
Eli jos muutosta haluat niin aloita se itsestäsi
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:06"]
Onko kirjoittaja itse ulkomaalainen, kun tuo suomen kielioppi ei ole oikein hallussa?
[/quote]
Koulunkäynti on ainakin jäänyt vähemmälle, kun ei hallitse yhdyssanoja.
[/quote]
Luultavasti lietsoo vihaa suomalaisia kohtaan, että saisi enemmän prinsessoja.
Vakavasti puhuen jos katsoo kaikkia maailman naisia niin suomalaiset ovat parhaita eivätkä liian prinsessoja.
Suomityttöjäkin riittää moneen junaan. Ei kannata muutaman tapauksen perusteella koko katrasta mustata.
[/quote]
*kun ei tuo suomen kielioppi oikein ole
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:54"]
Koulunkäynti on ainakin jäänyt vähemmälle, kun ei hallitse yhdyssanoja.
[/quote]
6/7 oli oikein (sama sana väärin 2 kertaa). Hän ei siis hallitse yhdyssanaa. Ole tarkempi ensi kerralla, jos kerran on pakko päästä nälvimään.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:27"]
Ongelman ydin on siinä että suomalaisten naisten odotetaan avioituvan ulkomaalaisen miehen kanssa, tai ainakin viihdyttävän heitä, toisaalta on suuret prinsessa hallusinaatiot, sitten odotetaan taas suomalaiselta mieheltä että on miljonääri, vaikka elää samassa suomessa kuin naiset, eli pätkätöissä parhaimmillaan.
Samalla feminismi sotkee naisten päät lisää, ja tasa-arvoinen ihmissuhde nähdään mörkönä.
Lopputuloksena monesta suominaisesta tulee ulkomaalaisten ilotyttö ja miehistä yksinäisiä reppanoita.
[/quote]
Prinsessa hallusinaatioita. Ihana :D Saisko vaikka LSD:llä sellasia aikaiseks?