Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen kuin minusta tuli äitipuoli....

Vierailija
22.12.2013 |

- En tajunnut, miten monia ruokia lapsipuoli voi inhota, kuten

- väärää karkkia, jäätelöä, jälkiruokaa

- pilkottuja hedelmiä (omenaa, banaania, persikkaa, viinirypäleitä) jälkkäriksi

- äitipuolen tekemää pizzaa

- grillattua broileria ranskalaisilla perunoilla

En tajunnut miten monia asioita lapsipuoli voi inhota, kuten

- osallistumista leivontaan

- elokuviin tai teatteriin menemistä

- kotieläintilalla vierailua

- ostoksille tulemista kun lapsi saa valita tahdin ja mieleisen vaatteen ilman ylähintaa

- joulukuusen koristelua

- vapputorille menemistä

- kaverisynttäreitä

- lentokoneella matkustamista lomalle ja isovanhempia katsomaan

- uimista

En ollut tajunnut, miten jokaisessa hyvässä aikeessa on mahdollista nähdä kiero taka-ajatus. Jokaisessa hyväksi tarkoitetussa teossa on mahdollista nähdä ilkeys ja paha. Kuinka monella tavalla lapset voivat yrittää liittoutua aikuista vastaan.

Sitä en ollut koskaan tajunnut, ennen kuin minusta tuli äitipuoli.

Sitten kun minusta tuli äiti ja lapset kasvoivat, tajusin, miten vilpitön pienen oman lapsen rakkaus on, kun sille antaa mahdollisuuden kasvaa. Miten henkeä raastavan lojaali lapsi on omalle vanhemmalle. Miten pienillä asioilla lasta voi ilahduttaa. Hymyllä, halauksella, jälkiruoalla, kuusen koristelemisella.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en kyllä ole mikään pyhimys, en itselleni enkä omillenikaan.

Ap

Vierailija
22/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:55"]On kyllä outoa. Jotain on ollut pahasti pielessä teidän perheessä. Varsinkin kun lapset ovat olleet niin pieniäkin silloin. Meillä ei ole ikinä ollut mitään tuollaista, vaikka toki on havaittavissa että lapsipuolille isä on tärkeämpi kuin äitipuoli eli minä ja minun lapselleni minä olen tärkeämpi kuin isäpuoli. Tämäkään ei missään käytännön asioissa varsinaisesti tule esiin. Minä esim. komennan ja lapset tottelevat yhtä hyvin olivat sitten puolikkaita tai kokonaisia ja yhtä nirsoja ovat välillä kaikki. Yleensä kyllä ruoat kelpaavat hyvin. Myös syliin tulevat ja halailevat yllättävänkin paljon. Rakkaita ovat kaikki.

[/quote]Aivan varmasti monetkin asiat olleet pielessä. Minä suorastaan aloin pelätä lasten tuloa ja koko heidän visiittinsä ajan ahmin ruokaa niin, että lihoin 10kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä