Jos tänä päivänä mies ei ole tasa-arvon kannattaja, niin sellaista miestä ei kannata deittailla!
Tasa-arvoa kannattava miehen on pakko olla, ei poikkeuksia.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aloitus, ap.
Pidän kriteerinä miehelle, että hän on feministi. Ja tietenkin, että hän ottaa vastuun kotitöistä, siivouksesta, ruuanlaitosta, kuten minäkin. Että jaamme muutkin työt, eikä sukupuoli vaikuta arvoasemaan. En vaadi itseltäni sen vähempää.
Niin kauan kunnes tällainen mies löytyy, olen mielelläni sinkku. Olen aika ihmeissäni kun katson sukulaisten ja ystävieni parisuhteita. Ei mitään järkeä lähteä passaamaan ja alistumaan. Kun en vaadi passaamista ja alistumista mieheltä, miksi antaisin vaatia sitä itseltäni?
Mulla on vielä se etu, että en aio tehdä lapsia, joten olen oikeasti aika riippumaton miehenpuolesta.
n25
Haluat siis että mieheltä puuttuu pallit ja hän vihaisi omaa sukupuoltaan? Feminismihän on misandriaa ja kaukana tasa-arvosta. Tasa-arvoa on se egelitarismi vai mikä se hankala sana oli. Oletko muuten käynyt intin tasa-arvon nimissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kirjaimellisesti lähes mahdotonta löytää miestä joka EI kannata tasa-arvoa.
Lähes jokainen mies kun haluaisi että naisetkin joutuisi menemään armeijaan.
Se on sitä tasa-arvoa.
Ai, nytkö ette enää haluakaan tasa-arvoa?
Suollat täyttä paskaa niinkuin kaikki muutkin perseenreikäpersut.
Tutkitusti lähes kaikki miehet haluavat asevelvollisuuden koskevan vain miehiä.
Tutkitusti lähes kaikki naiset haluavat tasa-arvoisen asevelvollisuuden.
Miehet vastustavat tasa-arvoa. Miehet haluavat vain nyppiä rusinat pullasta.
Naiset kannattavat tasa-arvoa.
Taitaa nuo pelkästään miehiä koskevan armeijan kannattajat löytyä vain peräkylän kaljabaareista. Kukaan moderni markkinatalouteen ja tasa-arvoon uskova mies ei kannata orja-armeijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tasa-arvoa.
Positiivista tässä olisi, että mammat saisivat virikkeen kuntoiluun ja kilojen karistamiseen.
mies52v
Aika moni nainen ei pääse kuntoilemaan, koska mies ei suostu vahtimaan omia lapsiaan iltaisin tai viikonloppuisin. Entisenä kilpaurheilujana minä käytin kaikki keinot, jotta pääsin urheilemaan, kun lapset olivat pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan tasa-arvoa, vastustan feminismiä.
M/40
Tasa-arvo ja feminismi on yksi ja sama asia.
Ei missään määrin totta. Aivan eri asioita.
Feminismi ja tasa-arvo ovat sama asia.
Kenelläkään ei ole pyrkimystä olla ylempänä kuin toinen, vaan SAMALLA TASOLLA!
Vain sovinistiset miehet ei tätä ymmärrä tai salli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tasa-arvoa.
Positiivista tässä olisi, että mammat saisivat virikkeen kuntoiluun ja kilojen karistamiseen.
mies52v
Aika moni nainen ei pääse kuntoilemaan, koska mies ei suostu vahtimaan omia lapsiaan iltaisin tai viikonloppuisin. Entisenä kilpaurheilujana minä käytin kaikki keinot, jotta pääsin urheilemaan, kun lapset olivat pieniä.
Älä jaksa! Laita ihmeessä tähän oikeaa, tutkittua tietoa siitä miten miehet eivät "suostu" vahtimaan lapsiaan. Av-mammojen tekoselitykset ei käy. "Emmä voi liikkua ku mies ja lapset estää" On se jännä et kuitenkin muualle näyttää naiset pääsevän, kuten baareihin ja kahviloihin, shoppailemaan ym.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt tätä linjaa myös naisten suhteen.
Naiset tunnetusti toimivat toisin kuin puhuvat.
Tässä teille taas tasa-arvoa: (nyt pinnalla olevasta näyttelijöiden haastattelukyselystä)
- Suuteleminen saattaa olla ihan sietämättömän rajoilla, et onks se enää ok. Se on niin intiimiä. Et jos toi ees hipasee mua kielellä ni mä kuolen. Et ei saa kiusata ihmistä. Et joko se on niin mukavaa, et siitä tulee liian kivaa, et sitä punastuu kun sanotaan kiitos. Tai sit se on niin, et ’jos tää ällötys tekee edes eleen siihen suuntaan, et tää olis privaattia, ni mä vetäsen sitä kuonoon’, yli 50-vuotias naisnäyttelijä kertoo.
Tämä kommentti ei voi KOSKAAN olla miehen sanoma, tai se olis silkkaa naisvihaa
Selvennän
Eli suuteleminen voi olla kivaa tai ällöä ja miehen (joka tekee siis vain työtään) pitää se lukea naisen ajatuksesta. Nainen saa pitää suutelemista miellyttävänä, mutta jos mies (jota saa kutsua ällötykseksi, naista ei taatusti) tekee eleen siihen suuntaan et pitäis privattina (?) Eli nauttis siitä muuten kuin ammatillisessa mielessä, niin hän ansaitsee tulla pahoinpidellyksi.
Miettikää hetki. Mitä jos mies sanois tuon saman: mä vetäsen kuonoon, jos joku ällötys tekee edes eleen, et kyseessä olisi privaattia.
(Vaikka itsekin myöntää et voi nauttia tietyissä olosuhteissa puuhasta!)
Tuo esimerkkini oli siis oikeasti feminismiä, ei missään nimessä tasa-arvoa. Jo aiemmin sanoin, et iänikuiset käsitykset jyllää edelleen tietyissä asioissa ja niistä naiset eivät ole valmiita luopumaan, koska itse ei tarvitse muuttaa mitään. Vaatimukset kohdistuvat aina vain miehiin.
48
Vierailija kirjoitti:
Palstapöhelöiden jälkeen on tosiaankin hyvä tarkistaa miehiltä mitä tasa-arvo heille tarkoittaa. Joidenkin mielestä kun se on tarkoittanut sitä, että naista tulee kohdella samoin kuin omia ryyppykaverijätkiä.
Jos nyt puhutaan normaalista tasa-arvosta niin kyllä, tasa-arvoinen mies on ainoa, joka kelpaa.
Oikestaan tämä vastaus osoittaa hyvin sen tasa-arvokäsitteen hankaluuden. Heti miehen kavereihin viitataan ryyppykaverijätkinä, eli yleinen miehen kaverisuhteiden dissaus. Tästä se sitten lähtee leviämään, mies ei omaa aikaa tarvitse koskaan, koska se on vain pettämistä/ ryyppäämistä, mutta tämä on tietenkin ihan ok, koska tasa-arvo.
Toinen, mikä on tietenkin toistunut muissakin kommenteissa, on se, että naista pitäisi kohdella eri tavalla kuin miestä. Tietenkin seurustelukumppania/ puolisoa kohdellaan eri tavalla, mutta viime kädessähän romantiikka on juuri se, että nainen vaatii itselleen suhteessa hemmottelua ja huomioimista, mutta ei toisinpäin. Romantiikka on kätevä troijalainen kuljettaa suhteeseen epätasa-arvoisia vaatimuksia ja jos niihin ei taivu, ei ole "romanttinen". Ja kyllä, ruusut merkkipäivinä on ihan ok, (vaikka muistaminen toisinpäin ei toimikaan), mutta lopulta koko parisuhteen metatyö onkin miehen vastuulla (tai toki nainen näkee oman osansa mykkäkouluissa, mököttämisenä, erouhkauksina, muiden miesten kehumisessa) ja miehen pitää tämän käytöksen pohjalta osata reivata omaansa, että arki on edes suunnilleen siedettävää. Mutta ah, romantiika.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mitä tarkoitat tasa-arvolla?
Ap tarkoittaa tietty tasa-arvoa👍 Tasa-arvoahan on se että sukupuolesta riippumatta ollaan samanlaisia ja siten kummankaan osapuolen käytökset yhteneväiset, sehän se sitä tasa-arvoa esimerkiksi on.
Ap kun treffit mainitsi niin sehän tarkoittaa että treffeille päätyäkseen hänen on oltava aloitteellinen, osoittaa miehelle että haluaa tutustua, keksittävä miehen tyhjästä Tinder-profiilista jotain keskusteltavaa jne...
Tietenkin myös miehen pitää vastaavasti käyttäytyä🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Jep. Just noin. Romantiikki, seksuaalisuus... kaikki naisten määrilteltävissä. Miehiltä ei kysytä ja kaikki miehen toiveet ja halut on likaista, pervoa. Ja mies on ällö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tasa-arvoa.
mies52v
Älä jaksa! Laita ihmeessä tähän oikeaa, tutkittua tietoa siitä miten miehet eivät "suostu" vahtimaan lapsiaan. Av-mammojen tekoselitykset ei käy. "Emmä voi liikkua ku mies ja lapset estää" On se jännä et kuitenkin muualle näyttää naiset pääsevän, kuten baareihin ja kahviloihin, shoppailemaan ym.
Täältä palstalta olen lukenut aika monta kirjoitusta siitä, ettei nainen voi mennä jumppaan, kun mies ei jää lasten kanssa. Työpaikalla sama valitus. Valehtelevatko siis kaikki?
Jos nainen lyö miestä, saako mies lyödä takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tasa-arvoa.
mies52v
Täältä palstalta olen lukenut aika monta kirjoitusta siitä, ettei nainen voi mennä jumppaan, kun mies ei jää lasten kanssa. Työpaikalla sama valitus. Valehtelevatko siis kaikki?
Ei kaikki valehtele. Eiköhän ne ole samat, jotka aina siitä valittaa. Varmaan osalla heillä noin onkin, mutta tuskin se niin yleistä on. Osa saa hyvän tekosyyn varjolla olla lähtemättä lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tasa-arvoa.
mies52v
Mä en ainakaan halua työkavereiden kanssa jumppaan.
Olen tasa-arvon kannattaja, mutten missään nimessä feministi. En voisi käyttää noin sukupuolittunutta sanaa. Miksi tuo on muuten edelleen olemassa, jos kaiken pitäisi olla sukupuolineutraalia?
-Koska feminismi on naisasialiike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan tasa-arvoa, vastustan feminismiä.
M/40
Tasa-arvo ja feminismi on yksi ja sama asia.
Ei missään määrin totta. Aivan eri asioita.
Feminismi ja tasa-arvo ovat sama asia.
Kenelläkään ei ole pyrkimystä olla ylempänä kuin toinen, vaan SAMALLA TASOLLA!
Vain sovinistiset miehet ei tätä ymmärrä tai salli.
Eivät edelleenkään ole. Feminismi on hysteerinen ja sekopäinen mm. uhriutumishierarkioihin perustuva maailmanparannususkonto, joka ei kestä minkäänlaista järkevää kriittiistä tarkastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tasa-arvoa.
mies52v
No haloo. Taidat olla hieman lapsellinen. Mitä luulisit? :D Sama ilmiö ku miehillä "vaimo ei päästä..." Katso ennemmin ympärillesi ku vauvapalstaa. Pääsevätkö äidit käymään halutessaan tekemään omiaan. En tunne yhtä ainoaa perhettä, jossa ei pääsisi. Toki ei aina just silloin ku haluais, mutta useimmiten.
Ne joita ei nyt "päästä" mies jumppaan, heillä on koko elämä yhtä selitystä miksei sinne jumppaan mennä. Äläpä ole höhlä.
Tämä.
Miehen kuuluu maksaa vain oma laskunsa.
Miten niin tänä päivänä? Naisen EI OLE IKINÄ kannattanut ottaa miestä joka ei kannata tasa-arvoa!