Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästättekö käyttöohjeet kodinkoneista ja muista vempaimista?

Vierailija
22.07.2006 |

Ihmetyttää kun esim. huutonetissä myydään turvaistuimia, niin ei oo antaa käyttöohjetta miten se kiinnitetään. Ihan samoin kuin jotain painepesuria, autoradiota... on myynnissä, muttei oo ohjekirjasta.

Itselläni on kansio mihin laitan takuut, ohjeet yms. tuotteen mukana tulleet paperit. Roskiinko te muut ne heitätte.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonettiä varten en viitsi välttämättä niitä etsiä, jos ei ole siellä missä oletin.

Vierailija
2/4 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siitäkin outo että ennen laitteen käyttöön ottoa luen huoellisesti käyttöohjeen. Minua vaan harmittaisi jos tietämättömyyttäni rikkoisin heti alkuun uuden laitteen, ja useimmat sähkölaitteet eivät mitään ihan halpoja ole. Eli pihi olen :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies pääsee avaamaan paketit, kuten kävi painepesurin kohdalla, käyttöohjeet häviävät takuuvarmasti.

Vierailija
4/4 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on omat kansiot niille.

Tosin jotain vanhaa pienempää konetta myydessä (esim. leivänpaahdin tms. joka tosi simppeli) en välttämättä edes hoksaa alkaa kaivella ohjettakin esille.

Joskus inventoin kansioita kun niissä on vuosien takaisia käyttöohjeita laitteista jotka heitetty pois ajat sitten.