Pitääkö uuden kumppanin olla neitsyt?
Elikkäst, olen 17-vuotias ja vielä toistaiseksi neitsyt. Ajattelin säästää itseäni sille "oikealle", mutta toisaalta haluaisin tietää, se tuntuu. Pitäisikö minun säästää itseäni? Haluaako mies, että naista ei ole vielä korkattu, vai onko sillä väliä?
Mielipiteitä?
Kommentit (8)
Älä kenenkään toisen mahdollisten mielipiteiden vuoksi tee tai jätä tekemättä jotakin. Tässä asiassa ei voi toimia niin. Mieti, mitä itse pohjimmiltasi tahdot. Jos säästäisit itseäsi, haluatko samanlaisen miehen? Tuossa iässä voit vielä löytää toisen kokemattoman, mutta myöhemmiten se vaikeutuu.
Onko ei-neitsyellä pojalla/ miehellä mielestäsi oikeus vaatia sinulta neitsyyttä?
Siinä on myös vaara että jos säästät itseäsi, niin joku päivä alkaa tehdä mieli kokeilla et tuntuiskohan ne muut samalta vai paremmalta. Itsellä oli yksi seksikumppani ennen nykyistä miestä ja huonoahan se seksi oli, mutta koska ei ollut vertailupohjaa, luulin että semmoista sen kuuluu ollakin. Sittemmin tajusin miten asianlaita on ja tänä päivänä seksi on taivaallista. Sitä osaa arvostaa hyvää kun on ensin kokenut huonon.
Siinä on myös vaara että jos säästät itseäsi, niin joku päivä alkaa tehdä mieli kokeilla et tuntuiskohan ne muut samalta vai paremmalta. Itsellä oli yksi seksikumppani ennen nykyistä miestä ja huonoahan se seksi oli, mutta koska ei ollut vertailupohjaa, luulin että semmoista sen kuuluu ollakin. Sittemmin tajusin miten asianlaita on ja tänä päivänä seksi on taivaallista. Sitä osaa arvostaa hyvää kun on ensin kokenut huonon.
Ensimmäinen seksikumppani on sellaisella tavalla ainutlaatuinen että oksat pois. Odota niin kauan että rakastat todella jotain ihmistä, ja seksisikin on silloin parempaa. Kaikki ihmiset arvostaa neitsyttä, oli kyseessä mies tai nainen. Kaikilla on kuitenkin haluja, ja harvalla malttia harrastaa vain fantastista seksiä. Panoja saa kyllä kumppanilta suhteenkin aikana, kun huvittaa vain jotain kevyttä. Ei kannata uskoa niille jotka sanovat että täytyy kokeilla. Opiskele mitä tarvitaan hyvän seksielämän saamiseksi ja kehitä itsessäsi niitä ominaisuuksia, eivät nimittäin tapahdu automaattisesti. Ja mitä paremmin se päänsisäinen sopii yhteen kumppanisi kanssa, sitä paremmalta se tuntuu. Ei kannata hätäillä, vaikka hormonit sanookin muuta. Kun sitten teet sen rakkaasi kanssa sinua ei tule kaduttamaan tippaakaan ne odotuksen kuukaudet tai vuodet.
24v ekan kerran harrastanut ytm (olin myöhäiskypsä, mutta päätin kasvaa mieheksi)