Vessariita miehen kanssa
Kumpi oikeassa? Siivosimme juuri koko talon kunnolla, minä pesin lopuksi vielä vessat oikein hinkuttamalla ympäriinsä hammasharjalla putipuhtaaksi. Sen jälkeen mies rykäisi pöntöllä valtavat räiske-bytonit, niin että koko pönttö on reunoja myöten ruskeassa pisarakuvioinnissa, jotain jopa ulkopuolella ja haju on kuvottava! Ei paljon auta enää metsänraikas pesuneste, kun koko kylppäri lemuaa miehen krapulapaskalta. Yes. Suutuin ja käskin äijän pesemään sotkunsa. Tämän järjenjättilään mielestä huussi pestään seuraavan kerran viikon päästä, kun on siivouspäivä. Ei helkkari! Pitääkö tuota rapalaaria tuijottaa sitten koko joulu?! En halua pestä ukon sontia, joten mitä nyt? Joulu pilalla ennen kuin ehti edes alkaa! PRKL! Kumpi on oikeassa?!
Kommentit (22)
Siis ette te oikeasti siitä vessasta riitele, vaan siitä kun se mies on kuksinut toisen naisen kanssa. Puhukaa asioista suoraan, niin voitte selvitä ja jatkaa suhdettanne pitempään.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 13:03"]
Miten mies on jaksanut krapulassa siivota?
[/quote]
Joo, mä kanssa tartuin tähän heti. Olen ihan satavarma, että kukaan mies ei krapulassa siivoile. Eikä kyllä muuten nainenkaan sen puoleen. Edes Porvoossa.