Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon töissä laiskottelusta?

Vierailija
21.01.2014 |

Mua ahdistaa tää asia tosi kovasti. Työni on ihan suht mukavaa toimistotyötä, mitä nyt välillä tulee sellaisia vaikeita selvitettäviä juttuja, että en millään osaa. Ja kun en jaksaisi opetella, vaatii liikaa voimia ruveta ottamaan selvää ja soittelemaan ihmisille. Varsinkin kun olen vähän epäsosiaalinen erakko, enkä oikein tykkää puhua toisten kanssa. Rutiinihommat sujuu mainiosti ja jotkut niistä on jopa sellaisia, että odotan joka kuukausi niitä innolla.

Mutta esim. joulun alla pomo pyysi mua tekemään pari juttua, pari tíettyä raporttia. Enkä ole vieläkään tehnyt niitä. Ne on vaikeita, en edes jaksa kirjautua tiettyyn kantaan sisään aloittaakseni urakan. En tajua miten voin olla näin laiska paska, että jos pomo pyytää, niin en tee! Se ei ole vielä toistamiseen pyytänyt, mutta minulla on selitys jo valmiina: sori mä unohdin IHAN! Pelkään jo ennalta sitä, miten vaikeita ne ovat. En uskalla aloittaa.

Sitten töissä surffaan netissä, luen vauvapalstaa tai jotain lehteä. En nyt tietysti koko ajan, mutta paljon. Ja teen vaan helpot ja kiinnostavat hommat.

Työpisteessäni olen sillä tavoin yksin, että pystyn hyvin lusmuilemaan näin. Ahdistaa olla näin laiska. Miten kukaan voi olla näin laiska?!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme