Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessariita miehen kanssa

Vierailija
22.12.2013 |

Kumpi oikeassa? Siivosimme juuri koko talon kunnolla, minä pesin lopuksi vielä vessat oikein hinkuttamalla ympäriinsä hammasharjalla putipuhtaaksi. Sen jälkeen mies rykäisi pöntöllä valtavat räiske-bytonit, niin että koko pönttö on reunoja myöten ruskeassa pisarakuvioinnissa, jotain jopa ulkopuolella ja haju on kuvottava! Ei paljon auta enää metsänraikas pesuneste, kun koko kylppäri lemuaa miehen krapulapaskalta. Yes. Suutuin ja käskin äijän pesemään sotkunsa. Tämän järjenjättilään mielestä huussi pestään seuraavan kerran viikon päästä, kun on siivouspäivä. Ei helkkari! Pitääkö tuota rapalaaria tuijottaa sitten koko joulu?! En halua pestä ukon sontia, joten mitä nyt? Joulu pilalla ennen kuin ehti edes alkaa! PRKL! Kumpi on oikeassa?!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesi sen vessan, mutta vasta illalla. Nyt en tiedä, pitäisikö vielä mököttää. En ole puhunut eilisen jälkeen kaverille mitään...

Vierailija
2/22 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana ratkaisuksi riittää: käsisuihku.

Jos vaan vessassa on käsisuihku, niin sillä oppii jopa lapset pesemään pöntön isomman hädän jälkeen. Suihkulla kun pyöräyttää posliinin heti ennen kuin jarrutusjäljet/varpusparvi ehtii kuivua, niin säästyy kaikkien silmät ja hermot, eikä tarvita vessassa edes kakkaisia wc-harjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jokainen siivoaa omat sotkunsa itse.

Vierailija
4/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin yksi harrastus, että katselee vessanpönttöä. :)

Vierailija
5/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap sinulle :) Meillä oli kotona vähän kireä tunnelma, mutta näytin tämän miehelle ja nyt molemmat nauramme...

Vierailija
6/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälainen ihminen ei käytä vessaharjaa? Yök.

Vierailija
7/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainaki mies pesee vessan aina muutenkin. Minä en kuse pitkin reunoja joten en niitä myöskään pese. Toisten krapulapaskoja en siis pesisi myöskään. Törkeä miehesi jos ei suostu tuon vertaa takapuoltaan liikauttamaan, ei luulisi olevan iso homma pyöräyttää vähän harjaa pöntössä.

Vierailija
8/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meikäläisen oma pieni rakas karvapersus ei näe niitä kakkiroiskeita! Hänen mielestään pöntössä kuuluukin olla vähän väriä. Eikä sitä nyt kuulemma ole edes paljon. Tässä ollaan nyt perimmäisten kysymysten äärellä, kaveri ei kuulemma halua ottaa (pers)silmää käteensä ja katsoa sinne pönttöön! Kehittelen hänen mielestään ongelmaa tyhjästä. Olen kyllä niin eri mieltä kuin vain voi olla. Heitin ilmaan uhkauksen, että en puhu hänelle koko jouluna, jollei hän pese zaskaansa sieltä vessasta ennen klo 15. 

Vierailija
9/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pidä mykkäkoulua!

Vierailija
10/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies on jaksanut krapulassa siivota? Olet tehtaillut usemman provon tälle päivää. Niin keksimällä keksittyä tämä kuten menee kaveriin hermot joka ei hae keksejään ja 50v isäpuoli joka ei viitsinyt edes pimpottaa. Ihan sama kirjoitustyyli. Mitä kiksejä sä tästä saat? Aika yksinäinen elämä.

Vierailija
11/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

peset sen vessan ja unohdat koko homman... muuta et vaan voi tehdä. Tiedän että miehen käytös on törkeää ja se kalvaa mieltä vielä pitkään, mutta mielummin itse kävisin puhtaassa vessassa... Seuraavan kerran kun muutatte ostakaa talo jossa miehelle oma vessa.

Vierailija
12/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole muuta kirjoittanut. Joo, kyllä se krapulassa jaksoi siivota, kun oli pakko. Suoraselkäinen suomalainen mies. Näin o! Vielä ei ole harja heilunut. 

Vierailija
13/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestääkö mahdollisesti perussuomalaisia?

T. puoluekokouksen tiloja siivonnut

Vierailija
14/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestääkö mahdollisesti perussuomalaisia?

T. puoluekokouksen tiloja siivonnut

Vierailija
15/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalleen ei ihminen voi mitään, eihän sitä voi pidätelläkään joulun yli. Mutta tottakai miehen on pestävä vessa tuollaisen istunnon jälkeen - ei kahta puhetta. 

Toivottavasti käytit vessan hinkkaamista hammasharjalla kielikuvana. Muuten toimi kuulostaa pakkoneuroottiselta. :)

Jättiläinen-sana taipuu genetiivissä jättiläisen, ei jättilään (sen kantasana olisi jättiläs). 

Vierailija
16/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla harjalla tietenkin! Jos minä siivoan, teen sen kunnolla. Samaa toivon myös mieheltä.

Vierailija
17/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja!

Vierailija
18/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese sä se vessa, mutta miehen hammasharjalla tällä kertaa.

Kjäh kjäh

Vierailija
19/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 12:41"]

Tämä meikäläisen oma pieni rakas karvapersus ei näe niitä kakkiroiskeita! Hänen mielestään pöntössä kuuluukin olla vähän väriä. Eikä sitä nyt kuulemma ole edes paljon. Tässä ollaan nyt perimmäisten kysymysten äärellä, kaveri ei kuulemma halua ottaa (pers)silmää käteensä ja katsoa sinne pönttöön! Kehittelen hänen mielestään ongelmaa tyhjästä. Olen kyllä niin eri mieltä kuin vain voi olla. Heitin ilmaan uhkauksen, että en puhu hänelle koko jouluna, jollei hän pese zaskaansa sieltä vessasta ennen klo 15. 

[/quote]

Reps :D

Vierailija
20/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ois pessyt, jos se  pitäis muijan hiljaisena noin kauan. Ihana rauha!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme