Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle on kaksi tuntematonta sanonut lyhyehkön keskustelun jälkeen "olet ihana ihminen". Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
05.10.2020 |

Yksi keskustelu on kuitenkin aika pieni aika.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksissasi on räkää.

Vierailija
2/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksissasi on räkää.

Niin juuri, halutaanko kommentilla viedä huomio jostain muusta seikasta pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet muut huomioon ottava ja ystävällinen.

Vierailija
4/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet muut huomioon ottava ja ystävällinen.

Kyllä olen.

ap

Vierailija
5/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ylitsepursuavia ihmisiä. Heitä tuntuu olevan koko ajan enemmän. Ehkä malli tulee Amerikasta?

Vierailija
6/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota tapaa minäkin olen aima ihmetellyt.

Monen kymmenen vuoden ihmettelyn jälkeen olen päätynyt tulokseen, että toi on joku sanonta tai alakulttuuri tms juttu, vähän kuin murre... että joillain on vaan tapana sanoa noin, kun huomaavat tykkäävänsä jonkun käytöksestä... koska vaikka mä tietty kovin ihana olenkin, niin on nää minut melkein ensi silmäyksellä ihanaksi nimenneet vähän nopeita...

Vierailija
7/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis jaksanut kuunnella jonkun avautumista asioistaan. Tuolla lattealla kehumisella hän pohjustaa seuraavaa kertaa, jotta jaksat silloinkin.

Vierailija
8/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulit väärin? Olet lihava ihminen.

Vierailija
9/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mitään.

Nykyajan puhetapa.

Laita faceen itsestäsi hirveä kuva, jossa olet sairaana: tukka rasvainen, naama vihertävä, silmät sameat. Kommentit: "Wau, ihana Lissu, upea nainen!"

Enää ei riitä "Hauskaa joulua!" tai "Mukavaa lomaa!"

Ei, se pitää olla "Ihanaa tiistaita".

Tämmönen kielenkäyttö ei istu suomeen. Teennäisenä se kääntyy itseään vastaan. Puhuja kuulostaa lipevältä tai piruilevalta.

Vierailija
10/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin meedio, en tiedä mitä he tarkoittivat.

Jospa kysyt heiltä itseltään, niin mysteeri ratkeaa.

11/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis jaksanut kuunnella jonkun avautumista asioistaan. Tuolla lattealla kehumisella hän pohjustaa seuraavaa kertaa, jotta jaksat silloinkin.

Tämä tuli minullakin ensimmäisenä mieleen. Olet toiminut ansiokkaasti Suurena Sosiaalisena Korvana, nyökytellyt ja ynähdellyt vaan väliin. Toinen on saanut kertoa edesmenneestä koirastaan tai kipeästä olkapäästään  tai haukkua sinulle täysin tuntemattoman tuttavansa maan rakoon.

Vierailija
12/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mitään.

Nykyajan puhetapa.

Laita faceen itsestäsi hirveä kuva, jossa olet sairaana: tukka rasvainen, naama vihertävä, silmät sameat. Kommentit: "Wau, ihana Lissu, upea nainen!"

Enää ei riitä "Hauskaa joulua!" tai "Mukavaa lomaa!"

Ei, se pitää olla "Ihanaa tiistaita".

Tämmönen kielenkäyttö ei istu suomeen. Teennäisenä se kääntyy itseään vastaan. Puhuja kuulostaa lipevältä tai piruilevalta.

"Hauskaa joulua" tai "mukavaa lomaa" kuulostaa jo melkein loukkaukselta pelkistyneisyydessään sitten

Vierailija
13/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli minullakin ensimmäisenä mieleen. Olet toiminut ansiokkaasti Suurena Sosiaalisena Korvana, nyökytellyt ja ynähdellyt vaan väliin. Toinen on saanut kertoa edesmenneestä koirastaan tai kipeästä olkapäästään  tai haukkua sinulle täysin tuntemattoman tuttavansa maan rakoon.

Ehkä sitten, ja kommentti on ikäänkuin kiitos ja ehkä lievä syyllisyys yhdistyneenä, mutta kiva kun kuuntelit :D

Ap

Vierailija
14/14 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut tuntemani narsisti vuodatti ylleni kehuja, vaikka emme edes tunteneet vielä. Luonteeni oli kaikin puolin upea, minulla oli harvinaisia sävähdyttäviä taitoja ja tietysti olin myös kaunis! "Ethän sä tunne mua", toppuuttelin kiusaantuneena, vaikka kyllähän kehut tuntuivat myös hyvältä. Ei se mitään auttanut.

Ylistystä virtasi.

Kunnes koitti se käännekohta, jonka jälkeen olin hirveistä, pahoista, kieroista ihmisistä alhaisin. Se täydellinen takinkääntö oli jotain järkkyä. Aivan kuin hän olisi seonnut.

Joten ylitsevuotava aiheeton kiittely saa mut nykyään haistamaan palaneen käryä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä