Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko yliluonnolliseen?

Vierailija
21.12.2013 |

Miksi uskot/et usko? Kertokaa kokemuksianne olisi kiva lukea niitä. Eihän yliluonnollinen ole aina paha juttu? Vai onko? Sitähän on olemassa sanokaa mitä vaan, niin se kuitenkin on.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vampyyri niin kuin on veljenikin. Minun paraskaverinikin on ja hänen velipuoli muuttuu halutessaan lohikäärmeeksi ja on samalla vampyyri. Isäni kummittelee entisessä asunnossame ja äitini oli noita. Niin no siitä voittekin jo päätellä ettei tämä ole yliluonnollista, sillä tämä kaikki on olemassa. Eikä mikään olemassa oleva asia ole yliluonnollista. My family <3

Vierailija
22/27 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 11:45"]

No ensinnäkin. Mikä on yliluonnollista? Onko lääkekokeissa havaittu lumelääkkeen tehoaminen sairaudenhoitoon yliluonnollista?

Onko levitaatio yliluonnollista? Ovatko etiäiset ja enneunet yliluonnollista? Onko luonnossa kuljeskelun ja vaikkapa puiden halailun ja alltojen liplatuksen  rauhoittava vaikutus ihmismieleen yliluonnollista? Onko rukouksen avulla saavutettu hyvä ja rauhallinen yöuni, tai lohdun tunne yliluonnollista?

Jos jokin noista on sinusta yliluonnollista, niin voin sanoa, että uskon.

[/quote]

Etiäisiä ja enneunia ei ole olemassa. Kukaan ei koskaan etukäteen kerro enneunistaan, aina jälkikäteen kyllä "paljastetaan", että noinhan minä siinä unessa näin tapahtuvan. Heh-heh!

[/quote]

Tätä se minun uneni tiesi! Miksi et kertonut ajoissa? Ei niistä parane kertoa, käy vielä huonosti. No eikö nyt käynyt huonosti? Älä sinä tyttö/poika puhu, kun et vielä elämää ymmärrä.

Siinä keskustelivat näkijä ja hänen nuori sukulaisensa.

[/quote]

Niin juuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan ja Jeesukseen ja myös että Saatana on olemassa.
Enkeliterapiat, kuolleiden kohtaamiset, ennustamiset yms on pahan puolelta lähtöisin. Joskus toki kauniiseen valeasuun puettuna.
Tottakai on myös ilmiöitä joille on luonnollinen selitys.

Vierailija
24/27 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 13:54"]Minä olen vampyyri niin kuin on veljenikin. Minun paraskaverinikin on ja hänen velipuoli muuttuu halutessaan lohikäärmeeksi ja on samalla vampyyri. Isäni kummittelee entisessä asunnossame ja äitini oli noita. Niin no siitä voittekin jo päätellä ettei tämä ole yliluonnollista, sillä tämä kaikki on olemassa. Eikä mikään olemassa oleva asia ole yliluonnollista. My family <3

[/quote]

Taidan muuten olla toi sun parhaankaverin veli puoli

Vierailija
25/27 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on niin paljon selittämättömiä asioita, että miksi ei "yliluonnollista" voisi olla? Ilmastotieteilijät laskevat kyllä tuulten syntyä lämpötilojen muutoksista, mutta miksi tuuli sattuu juuri tiettyyn kohtaan? Huono esimerkki, mutta vaikka solujen välinen kommunikaatio on todella mielenkiintoinen aihepiiri, josta lääkäritkään eivät tiedä juuri mitään. Ei tarvitse ajatella sen olevan yliluonnollista, jos ajattelee, että kyllä sille selitys aikanaan keksitään.

Luonnollistahan on se, joka syntyy ja tapahtuu, selityksen luonnollisuuden tai yliluonnollisuuden me ratkaistaan. Jos on riittävästi avoimia kysymyksiä, eikä selitys sivua mitään tuntemaamme, se usein luokitellaan yliluonnolliseksi. Kun tiede kehittyy, voihan se olla, että keksitään luonnollinen selitys, miten enkelitkin keskustelevat ja vaikuttavat tai miten Jeesus teki ihmetekoja.

Onhan sekin mahdollista, että lonnollinen tiede lopulta selittäisi Pyhän Hengen, mutta en usko, että siltikään ihmiset kääntyisivät vaikka sitä opetettaisiin sen jälkeen biologiassa.

Vierailija
26/27 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko,mutta minulla ei ole tarvetta kiistää jos vain todisteita löytyisi.

Vielä ei ole yliluonnollisesta todisteita näkynyt.

Kovin ovat kummitukset ujoja,yleensä esiintyvät pimeällä ja mahdollisimman pienelle porukalle jolla hyvä mielikuvitus.

Odottelen selviä todisteita:)

Vierailija
27/27 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaikki mitä tässä maailmassa on  ja tapahtuu, on luonnollista.