Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä muilla
Minulla on treenattu vatsa ja Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä synnyttäneillä. Harmittaako teitä koskaan, kun miehet eivät katso teitä kuolaten, kuten minua? Monet pikkulasten isät ovat sanoneet, että vaihtaisivat minut heti kulahtaneen vaimonsa tilalle, jos ei olisi lapsia. Vaimo kuulemma näyttää nykyään äidiltä, eikä naiselta. En haluaisi viedä miehiänne mutta minkäs teet, jos mies parka ei saa enää seksiä ja sitten, jos saa , joutuu kuvitella tilalle minut.
Kommentit (87)
Ihanaa kun ap kelpaa pantavaksi, nyt kannattaakin palvella niin montaa miesta kuin mahdollista ennenkuin alkavat paikat roikkua :)
Olen ÄITI.
voisin lyödä vaikka vetoa, vatsani on kireämpi kuin sinulla Ja sixpäc näkyy myös.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:11"]Tuskinpa mieheni on minua valinnut alunalkaenkaan vatsanahkani takia. ;) Ja onhan se elämä mieheenkin jälkensä jättänyt vaikkei vauvamasujen muodossa kuitenkaan. Taisi olla provo, mutta tuolla tavalla ajattelevia on oikeastikin, sääli...
[/quote]
Nimenomaan. Mies ei alunperin valinnut sua vatsanahkasi kanssa vaan ilman sitä. Häpeä.
[/quote]
Mun miespä valitsi mut vatsanahkani kanssa. Rutussa se on ollut jo parikymppisestä. Miehellä itsellään on täydellinen treenattu kroppa. Vatsanahka onkin ainoa miinukseni. En usko että ap näyttäisi 7 lasta synnytettyään tältä. Mitä kehumista siinä on jos nuorena ja lapsettomana ei vatsanahka roiku? Näinhän meillä kaikilla. Tee perhe ensin ja katsotaan sitten lähempänä neljääkymppiä riittääkö sun henkiset ominaisuutesi a) pitämään fyysisen olemuksesi kunnossa lapsiperhearjessa ja b) mihinkään muuhun kuin ulkonäön ympärillä pyörimiseen.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:05"]
Minulla on treenattu vatsa ja Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä synnyttäneillä. Harmittaako teitä koskaan, kun miehet eivät katso teitä kuolaten, kuten minua? Monet pikkulasten isät ovat sanoneet, että vaihtaisivat minut heti kulahtaneen vaimonsa tilalle, jos ei olisi lapsia. Vaimo kuulemma näyttää nykyään äidiltä, eikä naiselta. En haluaisi viedä miehiänne mutta minkäs teet, jos mies parka ei saa enää seksiä ja sitten, jos saa , joutuu kuvitella tilalle minut.
[/quote]
No periaatteessa sun vatsanahka on ihana, koska siinä ei ole pekonia, kuten muilla naisilla. On hauska harrastaa anaaliseksiä pelkästään kimeävatsaisten naisten kanssa. Muistutatte niin paljon spartalaispoikia.
Mitä vähemmän rasvaa sen miehisempi on ja naiset muuttuvat pojimmiksi mitä vähemmän rasvaa on. Mitä vähemmän rasvaa naisella on sitä enenmmän perseseksi alkaa askarruttaa alfaurosta.
[/quote]höpö höpö, on joku rasvaprosenttikohta, mikä on sopivin naiselle, sitä vähempi on liikaa ja sitä enempi liian vähän. Esim. 20-24 %
Ah, kunnon panomiestä ei vatsanahka haittaa. Eiköhän se seksi perustu muihin asioihin. Ainakaan minun miehelläni ei ole ongelmia :)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:21"]
Mäkin ihmettelen, missä noita roikkuvia vatsanahkoja voi bongailla. En ole kauhean moneen törmännyt.
[/quote]
Sen näkee kireän paidan läpi, miten vatsa jää makkaralle housunkauluksen päälle.
[/quote]
Makkara on läskiä, ei mitään roikkuvaa vatsanahkaa.