Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä muilla

Vierailija
21.12.2013 |

Minulla on treenattu vatsa ja Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä synnyttäneillä. Harmittaako teitä koskaan, kun miehet eivät katso teitä kuolaten, kuten minua? Monet pikkulasten isät ovat sanoneet, että vaihtaisivat minut heti kulahtaneen vaimonsa tilalle, jos ei olisi lapsia. Vaimo kuulemma näyttää nykyään äidiltä, eikä naiselta. En haluaisi viedä miehiänne mutta minkäs teet, jos mies parka ei saa enää seksiä ja sitten, jos saa , joutuu kuvitella tilalle minut.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä sellaista miestä haluaisikaan pitää, joka pitäisi minua vain seksiobjektina, jonka täytyy olla mahdollisimman hyvännäköinen (ja joka vaihtaisi jos en olisi). Suhteessa merkkaavat ihan muut asiat.

Niin ja laittaudun joka päivä (meikkaan ja laitan hiukset, rasvaan ihon ja ajelen karvat), huolehdin vaatetuksesta ja muutenkin ulkonäöstä. En ole ylipainoinen enkä ole koskaan ollutkaan. Miehestä olen kuitenkin saanut sen käsityksen, että hänelle ei ole väliä vaikken meikkaisi tai käyttäisi näin paljon aikaa laittautumiseen. Ja juuri niin sen pitää ollakin - että kelpaan omana itsenäni.

Vierailija
22/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko muuten käyttää bikineitä lainkaan? Usein äideillä on rannalla mummomallinen uimapuku, kun itse voin esitellää kiinteää peffaani ja terhakoita rintoja biksuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:06"]

Mulla roikkuu vatsanahka, mutta tiedätkö.. Mä olen varmasti paljon onnellisempi elämässäni kuin sinä.

Sen näkee jo tästä aloituksesta.

[/quote]

Ei tuollaista voi kyllä nähdä. Minä olen onnellinen, eikä minulla roiku vatsanahka.

[/quote]

Tarvitseeko aidosti onnellisen tehdä tälläinen aloitus palstalla? niih..

Vierailija
24/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan heti kateellisia, jos joku näkee vaivaa ja pitää itsensä kuosissa. Se ei muuten onnistu herkkuja syömällä.

Vierailija
25/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeri.

Vierailija
26/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä kiva, itse et varmaan vanhene koskaan tai hanki lapsia? Provohan tämä oli, lassukoilla taas niin paha olo.

Vierailija
27/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kateellisia ulkoisesti kauniille, kun haluaisitte itsekin osata kiihottaa miestänne.

Vierailija
28/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole vatsanahka ikinä roikkunut, eikä ole edes yhtään raskausarpea, vaikka olen kerran synnyttänyt ja kohta toisen kerran. Ihoni venyy ja palautuu erinomaisesti, johtuu paksusta rasvaisesta ihotyypistä.

Vierailija
29/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rakas vaimo ja neljän lapsen äiti kävi juuri halaamassa ja suukottamassa ja hetken lepäiltiin ruuan jälkeen sohvalla ja katseltiin lasten leikkejä. Ei siinä paljoa treenatun vatsan perään haikaile, kun on saanut näin upean ja ihanan naisen rinnalleen.

Vierailija
30/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei roiku minullakaan maha tai rinnat. Olen nuori ja synnyttänyt. Syön mitä haluan,eikä ole läskiä. Miehet kuolaa perään,mutta olen onnellisesti parisuhteessa ihanan mieheni kanssa.

Ps.olen myös varmasti kauniinpi,kuin sinä ap. Vituttaako?

Vierailija
31/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli puhetta mieheni kanssa kun nyt odotan toista lastamme että raskauden/imetyksen jälkeen haluaisin hieman laihduttaa (vaikka kuulunkin niihin harvoihin jotka hoikistuu raskausaikana, ensimmäisestä -10kg ja nyt suunnilleen saman verran omasta painosta) ja mietiskelin millasta olis olla nainen jota useimmat pitää hyvännäköisena. Mies vastasi että eihän sellasta olekaan, ei häntä ainakaan kiinnosta urheilulliset ja liian hoikat naiset :)

Roikkuvat tissit ja vatsa voi olla myös ilman lapsia, ihmisillä kun rasva kerääntyy eri paikkoihin...

Vierailija
32/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rakas vaimo ja neljän lapsemme äiti kävi juuri halaamassa ja suukottamassa ja hetken lepäiltiin sohvalla yhdessä ja katselimme lasten leikkejä.

Ei tässä osaa haikailla treenatun vatsan ja rusina-aivojen perään, kun on saanut näin upean ja ihanan naisen rinnalleen.

Vierailija
33/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rakas vaimo ja neljän lapsemme äiti kävi juuri halaamassa ja suukottamassa ja hetken lepäiltiin sohvalla yhdessä ja katselimme lasten leikkejä.

Ei tässä osaa haikailla treenatun vatsan ja rusina-aivojen perään, kun on saanut näin upean ja ihanan naisen rinnalleen.

Vierailija
34/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vaimoni ja neljän lapsemme äiti kävi juuri halaamassa ja suukottamassa ja hetken lepäiltiin sohvalla lasten leikkejä katselleen.

Vierailija
35/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:33"]

[/quote]

Ei varmaan tarvitse, mutta kyllä voi. Provoilu on kuitenkin kansanhupia sekä onnellisten että onnettomien keskuudessa.

Vierailija
36/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:33"]

[/quote]

Ei varmaan tarvitse, mutta kyllä voi. Provoilu on kuitenkin kansanhupia sekä onnellisten että onnettomien keskuudessa.

[/quote]

Nojoo. Harvemmin toista mollaava on elämässään aidosti tyytyväinen.

Vierailija
37/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei roiku vatsanahka, ei rinnat eikä mikään muukaan. Kiinteää lihaa 55 kg. ...ja arvaa välitänkö pätkääkään kenenkään "kuolaamisista"?

t. 43 vuotta, 1 lapsi. Eikä harmita ap:n aloituskaan ;o)

38/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsanahkani roikkuu, syynä 2 sektiota! Harmi, ettei se ole vaikuttanut luonteeseeni! Olen mukavaa seuraa ja tästä syystä miehet hakeutuuvat seuraani! Vatsanahkalla ei ole mitään merkitystä, jos olet mukava! Sorry, pilata harhakäsityksesi!

Vierailija
39/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Ja mun nahka ei muuten roiku vaikka kolme lasta on. :)

Vierailija
40/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan roiku vatsanahka ja olen ylpeä siitä;). Hyvässä kunnossa oleminen ei edes vaadi kauheasti työtä, liikun säännöllisesti ja katson mitä suuhuni laitan. Äitiyttä käytetään tekosyynä rupsahtamiseen. Ja jos ei jaksa/kiinnosta oma hyvinvointi niin mikäs siinä, elämä on valintoja. ;)

T. Kolmen lapsen äiti