Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä muilla

Vierailija
21.12.2013 |

Minulla on treenattu vatsa ja Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä synnyttäneillä. Harmittaako teitä koskaan, kun miehet eivät katso teitä kuolaten, kuten minua? Monet pikkulasten isät ovat sanoneet, että vaihtaisivat minut heti kulahtaneen vaimonsa tilalle, jos ei olisi lapsia. Vaimo kuulemma näyttää nykyään äidiltä, eikä naiselta. En haluaisi viedä miehiänne mutta minkäs teet, jos mies parka ei saa enää seksiä ja sitten, jos saa , joutuu kuvitella tilalle minut.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta muutamien vuosien ikäerolla ja mahani ei roiku ja on täysin arveton, päinvastoin miehen kaverit ihmettelee että miten oon muka ikinä ollut paksuna kun sitä ei huomaa mistään ulkoisesti.

Vierailija
62/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä ettei susta muuhun olekaan kuin siihen. tuollaisella asenteella tuskin pitkä parisuhde onnistuu =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsanahkani ei roiku, vaikka mulla on lapsia, ja kaiken lisäksi olen miellyttävä ihminenkin! Nämä asiat voivat mahtua samaan pakettiin, ajattele, ap!

Vierailija
64/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että tällaisiin turhanpäiväisiin viesteihin vastaillaan, mutta asia-aloituksiin ei, miksi? :D 

Tämähän nyt on täysin provo viesti, ilmeisesti ei ole viikonloppuna parempaakaan tekemistä kun sepustaa tällaisia.

Vierailija
65/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:05"]

Monet pikkulasten isät ovat sanoneet, että vaihtaisivat minut heti kulahtaneen vaimonsa tilalle, jos ei olisi lapsia. Vaimo kuulemma näyttää nykyään äidiltä, eikä naiselta. [/quote]

Voi kulta pieni... Tämä on ehkä vanhin iskurepliikki maailmassa! Se tunnetaan paremmin nimellä "vaimoni ei ymmärrä minua".

Roikkomahaisena neljän lapsen äitinä annan sinulle ystävän neuvon: karista vaimostaan valittavat vonkaajaukot saman tien pois. He eivät tule koskaan vaihtamaan vaimoaan sinuun. Yritä etsiä itsellesi mies, joka pitää sinusta itsesi takia eikä siksi, että olet virkistävää vaihtelua avioelämälle.

Toivottavasti löydät jonkun sellaisen, joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet. Jopa silloin joskus tulevaisuudessa, kun oma mahasi kenties hiukan roikkuu :)

Vierailija
66/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ap tollasia höpöttelee? Tässä on yhden 2 synnyttäneen vatsa ja ei kai tässä mikään nahka roiku?!? http://aijaa.com/BpZVtJ

Vierailija
67/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole löysää vatsanahkaa, vaikka olen synnyttänyt. :)

Vierailija
68/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on treenattu vatsa ja Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä synnyttäneillä. Harmittaako teitä koskaan, kun miehet eivät katso teitä kuolaten, kuten minua? Monet pikkulasten isät ovat sanoneet, että vaihtaisivat minut heti kulahtaneen vaimonsa tilalle, jos ei olisi lapsia. Vaimo kuulemma näyttää nykyään äidiltä, eikä naiselta. En haluaisi viedä miehiänne mutta minkäs teet, jos mies parka ei saa enää seksiä ja sitten, jos saa , joutuu kuvitella tilalle minut.

[/quote]

Olen 50+, 4 lasta synnyttänyt eikä mulla kyllä vatsa roiku. Olen normaalipainoinen, perustreenattu ja hyvin naisellinen. Mies (nuorempi kuin minä) saa seksiä ihan niin usein kun haluaa, ei tarvitse eikä halua muita:D Ja kyllä, muutkin miehet katsoo mua vielä "sillä silmällä" ;D Erityisesti nuoremmat....

Vierailija
69/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatteles ap, täällä on naisia joiden vatsanahka ei roiku mutta sen lisäksi meillä on perhe, olemme fiksuja, aikuisia ja kiinnostuneita omista miehistämme, emme varattujen vonkaamisesta. 

Ymmärrän että harmittaa mutta ehkä sinäkin voit jonain päivänä vielä päästä yhtä pitkälle.

Vierailija
70/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sunkin persees vielä leviää. T: kahdesti synnyttänyt eikä muuten roiku

Vierailija
71/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan jutteleekin omalle Vatsanahkalleen, kun sillä on oikein nimikin, isolla alkukirjaimella :D

Vierailija
72/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:16"]

Näin miehenä täytyy sanoa, että se roikkuva vatsanahka ja muut äitiyden merkit ovat turn-off. Ei voi mitään. Varmaan naiset suhtautuvat miehen elintasovatsaan samalla tavalla. 

[/quote]

Myös omien lastesi äidilläkö? Ihmisellä, joka on käynyt läpi raskauden ja synnyttämisen tuskat saattaakseen jälkeläisesi maailmaan?

Vierailija
73/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Mulla on maailman parhain mies, 23 v avioliitto, 5 lasta ja 5 lastenlasta.

Mahanahkani kyllä roikkuu ja tissitkin jonkun verran, muttei sen väliä.

Minä pitäisin tämän tilanteen mitä mulla nyt on, vaikka saisin valita tänäpäivänäkin, mieluummin kuin timmin kropan ja miesten kuolauksen.

Niillä kun ei loppupeleissä ole edes mitään arvoa. Ne minäkin olen saanut aikanani kokea, mutta onnea ne eivät mulle tuoneet.

Vierailija
74/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on treenattu vatsa ja Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä synnyttäneillä. Harmittaako teitä koskaan, kun miehet eivät katso teitä kuolaten, kuten minua? Monet pikkulasten isät ovat sanoneet, että vaihtaisivat minut heti kulahtaneen vaimonsa tilalle, jos ei olisi lapsia. Vaimo kuulemma näyttää nykyään äidiltä, eikä naiselta. En haluaisi viedä miehiänne mutta minkäs teet, jos mies parka ei saa enää seksiä ja sitten, jos saa , joutuu kuvitella tilalle minut"

Ikävä kyllä, vaikka vatsasi olisi kuinka treenattu tahansa, niin ikä tuo monia muutoksia kroppaasi, halusipa sitä tai et. Sen tulet huomaamaan muutaman vuosikymmenen päästä. Toivottavasti myös silloin elämäsi on onnellinen.Eikä suinkaan kaikilla synnyttäneillä vatsalihakset roiku.

Muuten, mun kropassani on tapahtunut paljon muutoksia, eikä niinkään mielestäni positiivisiä, mutta tunnen edelleen hyvin halutuksi mieheni silmissä. Hän kuolaa perääni, ihan totta, tunnen sen aika usein, ilman, että kävisin "vieraissa", vaan se on käden ulottuvilla päivittäin. Mikä helpotus elämässä.

Intohimoisessa rakkaudessa kun molemmat ymmärtävät, ettei sillä kropalla tehdä onnellista ja tasapainoista parisuhdetta, joka kestää vuosikymmeniä onnellisena ja intohimoisena.

Vierailija
75/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No periaatteessa sun vatsanahka on ihana, koska siinä ei ole pekonia, kuten muilla naisilla. On hauska harrastaa anaaliseksiä pelkästään kimeävatsaisten naisten kanssa. Muistutatte niin paljon spartalaispoikia.

Mitä vähemmän rasvaa sen miehisempi on ja naiset muuttuvat pojimmiksi mitä vähemmän rasvaa on. Mitä vähemmän rasvaa naisella on sitä enenmmän perseseksi alkaa askarruttaa alfaurosta.

Vierailija
76/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:00"]

[/quote]

No periaatteessa sun vatsanahka on ihana, koska siinä ei ole pekonia, kuten muilla naisilla. On hauska harrastaa anaaliseksiä pelkästään kimeävatsaisten naisten kanssa. Muistutatte niin paljon spartalaispoikia.

Mitä vähemmän rasvaa sen miehisempi on ja naiset muuttuvat pojimmiksi mitä vähemmän rasvaa on. Mitä vähemmän rasvaa naisella on sitä enenmmän perseseksi alkaa askarruttaa alfaurosta.

[/quote]

Niin nämä vähemmän rasvaiset naiset toimivat ikään kuin porttina homoudelle?

Vierailija
77/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

No ei minunkaan vatsanahka roiku, vaikka on kolme lasta ja ikä lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä. Ei vain ole tullut mieleen tehdä aiheesta aloitusta vauvapalstalle tai pitää kirjaa perään katsovista miehistä. Ehkä minulla on vain liikaa oikeaa tekemistä.

Vierailija
78/87 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei roiku mullakaan, laitoin sen solmulle.

Vierailija
79/87 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:16"]

Näin miehenä täytyy sanoa, että se roikkuva vatsanahka ja muut äitiyden merkit ovat turn-off. Ei voi mitään. Varmaan naiset suhtautuvat miehen elintasovatsaan samalla tavalla. 

[/quote]

Myös omien lastesi äidilläkö? Ihmisellä, joka on käynyt läpi raskauden ja synnyttämisen tuskat saattaakseen jälkeläisesi maailmaan?

[/quote]

Mitkä jälkeläiseni?

Vierailija
80/87 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD Synnytin 19-vuotiaana ja vatsanahkani ei roiku. Olen paljon paremman näköinen kuin moni synnyttämätön. Sry

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi