Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä muilla

Vierailija
21.12.2013 |

Minulla on treenattu vatsa ja Vatsanahkani ei roiku, kuten teillä synnyttäneillä. Harmittaako teitä koskaan, kun miehet eivät katso teitä kuolaten, kuten minua? Monet pikkulasten isät ovat sanoneet, että vaihtaisivat minut heti kulahtaneen vaimonsa tilalle, jos ei olisi lapsia. Vaimo kuulemma näyttää nykyään äidiltä, eikä naiselta. En haluaisi viedä miehiänne mutta minkäs teet, jos mies parka ei saa enää seksiä ja sitten, jos saa , joutuu kuvitella tilalle minut.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsanahkan roikkumiseen ei treenaus auta. Höh. Olkaa onnellisia te joilla nahka ei roiku, mut en kyllä tajua miksi olisitte siitä ylpeitä? Ei se oma saavutuksenne ole. Terv. vatsanahkastaan surullinen jättivatsojen kantaja.

Vierailija
42/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Yks lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta ja vatsanahka roikkuu :) Ja kuulkaa, mua pitää kuumana ja haluttavana lapseton mies!

Vierailija
44/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:33"]

Tarvitseeko aidosti onnellisen tehdä tälläinen aloitus palstalla? niih..

[/quote]

Ei varmaan tarvitse, mutta kyllä voi. Provoilu on kuitenkin kansanhupia sekä onnellisten että onnettomien keskuudessa.

[/quote]

Nojoo. Harvemmin toista mollaava on elämässään aidosti tyytyväinen.

[/quote]

Tämä uskomus on joku outo puolustusmekanismi? Kyllä me ollaan ainakin monta kertaa tyttöporukalla kehitelty illanistujaisissa mitä mielikuvituksellisempia provoja tänne palstalle. Ei näitä keskusteluja kukaan ota kuitenkaan tosissaan, tai jos ottaa, niin on päässä vikaa. Ja ihan takuulla ollaan tyytyväisiä elämäämme, kiitos vain.

45/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-30kiloa sektioiden lisäksi! Silti olen sitä mieltä, et korvien välissä on se mikä vastakkaista sukupuolta kiinnostaa! Keväällä tulossa leikkaus, joka kiristää vatsanahkaa, tuskin vaikuttaa korvien väliin? Tissitkin leikattu puolet pienemmäksi eikä vaikuttanut persoonallisuuteeni! Sanokoon kuka mitä sanookin, ei välttämättä tiedä mitä puhuu! ;)

Vierailija
46/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vatsanahka roikkuu vaikka en oo ees synnyttäny :P

Vierailija
47/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:33"]

Tarvitseeko aidosti onnellisen tehdä tälläinen aloitus palstalla? niih..

[/quote]

Ei varmaan tarvitse, mutta kyllä voi. Provoilu on kuitenkin kansanhupia sekä onnellisten että onnettomien keskuudessa.

[/quote]

Nojoo. Harvemmin toista mollaava on elämässään aidosti tyytyväinen.

[/quote]

Tämä uskomus on joku outo puolustusmekanismi? Kyllä me ollaan ainakin monta kertaa tyttöporukalla kehitelty illanistujaisissa mitä mielikuvituksellisempia provoja tänne palstalle. Ei näitä keskusteluja kukaan ota kuitenkaan tosissaan, tai jos ottaa, niin on päässä vikaa. Ja ihan takuulla ollaan tyytyväisiä elämäämme, kiitos vain.

[/quote]

Asia ei koske minua mitenkään, joten puolustusmekanismina tuskin toimii?

Mä en oikein näe intoa tehdä tyttöporukallakaan tänne provoja, kai se sitten joillain on illan ohjelma, roikkua palstalla kavereiden kanssa? Selvä, saahan sitä aikansa kuluttaa miten haluaa.

Huvittavaa myös että käytät puolustusmekanismia vastauksessasi, jossa itse selvästi puolustat ja vakuutat tuntemattomalle elämäsi onnellisuutta..:)

Vierailija
48/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi, tosi paljon vituttaa jonkun tuntemattoman kehuskelu jollain mahan roikkumattomuudella :P ihan huiman kateellinen oon sulle, oi sinä anonyymi timmi-ap.

Eiku hetkinen, oonkohan sittenkään.....

Vierailija
49/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi, tosi paljon vituttaa jonkun tuntemattoman kehuskelu jollain mahan roikkumattomuudella :P ihan huiman kateellinen oon sulle, oi sinä anonyymi timmi-ap.

Vierailija
50/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vatsanahan roikkuminen mitä tässä ilmeisesti meinaat, ei kyllä riipu äitiydestä, vaan lihomisesta... Vatsanahka tosin riippuu myös laihoilla ellei siinä ole lihasta, jos ette tienneet.

Jotkut ehkä saa ja myös jättää ne raskauskilot kroppaansa, mutta ei siihen mahan ulkonäköön raskaus mikään syy ole. Heh, uskomatonta, että vaikka netti on pullollaan synnyttäneiden ihmisten hyviä vartaloita, niin joku jaksaa tulla tännekin provoamaan ja kuvittelemaan ihmisten loukkaantuvan.

Tosin, on kyllä nähty ennenkin mm. muodottomia vitivalkoisia luikkuja nahka riippuen urputtamassa itseään parempikroppaisille ihmisille. Näillä ihmisillä provoilla ei yleensä lapsia ole - siinä sitten varmaan ehtii keskittymään ihmisten provoamiseen kun aika ei mene lasten kanssa, eikä miehen, kun sellaisiakaan ei heiltä löydy, kun ei niitä vaan saa kroppansa vuoksi, johon pitää olla h---in tyytymätön kun ihmisiä netissä haukkuu. Osa jopa niin että oma p---avartalo näkyy (fb yms.)

Mut joo, olen puhunut=)

Vierailija
51/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:23"]

Mä en oikein näe intoa tehdä tyttöporukallakaan tänne provoja, kai se sitten joillain on illan ohjelma, roikkua palstalla kavereiden kanssa? 

[/quote]

Niin, koska sinä roikut palstalla yksin, ja se on paljon järkevämpää? :D

Vierailija
52/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, mutta kyllä ne katsoo minuakin kuolaten, jopa bikineissä uimarannalla, vaikka vatsassa on raskausarpia kiitettävä määrä ja vatsanahka on venähtänyt O_o. Joskus ihmettelen sitä itsekin, että ei näytä haittaavan.

Vierailija
53/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:23"]

Mä en oikein näe intoa tehdä tyttöporukallakaan tänne provoja, kai se sitten joillain on illan ohjelma, roikkua palstalla kavereiden kanssa? 

[/quote]

Niin, koska sinä roikut palstalla yksin, ja se on paljon järkevämpää? :D

[/quote]

Jep, julkisissa istuessa on tapana lukea kännykästä turhanpäiväisiä. :)

Kavereiden kanssa taas keksin jotain hieman mukavampaa puuhaa.

Vierailija
54/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aloittajalla on kyllä aviomies, jonka tapasin 23-vuotiaana. Miehet kuitenkin edelleen kiertää ympärillä. Minkäs hotbaby sille voi. Timmi olen, koska kuntoilen paljon. Käyn jumpissa, salilla, tanssin tangolla ja hölkkään.

Vierailija
55/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no ei mulla kyllä vatsanahka roiku vaikka olen kolme kertaa synnyttänyt.

Tämä tulee nyt aloittajalle ehkä yllätyksenä, mutta urheilla voi myös yli 20-vuotiaana. :)

Vierailija
56/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy, miksi karseita vatsanahkoja ei näy luonnossa, on se, että osa karseiden vatsanahkojen omistajista karttelee nahkojensa näyttämistä. Mulla on ihan järkyttävä, arpinen, roikkuva mummonmaha (siis eläkeikäisellä äidillänikin on paljon paremman näköinen kroppa kuin mulla) vaikka olen normipainoinen jne. Minä en kerta kaikkiaan kehtaa käydä missään missä joku voisi nähdä vatsani. Edes läheisimmät ystäväni eivät tiedä "salaisuuttani". Mieheni näkee vatsani päivittäin, enkä sitä häneltä salaile. Ei olla puhuttu, mitä hän siitä ajattelee, mutta ainakin seksielämä on normaali. Olen varma, että jos erottaisiin niin en koskaan saisi uutta miestä :/ Tavallaan olen tosi surullinen ja itsetuntoni on laskenut, toisaalta ajattelen, että elämässäni on paljon tärkeämpiä asioita ja paljon ihania juttuja koettavana.

Vierailija
57/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:09"]

Mulla on kolme lasta ja vatsanahka roikkuu :) Ja kuulkaa, mua pitää kuumana ja haluttavana lapseton mies!

[/quote]

Johan tuolla todettiin, että yksinhuoltajlta saa helposti.

Vierailija
58/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:45"]Jaa, no ei mulla kyllä vatsanahka roiku vaikka olen kolme kertaa synnyttänyt.

Tämä tulee nyt aloittajalle ehkä yllätyksenä, mutta urheilla voi myös yli 20-vuotiaana. :)

[/quote]

Olen 30-vuotias, en 20.

Vierailija
59/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:31"]Siis tosi, tosi paljon vituttaa jonkun tuntemattoman kehuskelu jollain mahan roikkumattomuudella :P ihan huiman kateellinen oon sulle, oi sinä anonyymi timmi-ap.

[/quote]

Johan täällä yksi jo tunnustikin kateutensa.

Vierailija
60/87 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:45"]Jaa, no ei mulla kyllä vatsanahka roiku vaikka olen kolme kertaa synnyttänyt.

[/quote]

Olen 30-vuotias, en 20.

[/quote]

Mutta olet jotenkin älyllisesti hiukan vajaavainen?

No minä olen jo jonkin verran yli sen kolmenkympinkin, ja silti on mahdollista vielä urheilla. Katsos ei se elämä lakkaa lastensaantiin. Itse en tosin urheile siksi, että jotkut aivottomat ukkomiehet kuolaisivat perääni ja jos sellaista huomaan niin ällöttää.

Normaalit, fiksut aikuiset urheilevat ensisijaisesti siksi että se on terveellistä, fyysisesti ja psyykisesti. Joskus silloin teininä sitä ehkä mietti jotain hottiuttakin, aikuisilla on yleensä muutakin ajateltavaa. :)