Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat naimisiin?

Vierailija
05.10.2020 |

Jatkuvasti saa lukea naisten valitusta siitä kuinka miehet passivoituu avioliitossa ja nainen joutuu tekemään lähes kaiken arjen pyöritykseen liittyvän. Mies kuulemma on vapaamatkustaja, joka vaan nauttii korkeammasta elintasosta naisen kustannuksella.

Miksi siis niin kovasti haluatte naimisiin miesten kanssa? En ymmärrä.

t. Mies

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa lakiteknisiä seikkoja, perimisjärjestystä yms. Eihän siinä muuten mitään pointtia olekaan.

Vierailija
2/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitolla sovitaan tiettyjä omaisuuteen, jälkeläisiin ja kuiolemanvaraan liittyviä seikkoja. Lisäksi moni katson perheen syntyvän avioliitossa ja avioliiton olevan sinetti sitoutumiselle parisuhteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskeneläke ja muu taloudellien turva.

Vierailija
4/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitolla sovitaan tiettyjä omaisuuteen, jälkeläisiin ja kuiolemanvaraan liittyviä seikkoja. Lisäksi moni katson perheen syntyvän avioliitossa ja avioliiton olevan sinetti sitoutumiselle parisuhteeseen. 

Mitä jälkeläisiin liittyviä seikkoja siitä sovitaan? Mietin vaan, kun itse olen saanut lapsen avoliitossa, että mitä heihin liittyvää jäi nyt sopimatta?

Vierailija
5/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet miehen omaisuudesta ja elatusmaksut

Vierailija
6/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minä en ole koskaan halunnut vaikka nainen olenkin. Mutta en ole myöskään halunnut lapsia koskaan, ehkä tuollainen sitoutuminen on tärkeämpää kun kuviossa on mukana lapset jotka tarvii vakaan kodin ja perimisasiatkin pitää järjestää. Itselleni on aina sopinut sellainen että ollaan ilman sitoumuksia sen aikaa kun huvittaa ja jos ei huvita, on vapaa lähtemään. 14 vuotta on tullut jo oltua saman kansssa näin.

Vierailija
7/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesus käskee

Vierailija
8/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Miehillä on joku pakkomielle avioliittoon.

Vierailija
9/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole halunnutkaan naimisiin koskaan. Itselleni jo yhdessäasuminen miehen kanssa aiheutti kulujen lisääntymistä ja on tuttua tämä miesten repsahtamiskäytös, kun kuvitellaan, että nainen on saatu satimeen ja voidaan muuttua laiskoiksi ja pettää aina tarpeen tullen. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
10/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa saada mun rakkaan sukunimi ❤️

Vierailija
11/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska emme enää mene naimisiin nuorena, kaikilla alfauroksilla, joita naiset janoavat, on niin paljon vaihtoehtoja, että heidän ei koskaan tarvitse asettua aloilleen."

"Koska emme enää mene naimisiin nuorena, kaikilla alfauroksilla, joita naiset janoavat, on niin paljon vaihtoehtoja, että heidän ei koskaan tarvitse asettua aloilleen."

"Se on kuin kaikki näkisi nälkää, ja on vain ääretön buffet muoviruokaa."

Vierailija
12/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuoko on suurin ongelma avioliitossa. En edes haluaisi että mies tekee kotona mitään muuta kuin kokkaa silloin tällöin.

Vierailija
13/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leskeneläke ja muu taloudellien turva.

Mikä taloudellinen turva? Menetät samalla myös kaikki tuet, jos asut toisen kanssa yhdessä, koska perheen tulot lasketaan yhteen. Leskeneläkettä voi saada vain 10 vuotta toisen kuoleman jälkeen.

Vierailija
14/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole halunnutkaan naimisiin koskaan. Itselleni jo yhdessäasuminen miehen kanssa aiheutti kulujen lisääntymistä ja on tuttua tämä miesten repsahtamiskäytös, kun kuvitellaan, että nainen on saatu satimeen ja voidaan muuttua laiskoiksi ja pettää aina tarpeen tullen. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Suurin osa naisista kuitenkin mahdollistaa tuon repsahtamiskäytöksen. 

Vierailija
15/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"rakas" on jostain rahasuvusta ja lähiömamma haluaa sen nimen

Vierailija
16/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin naimisiin ensimmäisen lapsen jälkeen, tosiaan juridiset asiat päällimmäisenä mielessä, jos jotain tapahtuu. Leski ja lapset sitten turvattu. Se oli kyllä mies joka kosi, vastasin kyllä. Ihan pienet häät oli. Naimisiinmeno on luonnollisesti myös osoitus sitoumuksesta. Myöhemmin on sitten syntynyt vielä lisää lapsia meille.

Vierailija
17/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elatusmaksut saa ilman avioliittoakin.

Vierailija
18/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"rakas" on jostain rahasuvusta ja lähiömamma haluaa sen nimen

Eei, hän on opiskelija ihan tavisperheestä.

Vierailija
19/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elatusmaksuihin ei ole mitään merkitystä sillä, oliko pari ennen eroa avo- vai avioliitossa. Avioliittoon mennessä voi myös tehdä avioehdon jolloin kumpikaan ei saa puolta toisen omaisuudesta.

Vierailija
20/68 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo mene juuri toisinpäin. Naiset pettävät, vaativat kalliita huonekaluja ja ulkomaanmatkoja ja eron jälkeenkin ryöstävät elatusmaksuilla miehen lopun omaisuuden. Avioliitto on huono diili miehelle kun nämä rahanahneet Suominaiset tiedetään.

Ja tällä palstan taikinaposkella, joka käyttää termiä "suominainen", ei ole ollut eläissään muuta naissuhdetta kuin äitiinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme