Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koittakaa ihmiset tajuta, että selvänäkeminen ja meediojutut, vainajien ilmestymiset, enkeliparantaminen jne.ovat sielunvihollisesta peräisin

Uskova
05.10.2020 |

Olen ihan tavis mamma, mutta kirjoitan näistä...just luin Iltiksestä kun Heidi Herala turvautui meedioon

Moni etsii vaikeassa elämäntilanteessa rauhaa selvänäkijälle menemisestä, tai läheisen kuoltua iloitsevat kun tämä ilmestyi heille.

Lohdun saamisessa ei itsessään ole mitään väärää, mutta saatana käyttää lohdutusta viedäkseen pois Jeesuksesta.

Vanhassa Testamentissa puhutaan vainaja- ja tietäjähengistä, eli aktiivisesti toimivista demoneista, jotka haluavat eksyttää ihmisiä. "Haureuden henki on eksyttäväinen". Saatana ja demonit ovat aktiivisia ja suunnitelmallisia, ja saatana ei vain valehtele joskus ja jouluna, vaan hän on Jeesuksen sanoin "valheen isä".
Kyllähän niistä varmaan lohtu ja kivat fibat tulee, mutta syntihän on sellaista. Jos Jumala antaa oman lohtunsa, niin saatana kopioi tätä.

Mistä tiedän nää jutut? Koska nuo New Age -voimat ovat alisteiset Jumalan voimalle. Kun rukoillaan Jeesuksen nimessä jonkun ihmisen puolesta, katoavat New agen eri muotojen energiat ja ilmestymiset kuin tuhka tuuleen.

Prinsessa Diana meni tuskissaan meedion luo viimeisinä aikoinaan. Meedio sanoi "mene vain Pariisiin." Joopa joo...
Osassa meedioistunnoista on ihan oikeaa tietoa tulevaisuudesta, koska sielunvihollinen tuntee tulevaisuutta jonkin verran.

Mutta Jeesuksella on valta kaikkien noiden yli, ja sen olen käytännössä huomannut. ❤

Kommentit (345)

Vierailija
61/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta ap itse tajuta, että ihan samalla lailla harha-aistimuksista ja taikauskosta kärsivät syvästi uskovaisetkin. Menepä joskus hurmokselliseen herätyskokoukseen katsomaan "kielillä puhumista" tai "ihmeparantumisia". Se että niiden edellä ja jälkeen rukoillaan ei tee niistä yhtään sen enempää "Jumalasta lähtöisin" olevia kokemuksia kuin sinun mainitsemistani.

Todellisuudessa ne ovat ihmismielen synnyttämiä harhoja kaikki, ja paranemiskokemusten osalta sukua plasebo-ilmiölle: ihminen voi kokea henkisen järkytyksen jälkeen hetkellisen paranemiskokemuksen, koska uskoo niin tapahtuvan.

Ihmeparanemisia on kumminkin tutkittu Suomessa jo 90-luvulla, eikä niissä oikeasti tapahdu aitoa paranemista.

Muutenkin luettelemasi asiat ovat taikauskoa, eikä mitään niistä ole kyetty todentamaan tieteellisesti. James Randin säätiö tarjosi vuonna 1964-2015 miljoonaa dollaria henkilölle tai ryhmälle, joka pystyy esittämään aidon yliluonnollisen ilmiön, joka kestää kriittisen tieteellisen tarkastelun.

Summaa ei ole koskaan maksettu, vaikka tuhat ihmistä on sitä yrittänyt itselleen saada. Yksikään "ilmiö", mukana siis myös mm. meedioita, selvännäkijöitä, ihmeparantajia, haamuja jne. ei todellisuudessa ollut yliluonnollinen, vaan tieteellisesti selitettävä luonnonilmiö tai huijaus tai ihmismielen luoma harha.

Joten ap, puhut todellisuudessa joukosta harhoja ja taikauskon luomia huttu-ilmiöitä - jotka eivät eroa mitenkään uskonnollisista harhoista ja taikauskon luomista huttu-ilmiöistä. SINÄ saat lohtua rukoilemalla satuolentoa, joku toinen saa lohtua käymällä huijarilla kuulemassa "viestejä tuonpuoleisesta". En menisi arvottamaan kumpaakaan sen arvokkaammaksi tai todemmaksi.

Ap vastaa.

Kielilläpuhuminen on aito ilmiö. Itsekin puhun kielillä, ja niissä on sekoitusta tunnetuista eri maailman kielistä.

Yritin joskus lapsena huvikseni "mökeltää" siansaksaa, mutta se vaati keskittymistä ja oli töksähtelevää "ökkölö-pökkölö-kieltä."

Sain uskoontultuani sitten kielet. Aivan eri juttu.

Mun ei tarvitse keskittyä sanojen tuottamiseen, voin miettiä jotain muuta rukouksessa (vaikka rukoilla Selma-tädin puolesta tai rukoilla että lapsen autokoulun inssiajo menee hyvin).

Kielilläpuhuessa aivojen puhetta tuottava osa ei ole käytössä!

Kielet soljuu jatkuvana litaniana, enkä tiedä mikä sana tulee seuraavaksi.

Mitä olen tunnistanut, niin niissä on eri kielillä sanat armo, Jeesus, laulaa, tehdä työtä, risti, minä rakastan sinua jne.

Mutta kuten UT sanoo, niin kielet on sille uskovalle alamaiset, eli voin lopettaa ne milloin tahansa.

Koko ajan olen täysissä järjissäni ja täysin aika-ja paikkaorientoitunut. Menen keittämään kahvit ja luen päivän lehden. :)

Se täytyy sanoa, että kielilläpuhumista on muissakin uskonnoissa. Mutta kun niitä joku sitä kieltä osaava on kääntänyt, niin niissä on ollut pilkkaa kristinuskon Jumalaa kohtaan.

Tietysti. Saatana haluaa kopioida kieletkin.

Vierailija
62/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista hörhöilyä kuin sun jeesuslahkoilu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, kustettajia ja kusetettavia. Kaikkien uskonnollisten tahojen ensimmäinen tehtävä on saada rahat tyhmiltä pois. Vai tiedättekö jonkun lahkon joka ei tule rahapussille.

Vierailija
64/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helevetti hihhulit ja selvännäkijät tappelemassa keskenään intternetissä :D On tämä aika elää

Ei täällä ole kuin hihhulit arseeseen juuttuneiden satukirjojensa kanssa yrittämässä käännyttää porukkaa, jottei heidän itsensä tarvitsisi vahingossakaan rasittaa aivokuolleen ameeban tasolla olevia aivojaan, ja ajatella, että jos ehkä olis jotain muutakin, kuin se, mitä heille syötetty, senhän takia ne tosta uskostaan mekkaloi, ja pyrkii värväämään muitakin.

Muiden ihmisten uskomiset, jopa uskomatta jättämiset ovat heille kauhistus, ja pelkoa aiheuttavaa. Mitään hyväntahtoista tuo toiminta ei ole yhtään missään koskaan nähnytkään.

Kukin tulkoon omalla tavallaan autuaaks, kunhan ei riko lakia.

"Tee, mitä haluat, kunhan et vahingoita ketään."

"Teet hyvää, tai pahaa, se palaa sinulle kolminkertaisena takaisin."

Huomaan, että olet täynnä vihaa. Miksi vihaat sen sijaan, että rakastat? Ehkä Raamatun avaaminen ja rukoileminen voisi lievittää sisäistä tyhjyyttäsi ja katkeruuttasi.

Ja mä huomaan, että sä länkytät sitä täsmälleen samaa ulkoaopittua mantraas, jolla yrität kääntää heikoimmillaan olevia uskomaan samaan oppiin, mihin sinä itse, koska pelkäät sitä mahdollisuutta, että on olemassa muitakin mahdollisuuksia, kuin sinun uskomasi, ja ne muut mahdollisuudet tekevät ihmisestä tasapainoisen, sekä itsensä, että muiden kanssa elämään kykenevän, joiden ei tarvitse kommunikoida muiden ihmisten kanssa käännyttämällä, tuputtamalla omaa näkemystään väkisin kurkusta alas, mm. pelottemalla, uhkailemalla jne.

Minä en vihaa ketään, enkä ole katkera kenellekään, vaikka niin haluat itsellesi uskotella, ja mun puolestani voit uskoa niin, jos sillä tulet autuaaks.

Halveksun ainoastaan kaltaisiasi, sekä toimintatapojanne oman uskonne tuputtamiseksi.

Vierailija
65/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisillä on asiat hyvin, niin hän saattaa kuvitella, että ei tarvitse Jeesusta. Hän saattaa jopa ylimielisyyttään käyttää aikaansa Jeesuksen pilkkaamiseen. Mutta kun elämä käy vaikeaksi, lähimmäinen on vaarassa tai sairaus osuu kohdalle, niin yhtäkkiä tuo ylimielisyys sulaakin pois ja Jeesusta rukoillaan avuksi.

Älä siis koskaan pilkkaa Jeesusta, sillä et koskaan tiedä, milloin joudut itse turvautumaan Häneen.

Vierailija
66/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihmeparantumisista koskevasta Matti A. Miettisen väitöskirjatutkimuksesta vuodelta 1990:

https://www.hs.fi/ihmiset/art-2000002955706.html

Ja tässä James Randin säätiön miljoonan dollarin palkintohaasteesta.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/One_Million_Dollar_Paranormal_Challenge

Ei Jumala tee niin, että valmiiksi tehdyissä labrakokeissa tapahtuisi ihmeitä.

Jeesusta pyydettiin tekemään ihmeitä, mutta ei suostunut.

Jumala tekee ihmeitä yllätyksellisesti, eli haluaa säilyttää suvereeniutensa.

Lisäksi: mikä ihme teille kelpaa? Eräällä uskovalla oli syöpä, oliko se nyt imusolmukesyöpä tai leukemia, ja se oli 6 yliopistollisen sairaalan lääkärin toteama, ja ennuste huono.

Uskovat rukoilivat, ja seuraavassa kontrollissa ei näkynyt mitään.

Onhan aina se 1 promillen luonnollinen selitysmahdollisuus, johon ateistit vetoavat. Mutta niin olisi ollut Jeesuksenkin ihmeissä. Pietarin kalansaalis - no sille kohtaa järveä vaan osui kalaparvi. Mutta ihme se oli silti.

Vierailija
67/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta ap itse tajuta, että ihan samalla lailla harha-aistimuksista ja taikauskosta kärsivät syvästi uskovaisetkin. Menepä joskus hurmokselliseen herätyskokoukseen katsomaan "kielillä puhumista" tai "ihmeparantumisia". Se että niiden edellä ja jälkeen rukoillaan ei tee niistä yhtään sen enempää "Jumalasta lähtöisin" olevia kokemuksia kuin sinun mainitsemistani.

Todellisuudessa ne ovat ihmismielen synnyttämiä harhoja kaikki, ja paranemiskokemusten osalta sukua plasebo-ilmiölle: ihminen voi kokea henkisen järkytyksen jälkeen hetkellisen paranemiskokemuksen, koska uskoo niin tapahtuvan.

Ihmeparanemisia on kumminkin tutkittu Suomessa jo 90-luvulla, eikä niissä oikeasti tapahdu aitoa paranemista.

Muutenkin luettelemasi asiat ovat taikauskoa, eikä mitään niistä ole kyetty todentamaan tieteellisesti. James Randin säätiö tarjosi vuonna 1964-2015 miljoonaa dollaria henkilölle tai ryhmälle, joka pystyy esittämään aidon yliluonnollisen ilmiön, joka kestää kriittisen tieteellisen tarkastelun.

Summaa ei ole koskaan maksettu, vaikka tuhat ihmistä on sitä yrittänyt itselleen saada. Yksikään "ilmiö", mukana siis myös mm. meedioita, selvännäkijöitä, ihmeparantajia, haamuja jne. ei todellisuudessa ollut yliluonnollinen, vaan tieteellisesti selitettävä luonnonilmiö tai huijaus tai ihmismielen luoma harha.

Joten ap, puhut todellisuudessa joukosta harhoja ja taikauskon luomia huttu-ilmiöitä - jotka eivät eroa mitenkään uskonnollisista harhoista ja taikauskon luomista huttu-ilmiöistä. SINÄ saat lohtua rukoilemalla satuolentoa, joku toinen saa lohtua käymällä huijarilla kuulemassa "viestejä tuonpuoleisesta". En menisi arvottamaan kumpaakaan sen arvokkaammaksi tai todemmaksi.

Ap vastaa.

Kielilläpuhuminen on aito ilmiö. Itsekin puhun kielillä, ja niissä on sekoitusta tunnetuista eri maailman kielistä.

Yritin joskus lapsena huvikseni "mökeltää" siansaksaa, mutta se vaati keskittymistä ja oli töksähtelevää "ökkölö-pökkölö-kieltä."

Sain uskoontultuani sitten kielet. Aivan eri juttu.

Mun ei tarvitse keskittyä sanojen tuottamiseen, voin miettiä jotain muuta rukouksessa (vaikka rukoilla Selma-tädin puolesta tai rukoilla että lapsen autokoulun inssiajo menee hyvin).

Kielilläpuhuessa aivojen puhetta tuottava osa ei ole käytössä!

Kielet soljuu jatkuvana litaniana, enkä tiedä mikä sana tulee seuraavaksi.

Mitä olen tunnistanut, niin niissä on eri kielillä sanat armo, Jeesus, laulaa, tehdä työtä, risti, minä rakastan sinua jne.

Mutta kuten UT sanoo, niin kielet on sille uskovalle alamaiset, eli voin lopettaa ne milloin tahansa.

Koko ajan olen täysissä järjissäni ja täysin aika-ja paikkaorientoitunut. Menen keittämään kahvit ja luen päivän lehden. :)

Se täytyy sanoa, että kielilläpuhumista on muissakin uskonnoissa. Mutta kun niitä joku sitä kieltä osaava on kääntänyt, niin niissä on ollut pilkkaa kristinuskon Jumalaa kohtaan.

Tietysti. Saatana haluaa kopioida kieletkin.

En kyllä yhtään ymmärrä, mitä hyötyä on "kielillä puhumisesta". Raamatussa puhuttiin kielillä, joita kuulijat ymmärsivät. Eivät ne vaan solkanneet jotain siansaksaa, joka tuntui hyvältä.

Vierailija
68/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni tajuaa vasta liian myöhään hakevansa tietoa ja ennustuksia ihan väärästä lähteestä. Sitä rauhaa mitä Jeesus tarjoaa ei pysty jäljittelemään mitkään new aget ym.

New Age ei kiellä Jeesusta. Jeesus on ascended master aivan kuten Buddhakin. 

Vierailija
69/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian moni tajuaa vasta liian myöhään hakevansa tietoa ja ennustuksia ihan väärästä lähteestä. Sitä rauhaa mitä Jeesus tarjoaa ei pysty jäljittelemään mitkään new aget ym.

Paitsi että Jeesus ei suostu olemaan "yksi muista".

Hän on AINUT tie.

Vähän sama kun yritetään väen vängällä yhdistää kristinusko ja is lam, khrislamiksi.

Haluan nähdä sen khrislam-mus limin joka vastaa myöntävästi näihin ehdottoman luovuttamattomiin kristinuskon teeseihin:

-Jumalan nimi on Jeesus

-Ei ole muuta jumalaa

-ihminen pelastuu vain uskomalla Jeesukseen ja Hänen ristintyöhönsä

Vois olla mus limille karvas pala. :D

Vierailija
70/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on sen verran ylimielinen ihminen, ettei hänessä ole mitään todellista uskoa.

Aito uskovainen ei ole kuten AP, sillä aidosti uskova ihminen on nöyrä, mitä AP ei ole.

AP on perus ylimielinen ihmisnarsisti jolle uskonto on vain tapa ylentää itseään ja jaoitella ihmisiä meihin ja teihin.

Sairaus siis.

AP, toivottavasti löydät joskus todellisen rauhan ja Jumalan sisältäsi.

Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
71/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että Jeesus ei suostu olemaan "yksi muista".

Hän on AINUT tie.

Vähän sama kun yritetään väen vängällä yhdistää kristinusko ja is lam, khrislamiksi.

Haluan nähdä sen khrislam-mus limin joka vastaa myöntävästi näihin ehdottoman luovuttamattomiin kristinuskon teeseihin:

-Jumalan nimi on Jeesus

-Ei ole muuta jumalaa

-ihminen pelastuu vain uskomalla Jeesukseen ja Hänen ristintyöhönsä

Vois olla mus limille karvas pala. :D

Ja se muslimi taas ajattelee, että 'Hölmö kristitty, vain Allah on ainoa Jumala ja pelastus' 

Vierailija
72/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on sen verran ylimielinen ihminen, ettei hänessä ole mitään todellista uskoa.

Aito uskovainen ei ole kuten AP, sillä aidosti uskova ihminen on nöyrä, mitä AP ei ole.

AP on perus ylimielinen ihmisnarsisti jolle uskonto on vain tapa ylentää itseään ja jaoitella ihmisiä meihin ja teihin.

Sairaus siis.

Kaikkea hyvää sinulle.

Missä mä olen ylentänyt _itseäni_?

Jeesusta mä ylennän. Samaa teki muuten Jeesus itsekin.

Vierailija
73/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut elämäni aikana erinlaisia uskovia,, toiset seuraa pilkun tarkalleen raamatun oppeja, toiset ei, aika moni Jeesukseen uskova on silti sellainen että ollaan vaan omissa porukaissaan, omissa piireissään, kun ulkopuolinen tulee kokouksiin niin katsotaan pitkään, et kukas toi on...

Itse olen käynyt muutaman kerran kun minulla oli vaikeaa ja ajattelin naiivisti et ainakin uskovat auttaa,, kun heillä on se lähimmäisen rakkaus,, mutta sain pettyä karvaasti,, katsottiin pitkään ja annettiin sanallisesti ymmärtää ettei tämä ole sopiva paikka minulle, pitäisi vaan mennä "nuorten ryhmiin"

Niin olen minä pettynyt myös monien uskovien käytökseen,, monet pitää itseään parempana sen takia että on "pelastettu", samalla painostaen, uhkaillen helvetillä yms...

Ei ole heissä sitä kuuluisaa rakkautta syntisiä kohtaan,, ainakaan en ole tavannut sellaista uskovaa joka olisi sydämellisesti aito, lähimmäistä rakastava ilman mitään painostusta, lyttäämistä... Okei yhden olen tavannut, hän oli ihana, lempeä, ymmärtäväinen

Vierailija
74/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi pahanlaatuiseen narsistiseen persoonallisuushäiriöön on yhdistetty tarve saada kaikelle tapahtuvalle maagisia piirteitä ja jos häiriöön liittyy vielä skitsofrenisiä taipumuksia henkilö todellakin voi aivokemiallisesti "kokea" asioita. Kokemus on kuitenkin näissä tapauksissa harhaisuutta.

Tämän selittäminen henkilölle ei tietysti onnistu ja on turhaa, koska sellainen lopputulema jossa hän ei olisikaan kosmisesti poikkeuksellisen erityinen ei vain yksinkertaisesti käy hänen maailmankuvaansa, jossa "korkeampi voima" on myös vain hänen narsisminsa tiivistymä.

Paholaista ei ole olemassa, mutta jos huijarit halutaan lokeroida hyvä-paha akselille niin siitä vaan.

Vierailija
75/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus itse sanoo Raamatussa Joh. 8:24: "...sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihininne". Buddhalaiset, Jehovat ym. uskovat johonkin omaan, typistettyyn Jeesukseen.

Jeesus on lihaksi tullut Jumalan sana, eli Jeesus puhui eläväksitekevää Jumalan sanaa. Jeesus ja Jumala ovat yhtä, eli sillä, jolla ei ole poikaa ei ole isääkään. Ei voi uskoa isään Jumalaan, jos ei usko Hänen poikaansa. Uskotko, että olet syntinen ja että tarvitset Jeesuksen sovitustyötä puhdistuaksesi? Uskotko, että Jumala puhuu totta, ainoastaan totuutta? Todellista rakkautta ei voi olla ilman totuutta.

Vierailija
76/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa just sellaiselta millaisena olen monet uskovat tavannut, pelottelua, paremmuuden tunnetta tunteva jne,, missä olikaan se lähimmäisen rakkaus...

Vierailija
77/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen kieltää Jeesuksen, niin se on kuin hätähuuto rakkaudelle ja välittämiselle. Kun puhun Jeesuksesta, teen sen välittääkseni sinusta. Ihmisen on joskus vaikea myöntää paha olonsa ja tuskansa, me tiuskimme, me suutumme, me vihaamme. Mutta kun annatte mahdollisuuden Jeesukselle, niin tuska lievittyy ja viha muuttuu rakkaudeksi.

Vierailija
78/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähempänä New Age henkisyyttä, kuin kristinusko koska

- tunnen olevani yhteydessä Jumalaan meditoidessa ja luonnossa liikkuessani, en tunne että tarvitsen ketään välikättä (pappi, kirkko) siihen että olen Jumalaan yhteydessä

-Raamattu ei minusta edusta puhdasta rakkautta, vaan se on osittain erittäin väkivaltainen kirja. Uskon tosin Jeesuksen sanomaan rakkaudesta.

-Uskon, että koko ihmiskunta on yhtä ja Jumalan rakkaus pelastaa kaikki ja rakastava Jumala ei sallisi hyvien ihmisten joutuvan kadotukseen, siksi että he uskoivat eri lailla esim. siksi että olivat syntyneet johonkin tiettyyn uskontoon.

-Uskon, että me pystymme saamaan jumalaista johdatusta maan päällä ja meidän ei tarvitse tyytyä huonoihin oloihin ja kuvitella että se on jumalan tahto. New Age auttaa ihmistä auttamaan itseään omien unelmien tavoittelussa. 

Vierailija
79/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaus siis.

Kaikkea hyvää sinulle.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Seuraan usein sivusta näitä uskoon liittyviä keskusteluja, ja huvittuneena aina odotan tätä "ylimielinen" - korttia sekä "aito uskovainen" sitä ja tätä.

Siis ihmiset jotka eit itse ole uskossa, tulevat pätevinä selittämään mitä aito uskovainen heidän totuutensa mukaan pitäisi olla. Hahaha jotenkin koomista.

Lisäksi tuo lopun muka hyvä mutta ah niin alentuva toivotus. Btw, yksikään kristitty ei löydä Jumalaa sisältään, se on katsot niitä Ma-juttuja mistä tässäkin on paljon puhuttu.

Mitä tulee ap:hen, niin hyvä aloitus, on tärkeää varoittaa ihmisiä. Näkisin että tämän keskustelun pointti ei ole väitellä uskonasioista, vaan vilpittömästi varoittaa niitä jotka tietämättään sotkevat uskon Jeesukseen ja New age jutut yhdeksi ja samaksi.

Lisäks pakko vielä kommentoida näitä päteviä besserwissereitä, jotka julistaa uskovat tyhmiksi, ja että maailmassa ei ole mitään henkiä eikä yliluonnollista. Kai ymmärrätte, että väitteenne on vain teidän omaa uskoanne, niin kuin usko Jeesukseenkin on uskovien uskoa. Ette pysty asiaa todistamaan, niin kuin ei uskovatkaan omaansa. Väitteenne on siis maallisesti ajateltuna saman-arvoinen kuin halveksimillanne kristityillä.

Joku vielä kommentoi että "yhtään mitään yliluonnillista tai uskon totuuteen viitta aa ei ole pystytty todistamaan". Ja sekö siis osoittaa että kun ihminen ei pysty todistamaan jotain, sitä ei voi olla? Kas kummaa kun sinä olet olemassa maailmassa, ja yksikään tiedemies ei pysty sitä todistamaan, miten on mahdollista että elämä on "syntynyt tyhjästä". Em logiikalla meitä ja maailmaa ei siis ole?

Uskova itsekkin. Kiitos Jeesus ❤️

Vierailija
80/345 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mikä tahansa usko ns. yliluonnolliseen ihmistä lohduttaa ja auttaa taapertamaan elämän viidakossa, niin olkoon niin. Älkäämme arvottako toisten uskoa, koska se on vain usko, ei tieto. Loppujen lopuksi olemme vain osa elämän kiertokulkua, emme sen enempää emmekä vähempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme