Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koittakaa ihmiset tajuta, että selvänäkeminen ja meediojutut, vainajien ilmestymiset, enkeliparantaminen jne.ovat sielunvihollisesta peräisin

Uskova
05.10.2020 |

Olen ihan tavis mamma, mutta kirjoitan näistä...just luin Iltiksestä kun Heidi Herala turvautui meedioon

Moni etsii vaikeassa elämäntilanteessa rauhaa selvänäkijälle menemisestä, tai läheisen kuoltua iloitsevat kun tämä ilmestyi heille.

Lohdun saamisessa ei itsessään ole mitään väärää, mutta saatana käyttää lohdutusta viedäkseen pois Jeesuksesta.

Vanhassa Testamentissa puhutaan vainaja- ja tietäjähengistä, eli aktiivisesti toimivista demoneista, jotka haluavat eksyttää ihmisiä. "Haureuden henki on eksyttäväinen". Saatana ja demonit ovat aktiivisia ja suunnitelmallisia, ja saatana ei vain valehtele joskus ja jouluna, vaan hän on Jeesuksen sanoin "valheen isä".
Kyllähän niistä varmaan lohtu ja kivat fibat tulee, mutta syntihän on sellaista. Jos Jumala antaa oman lohtunsa, niin saatana kopioi tätä.

Mistä tiedän nää jutut? Koska nuo New Age -voimat ovat alisteiset Jumalan voimalle. Kun rukoillaan Jeesuksen nimessä jonkun ihmisen puolesta, katoavat New agen eri muotojen energiat ja ilmestymiset kuin tuhka tuuleen.

Prinsessa Diana meni tuskissaan meedion luo viimeisinä aikoinaan. Meedio sanoi "mene vain Pariisiin." Joopa joo...
Osassa meedioistunnoista on ihan oikeaa tietoa tulevaisuudesta, koska sielunvihollinen tuntee tulevaisuutta jonkin verran.

Mutta Jeesuksella on valta kaikkien noiden yli, ja sen olen käytännössä huomannut. ❤

Kommentit (345)

Vierailija
261/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taannoin kiinnostunut astraalimatkustamisesta. Näin sitten täysin todentuntuista unta jossa makasin sängyssäni ja joku näkymätön yritti kädestäni vetää "minua" ulos ruumiistani. Tunne siitä ja tilanne oli aivan selkeä ja tiesin että juuri näin oli tapahtumassa. Tunne kädessä oli yhtä voimakas kuin jos olisi naru laitettu ranteen ympäri ja roikkuisi siitä, mutta vaakatasossa. Kokemus oli pelottava ja rukoilin Jeesusta auttamaan ja se loppui heti.

Vierailija
262/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonto on muinaisten miesten keksimä hallintakeino. Uskonnolla on voitu hallita niin naisia kuin suuria massoja. Ja näin on saatu valtaa. 

Kyllä mutta älkää tuomitko automaattisesti kaikkia ihmisiä jotka puhuvat asioista vaan tutkikaa rohkeasti onko henkilö oikealla asialla vai pakeneeko kysymyksiä ja vastuuta siitä mitä tekee milloinkin. Huomaatte kyllä eroja ihmisten käytöksessä sekä kaikessa toiminnassa mutta arvostakaa niitä rehellisiä tekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin selvänäkö, jos saa chakroja auki ja suojaa itseään, voi tuoda myös paljon iloa. Eteenpäin pääsy. Ihmiset näkevät myös unia. Jopa kristityt. Se on lähes samankaltaista. Meditointi ja maadoitus sopivasti, ilman alkoholia. Jopa henkien karkoituksessa, parantamisessa ja auttamisessa osa käyttää selvänäköä, tai jos on väärät henget paikalla jollakin ihmisellä. Puhdistus. Pitää olla arviointikykyä toki. Ja tuntea asioita vähän, opetella. Ei kulttia, ei hämärähommia, ainoastaan sydän ja valo.

Siis mitä v ittua selität? Lopeta tämä paskanhauhanta. Eikö jo hävetä?

Vierailija
264/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meedio on ihminen kuten muutkin joten kuten edellä jo mainittu, älä tahraa ihmisten mainetta vain siksi ettet halua hyväksyä ja ymmärtää tai et vain itse ole kiinnostunut tai tykkää. Piste. 

Älä myöskään päätä toisten puolesta kuinka kuuluu ja saa elää tätä elämää.

No joillain on ihan omia henkilökohtaisia kipeitä kokemuksia henkimaailmasta ja meedioistakin. Valkeuden vaatteeseen pukeutuneena saattaa sielunvihollinen ilmestyä ihmisen elämään, ei rumat kasvonsa näyttäen ja siksi eksyttää.

Vierailija
265/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VT kieltää sekokielellä ihmiseltä yhteydenottoyritykset kuolleisiin. Jos sieltä joku vastaa, niin kristitty tietää että se vastaaja ei toimi Herran sääntöjen mukaan. Mistä voi päätellä että se pelaa vastapuolen tiimiin.

En ole sellaista löytänyt. Raamatussa kuolema voi tarkoittaa myös henkistä kuolemaa eli sielun eroa Jumalasta, ei pelkästään fyysistä kuolemaa eli ihmisen siirtymistä henkimaailmaan. Adam ja Eevakin kuolivat henkisesti kun he eivät totelleet Jumalaa mutta elivät vielä fyysisesti pitkään sen jälkeen. Kun kielletään ottamasta yhteyttä kuolleisiin, kielletään yhteys pahoihin henkiin, ei henkiin sinänsä jotka ovat vain toiselle puolelle siirtyneet kehon kuoleman kautta .Me ihmisetkin olemme henkiä. Kuolemassa side fyysiseen  ruumiiseen vain katkeaa. Kyllähän tietoisuus voi jo nytkin olla yhteydessä toiseen sellaiseen, on kokemuksia telepatiasta ym. ihmisten välillä. Ei ole mikään ihme että tämä voisi jatkua ns kuoleman jälkeen. Katson että lietsot pelkoa ja tietämättömyyttä uskis juttujen pohjalta.

Vierailija
266/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin taannoin kiinnostunut astraalimatkustamisesta. Näin sitten täysin todentuntuista unta jossa makasin sängyssäni ja joku näkymätön yritti kädestäni vetää "minua" ulos ruumiistani. Tunne siitä ja tilanne oli aivan selkeä ja tiesin että juuri näin oli tapahtumassa. Tunne kädessä oli yhtä voimakas kuin jos olisi naru laitettu ranteen ympäri ja roikkuisi siitä, mutta vaakatasossa. Kokemus oli pelottava ja rukoilin Jeesusta auttamaan ja se loppui heti.

Oliko unihalvauskokemus? Niihin liittyy vastaavia unikokemuksia sekä hyvinkin voimakasta pelkoa ja ahdistusta. Joskus tuntuu kuin olisi vankina omassa kehossa, saattaa tavallaan olla tietoinen ympäristöstä mutta ei pysty liikkumaan tai tekemään yhtään mitään vaan on pakko vain kärsiä se kaikki mitä näkee, kuulee ja tuntee yms. Kerran hikoilin koko sängyn litimäräksi. Olin aivan järkyttynyt tästä kokemuksesta ja pelkäsin pidempään että toistuisiko tällainen vielä joskus. Unihalvaukset ovat normaaleja kuitenkin kuten unissakävelykin esimerkiksi.

Vierailija
267/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meedio on ihminen kuten muutkin joten kuten edellä jo mainittu, älä tahraa ihmisten mainetta vain siksi ettet halua hyväksyä ja ymmärtää tai et vain itse ole kiinnostunut tai tykkää. Piste. 

Älä myöskään päätä toisten puolesta kuinka kuuluu ja saa elää tätä elämää.

No joillain on ihan omia henkilökohtaisia kipeitä kokemuksia henkimaailmasta ja meedioistakin. Valkeuden vaatteeseen pukeutuneena saattaa sielunvihollinen ilmestyä ihmisen elämään, ei rumat kasvonsa näyttäen ja siksi eksyttää.

Kyllä minä ymmärrän mutta älä kiellä sitä kolikon toista puolta ja on myös meitä jotka olemme myöskin kokeneet paljon pahuutta mutta jatkamme eteenpäin tietoisemmin. Älä vedä mukaasi kaikkia näihin negaatioihin. Pysy luottavaisena kaikesta huolimatta ja on toki hyvä varoittaa muita mutta tee se järkevällä tavalla.

Vierailija
268/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko unihalvauskokemus? Niihin liittyy vastaavia unikokemuksia sekä hyvinkin voimakasta pelkoa ja ahdistusta. Joskus tuntuu kuin olisi vankina omassa kehossa, saattaa tavallaan olla tietoinen ympäristöstä mutta ei pysty liikkumaan tai tekemään yhtään mitään vaan on pakko vain kärsiä se kaikki mitä näkee, kuulee ja tuntee yms. Kerran hikoilin koko sängyn litimäräksi. Olin aivan järkyttynyt tästä kokemuksesta ja pelkäsin

Unihalvauksetkin loppuu jostakin syystä jos rukoilee Jeesusta avuksi. Jostain syystä ne pelon aiheuttajat kaikkoavat saman tien. Mikähän siinä on?

Vierailija
269/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VT kieltää sekokielellä ihmiseltä yhteydenottoyritykset kuolleisiin. Jos sieltä joku vastaa, niin kristitty tietää että se vastaaja ei toimi Herran sääntöjen mukaan. Mistä voi päätellä että se pelaa vastapuolen tiimiin.

Sekokielelläpä hyvinkin.

Vierailija
270/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyhällä Hengellä ei ole mitään tekemistä spiritismin kanssa. Eikä Jumalan kanssa tarvita mitään apuvälineitä. Jumala on henki ja Jeesus itse kehotti rukoilemaan hengessä ja totuudessa. Vilpitön rukous, osoitettu Jumalalle Jeesuksen nimessä tai Jeesukselle ei johda pahaan. "Ette te tiedä mitä teidän tulisi rukoilla mutta Henki itse opettaa teitä ja johdattaa teitä", saamme rukoilla omin sanoin ja pyytää apua yms mutta emme voi pyytää että ilkeä työkaveri kuolee tai saisimmepa lottovoitn yms. Ja Jumala kuulee sydämen huokauksetkin, kun uskovalla on hätä se heikko huokaus kuuluu taivaassa huutona."

Uskon että näin on kuten sanot, mutta mitä ihme hommaa Mooseksen aikoina tehtiin kun Jumalan henki ilmestyi pilvenpatsaana pyydettäessä ja kaikenlaisia apuvälineitä käytettiin? Henki myös puhui pilvenpatsaasta niin että kaikki sen kuulivat. Veikkaan ettei tähän ole hyvää vastausta. Pointtini on että noihin aikoihin ja asioihin liittyy muutakin, mitä ei nykyään tiedetä tai mitkä on poistettu historiankirjoista, tai niitä säilytetään vatikaanin arkistoissa...

Vierailija
271/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö esim.joku energia, parannus tms.hoitoja antava että toimii ns.pimeällä puolella? Vai toimiiko nämä ihmiset hyvällä asialla?

Suurin osa varmaan luulee toimivansa ns "hyvällä puolella". Kyllähän ne voi tehdä "hyviä" juttuja, ja sehän siinä eksyttää. Lopulta koittaa tietysti turmio. Moni saa jo tässä elämässäkin kaikenlaisia ongelmia. Pikkuhiljaa alkaa tulla ikäviä juttuja. Mitäs sitten teet?

Vierailija
272/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko unihalvauskokemus? Niihin liittyy vastaavia unikokemuksia sekä hyvinkin voimakasta pelkoa ja ahdistusta. Joskus tuntuu kuin olisi vankina omassa kehossa, saattaa tavallaan olla tietoinen ympäristöstä mutta ei pysty liikkumaan tai tekemään yhtään mitään vaan on pakko vain kärsiä se kaikki mitä näkee, kuulee ja tuntee yms. Kerran hikoilin koko sängyn litimäräksi. Olin a

Ne loppuvat kun loppuvat, ei siinä Jeesus auta vaikka en lähde kieltämään avunkaan pyytämistä keneltäkään. Olen kokenut itse tilanteita joissa mikään anelu Jumalalta tai Jeesukselta ei auta, kaikki tapahtuu Jumalan näin salliessa vaikka kuinka pitkään. Tämä on tositarinasta. Älä nosta itseäsi kenenkään yläpuolelle ikipäivänä vaan kuuntele niitä joita on koeteltu herran toimesta rankimmalla mahdollisella tavalla. Viisaus asuu meissä ja tulee myös meidän lävitsemme.

Vierailija
273/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko unihalvauskokemus? Niihin liittyy vastaavia unikokemuksia sekä hyvinkin voimakasta pelkoa ja ahdistusta. Joskus tuntuu kuin olisi vankina omassa kehossa, saattaa tavallaan olla tietoinen ympäristöstä mutta ei pysty liikkumaan tai tekemään yhtään mitään vaan on pakko vain kärsiä se kaikki mitä näkee, kuulee ja tuntee yms. Kerran hikoilin koko sängyn litimäräksi. Olin aivan järkyttynyt tästä kokemuksesta ja pelkäsin

Kuka sulle on sanonut että unihalvauskokemukset on normaaleja? Onhan ne sillä tavalla varmaan normaaleja että niitä tapahtuu paljon, varsinkin kun ollaan täysin avoimia kaikelle pimeydelle. Ei ne kuitenkaan kuulu normaalielämään. Itselleni näitä ei tule sillä turvaan Jeesukseen. Kerran unessa saatana otti mut käsittelyyn mutta lähti kyllä heti ja laski mut irti kun sanoin että olen Jeesuksen oma. Ihan rauhallisesti sanoin sen ja lähti heti. Mutta jos joku lääkäri sanoo että nää tavallaan on normaaleja, älä välitä niin ei se oo niinkään. Tietenkään lääkärit ei saa puhua Jeesuksesta ja moni lääkäri ei usko demoneihin eikä Jeesukseen eikä mihinkään näkymättömään maailmaan. Uskoviakin lääkäreitä onneksi on.

Vierailija
274/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekokielelläpä hyvinkin.

Ihmisten kirjoittamia asioita, henget ovat kotona turvassa joten miksi heihin ei saisi muka yrittää olla yhteydessä ja miksi henkimaailmasta haluttaisiin meille pahaa? Kaikki tapahtuu luojan toimesta, meitä koetellaan ja meitä autetaan. Jumala on isämme ja isä huolehtii että pelkoakin poistetaan ja mikäpä muu siihen auttaisi paremmin kuin kohdata pelkoja ja tuntea se pelko pois? Älkäämme väännelkö enää koskaan totuuksia, se on hyvin suurta vääryyttä josta jokainen väärintekijä ja eksyttäjä saa vastata ihan itse itsessään sekä elämässään. Aamen.

Vierailija
275/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko unihalvauskokemus? Niihin liittyy vastaavia unikokemuksia sekä hyvinkin voimakasta pelkoa ja ahdistusta. Joskus tuntuu kuin olisi vankina omassa kehossa, saattaa tavallaan olla tietoinen ympäristöstä mutta ei pysty liikkumaan tai tekemään yhtään mitään vaan on pakko vain kärsiä se kaikki mitä näkee, kuulee ja tuntee yms

Onko Jeesus Herra sun elämässä? Vai sinä itse?

Vierailija
276/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko unihalvauskokemus? Niihin liittyy vastaavia unikokemuksia sekä hyvinkin voimakasta pelkoa ja ahdistusta. Joskus tuntuu kuin olisi vankina omassa kehossa, saattaa tavallaan olla tietoinen ympäristöstä mutta ei pysty liikkumaan tai tekemään yhtään mitään vaan on pakko vain kärsiä se kaikki mitä näkee, kuulee ja tuntee yms. Kerran hikoilin koko sängyn litimäräksi. Olin a

Hei vedä nyt jo käteesi oikeasti, kuinka v itun tyhmä sinä oikein olet? Ovat normaaleja kokemuksia ja niitähän tapahtuu kuten kaikenlaista muutakin mutta kaikki meistä eivät edes kestäisi sellaisia pahoja kokemuksia. Eivät ne ole kaikkia varten eikä kaikki se mikä ei ole esimerkiksi sinua varten ole epänormaalia. Ymmärrä jo tämäkin totuus.

Vierailija
277/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sellaista löytänyt. Raamatussa kuolema voi tarkoittaa myös henkistä kuolemaa eli sielun eroa Jumalasta, ei pelkästään fyysistä kuolemaa eli ihmisen siirtymistä henkimaailmaan. Adam ja Eevakin kuolivat henkisesti kun he eivät totelleet Jumalaa mutta elivät vielä fyysisesti pitkään sen jälkeen. Kun kielletään ottamasta yhteyttä kuolleisiin, kielletään yhteys pahoihin henkiin, ei henkiin sinänsä jotka ovat vain toiselle puolelle siirtyneet kehon kuoleman kautta .Me ihmisetkin olemme henkiä. Kuolemassa side fyysiseen  ruumiiseen vain katkeaa. Kyllähän tietoisuus voi jo nytkin olla yhteydessä toiseen sellaiseen, on kokemuksia telepatiasta ym.

No sinä et sitten ole lukenut. Kyllä siellä sanotaan ihan selkeästi.

Vierailija
278/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko unihalvauskokemus? Niihin liittyy vastaavia unikokemuksia sekä hyvinkin voimakasta pelkoa ja ahdistusta. Joskus tuntuu kuin olisi vankina omassa kehossa, saattaa tavallaan olla tietoinen ympäristöstä mutta ei pysty liikkumaan tai tekemään yhtään mitään vaan on pakko vain k

Älä sinä murehdi kuule minusta, elän herrasta ja elän itsestäni käsin. Aamen.

Vierailija
279/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nuo entisajan kiroukset joita sitten tilattiin monasti silkasta kateudesta ja sukujen aivan uskomaton epäonni sairastumisineen ja kuolemaan johtaneet onnettomuudet vaikka muutoin pärjänneet hyvin elämässä?

Vierailija
280/345 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hieman kosketuksia medioihin. Äitini on meedio, ja myös fyysisesti väkivaltainen perheen sisällä. Esittää muille kivaa ja rauhallista.

itse 5 v sitten kävin yhden supersuositun ukrainalaisen meedion pakeilla. Hänellä on YT-kanava useilla sadoilla tuhansilla seuraajilla on ennustanut oikein poliittisia tapahtumia. 

ennusti mulle, että menen 3 v sisään naimisiin ja että alan saamaan huomattavasti suurempaa palkkaa 3 v sisään. On 5 v mennyt eikä kumpikaan tulleet toteen. 

joten juu, en suosittele. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän